Ключове повідомлення для прямої цільової аудиторії проєкту:
1) діти і підлітки: “Відвідай науковий фестиваль “OL”. Нумо творити науку разом!”
2) Батьки: “Науковий фестиваль “OL” - корисний і цікавий захід для всієї сім’ї”.
Ключові повідомлення для опосередкованої цільової аудиторії:
1) вчителів, вихователів, наставників: “Науковий фестиваль “OL” - можливість зацікавити учнів наукою і показати її із практичної сторони”;
2) науковців: “Науковий фестиваль “OL” - майданчик для комунікації, обміну ідеями і налагодження співпраці”.
Методи комунікації з прямою і опосередкованими цільовими аудиторіями: візуальний контент, амбасадори, канали комунікації самих учасників фестивалю, промокампанія у соціальних мережах.
Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram, TikTok), Youtube каналу Lviv Open Lab, зовнішньої реклами (сітілайти, білборди), реклами у транспорті (постери), постерів для шкіл, соцмереж партнерів проєкту, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ.
Канали комунікації у соцмережах:
https://www.facebook.com/LvivOpenLab
https://www.instagram.com/lviv.openlab/
https://www.youtube.com/channel/UCkWQX9Ooi4-SFZCS01kFstg
https://www.facebook.com/olnauka
https://www.instagram.com/olnauka/
https://vm.tiktok.com/ZM8ywYf3g/
Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: Zaxid.net, Твоє місто, Львівський портал, Галінфо, Dailylviv, Дивись інфо, leopolis.news, НТА, Пресслужба Львівської міської ради, Львівська Пошта, Galnet, Перший західний, От-от, 032 афіша, 24 канал, Сихів Медіа, радіо Вголос, радіо Люкс, Радіо Перше, Дуже Радіо, Львівське Радіо, радіо Сковорода, Люкс ФМ.
Кількість підготованих публікацій/матеріалів складає принаймні 10 публікацій.
Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме принаймні 75 згадок.
Термін реалізації інформаційної кампанії - березень - червень 2022 року.