Для інформування сум’ян ми будемо використовувати внутрішнє радіо ТРЦ, по якому буде транслюватися рекламний аудіоролик фестивалю.
Використання соціальних мереж нашої ГО. Для підігріву аудиторії ми будемо використовувати архівні фото та відео з минулих фестивалів. Будуть розроблені макети інформаційних постерів для соціальних мереж. Будуть зніматися відео про те, як триває підготовка до фестивалю.
Таргетована реклама у соціальних мережах, яка буде спрямована на сум’ян та представників вуличних культур всієї України.
Статті та анонси на інтернет ресурсах, які висвітлюють вуличні культури в Україні (їх перелік вказаний нижче у питанні про ЗМІ).
Анонси від амбасадорів вуличних культур.
Ми плануємо розповсюджувати інформацію про фестиваль на місцевому ЗМІ - сайті “Цукр”.
“Цукр” - це сайт не попсового міста. Вони висвітлюють події у Сумах, часто закликають сум’ян приймати активну участь у житті міста, їх читають молоді люди з активною позицією, які зацікавлені у розвитку нашого міста. Головне завдання - інформування сум’ян про фестиваль та анонси фестивалю.
Зараз ведемо перемовини зі спеціалізованими сайтами, які висвітлюють вуличні культури в Україні:
Street-culture.net - цей сайт присвячений вуличним культурам не тільки України, а й усього світу.
DTF Magazine - сайт присвячений стилю, вуличним культурам, сучасній культурі світу, музиці та молодіжним рухам. Головне завдання - це інформування та запрошення на фестиваль представників вуличних культур з України.