Ключове повідомлення для прямої цільової аудиторії проєкту: “Стань учасником Молодвіжу!”.
Методи комунікації із цільовою аудиторією:візуальний контент, амбасадори, промокампанія у соціальних мережах.
Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram), зовнішньої реклами (сітілайти, білборди), реклами у транспорті (постери), соцмереж партнерів і донорів проєкту, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ.
Канали комунікації включають такі соціальні мережі:
https://www.facebook.com/molodvizh
https://www.instagram.com/molodvizh/
Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: Zaxid.net, Твоє місто, Львівський портал, Галінфо, Dailylviv, Дивись інфо, leopolis.news, НТА, Пресслужба Львівської міської ради, Львівська Пошта, Galnet, Перший західний, От-от, 032 афіша, 24 канал, Сихів Медіа, радіо Вголос, радіо Люкс, Радіо Перше, Дуже Радіо, Львівське Радіо, радіо Сковорода, Люкс ФМ, Lviv.Media.
Кількість підготовлених публікацій/матеріалів складає принаймні 15 публікацій.
Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме принаймні 100 згадок.
Строки реалізації промокампанії: червень-вересень 2022 року.