Мурали, що надихають
Статус
Не допущено
Проєкт подано
10 листопада 2021 року
Період реалізації проєкту
15 листопада 2021 - 31 жовтня 2022
Номер проєкту
20211110-2062
Бюджет
691280 гривень
Опис проєкту
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Створення новітніх методів залучення молоді до творчих ініціатив, формування розуміння потреби у навчанні протягом життя, критичного мислення, готовності та вміння діяти самостійно, знати і відстоювати свої права, вміння швидко адаптуватися до нових умов, нести відповідальність за свої дії та власне життя, об’єктивно оцінювати і реагувати на нові виклики, приймати рішення, керувати емоціями, розв’язувати проблеми, висловлювати і логічно обґрунтовувати власну думку, розвиток медіаграмотності, лідерства через створення Муралів в містах та містечках де створення арт-об’єкту буде подією місцевого значення. Адже нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. При цьому потрібно враховувати, що Україна має древню і величну культуру та історію, досвід державницького життя, які виступають потужним джерелом і міцним підґрунтям виховання дітей і молоді. Вони уже ввійшли до освітнього і загальновиховного простору, але нинішні суспільні процеси вимагають їх переосмислення, яке відкриває нові можливості для молодіжної сфери
Актуальність програми
Для того аби молодь прийняла та полюбила будь яку ідею, її потрібно донести “доступною” мовою. А що може бути доступніше ніж мистецтво та культура. Тому саме Мурал може бути голосом який донесе важливість самоосвіти та розвитку до молоді. Протягом останніх десятиліть в Україні надзвичайно активно розвиваються молодіжні субкультури і вуличне мистецтво. Молодь вишукує нові форми та засоби самовираження, досліджує кордони творчих перспектив та розширює уяву сучасних митців, спілкується через мистецтво з пересічними жителями міст і містечок, звертає увагу та наголошує через свої роботи на важливих проблемах сьогодення. Художники, що перетворюють вулиці на свої картинні галереї, займаються стріт-артом у більшості випадків для того, щоб безпосередньо спілкуватися з громадськістю в цілому та привернути увагу до цього мистецтва як молоді, так і старшого покоління. Звичайно, вуличні художники часто подорожують по країнах, щоб розширювати свої уявлення про різні види стріт-арту та втілювати їх у своїх роботах. Такі художники змінили мистецтво, розміщуючи свої шедеври в зовсім незвичних місцях. Вуличні художники прагнуть зробити так, щоб ці твори самі спілкувалися з перехожими та ставили їм різні запитання. Мотиви і цілі шедеврів вуличних художників є дуже різноманітними: за допомогою своїх картин вони намагаються спілкуватися зі звичайними людьми про різні соціально значущі теми.
Очікувані результати
Короткострокові
Залучення місцевої активноїї молоді до створення Муралів, об’єднання молодих людей різних галузей за творенням спільної справи
Показати повний опис
Довгострокові
Кожен ескіз Муралу буде створений відносно мети проекту, тобто самоосвіти, готовності та вміння діяти самостійно, знати і відстоювати свої права, нести відповідальність за свої дії та власне життя, об’єктивно оцінювати і реагувати на нові виклики, розвиток медіаграмотності, лідерства. Мурал на прохідних вулицях міста слугуватиме осучасненою соціальною рекламою, яка нагадуватиме молоді про важливість розвитку, підкріплюючи це спогадами спільного створення чогось важливого.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
10 міст, 200 залучених активістів, Більше 1000 згадок в соціальних мережах. Більше 5000 метрів квадратних Муралів
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Статистичне оцінення якості впливу Муралів на сприйняття молоддю важливості розвитку на мінімум 100 респондентах
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Мурали, що надихають
Всього учасників (з них жінок)
5000 (2000) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
20 (10) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
50 (30) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Молодь що проживає в невеликих містах та містечках віком 18-25 років, прагне змін та самовдосконалення, діти та молодь з незахищених верств населення, діти та молодь, які вже мали проблеми з поліцією та стояли чи знаходяться на обліку в поліції .
План реалізації програми
Етапи реалізації
1. Відбір художників-менторів
Завдання
Попередньо вже досягнуто домовленостей з художниками, які мають досвід по створенню Муралів
Опис заходів для здійснення етапу
Комунікація серед митців, відбір бажаючих, формування команди
Строк реалізації етапу
15 листопада 2021 — 30 листопада 2021
Відповідальний виконавець
Буняк Андрій - головний художник
Етапи реалізації
2. Створення сторінки проекту та визначення вимог для формування списку творчої молоді, яка долучиться до проекту
Завдання
Створення соцсторінок проекту
Опис заходів для здійснення етапу
Організаторами буде створена сторінка проекту в соціальних мережах; Інформація розповсюджена через найбільш використовувані молоддю мережі Telegram, Instagram
Строк реалізації етапу
01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Відповідальний виконавець
Єгорова Катерина
Етапи реалізації
3. Зведення списків учасників проекту
Завдання
Відбір учавсників
Опис заходів для здійснення етапу
Реєстрація учасників з визначенням ролі кожного у проекті
Строк реалізації етапу
01 січня 2022 — 31 січня 2022
Відповідальний виконавець
Буняк Андрій - художник
Етапи реалізації
4. Переговори з меріями міст і містечок
Завдання
Підписання договорів про реалізацію проекту з місцевою владою
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення зустрічей, підготовка документації
Строк реалізації етапу
01 лютого 2022 — 28 лютого 2022
Відповідальний виконавець
Олійник Дмитро
Етапи реалізації
5. Створення макетів картин
Завдання
- Розробка макетів робіт відповідно до визначеної з місцевою владою тематики (патріотичне виховання/ відомі українці, освіта, спорт, мистецтво тощо); - Затвердження макетів.
Опис заходів для здійснення етапу
Створення макетів, проведення відбору кращих робіт, затвердження фінальних малюнків
Строк реалізації етапу
15 лютого 2022 — 28 лютого 2022
Відповідальний виконавець
Буняк Андрій
Етапи реалізації
6. Лекції-практикуми для молодих учасників проекту
Завдання
Перенесення макету роботи на стіну, його масштабування;
Опис заходів для здійснення етапу
Здійснення нарисів малюнків на стінах
Строк реалізації етапу
01 березня 2022 — 31 березня 2022
Відповідальний виконавець
Буняк Андрій
Етапи реалізації
7. Перенесення макетів картин на визначені стіни
Завдання
Практична робота зі створення Муралів: - 1.1. залучення необхідної техніки; - 1.2. перевезення учасників на точку реалізації проекту; - 1.3. перевезення матеріалів; - 1.4. нанесення розмітки; - 1.5. нанесення фарби відповідно розмітки.
Опис заходів для здійснення етапу
Організація логістики, робота на місцях
Строк реалізації етапу
01 квітня 2022 — 30 вересня 2022
Відповідальний виконавець
Кучеренко Олег, Буняк Андрій
Етапи реалізації
8. Звітування
Завдання
- Підготовка творчого та фінансового звіту для міністерства молоді та спорту України; - Розміщення звітних фото, текстових та відео матеріалів у соціальних мережах
Опис заходів для здійснення етапу
Фіналізація проекту, збір всіх звітів, підведення підсумків
Строк реалізації етапу
01 серпня 2022 — 31 жовтня 2022
Відповідальний виконавець
Олійник Дмитро, Єгорова Катери, Кучеренко Олег
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

З метою поширення інформації про проект будуть запущені сторінки в соціальних мережах Facebook, Instagram, Telegram, створено Youtube-канал вистави, де поширюватиметься інформація про процес створення Муралів та інтерактивна карта, яка допоможе знайти їх у містах та містечках після створення, залучатиметься аудиторія з використанням технології таргетингу, відбуватиметься спілкування з потенційною аудиторією, викладатимуться фотографії та ролики про проект. З метою підтримки іміджу та впізнаваності проекту, а також інформаційно-промоційної заяви про проект в мережі інтернет, буде створено окремий веб-сайт проекту. Прес-реліз проекту буде розповсюджено у національних та локальних ЗМІ.


Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Протягом останніх років ринок культурних послуг, які надаються креативними індустріями характеризується безпрецедентно швидким розвитком, однак, саме ця сфера потребує і значної підтримки з боку держави, з боку потенційних спонсорів та партнерів, які зацікавлені у збагаченні українського сучасного мистецтва новими формами, у розвитку молодого покоління та наданні йому нових інструментів для втілення свого протесту у «лагідній» формі – виливаючи його через мистецькі шедеври, взаємодії між митцями, які займаються стріт-артом та владою. Креативні індустрії є каталізатором позитивних змін в країнах, що розвиваються завдяки культурним та соціальним аспектам, які посилюють економічний вплив. Креативне підприємництво включає перетворення творчих, технічних та інтелектуальних ресурсів на креативний продукт, однак, розвиток цього процесу в Україні стикається з певними викликами, від розуміння ланцюга формування вартості та презентації продукції до збору даних, браку знань щодо ефективних методів та форм управління проектом, захисту інтелектуальної власності тощо. Саме тому впровадження нашого проекту за підтримки Міністерства молоді та спорту Україні, стане важливим кроком та прикладом реалізації культурного продукту, який в подальшому може стати не тільки індикатором активного розвитку сучасного українського мистецтва, але й сприяти подальшому економічному розвитку всієї культурної галузі.
Документи проекту
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux