Всеукраїнський 24-годинний захід “Молодвіж”
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
06 листопада 2021 року
Період реалізації проєкту
01 квітня 2022 - 31 жовтня 2022
Номер проєкту
20211103-1761
Бюджет
1348820 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1.1. Підвищення рівня компетентностей молоді з метою розвитку серед молоді громадянських компетентностей (у тому числі формування розуміння потреби у навчанні протягом життя, критичного мислення, готовності та вміння діяти самостійно, знати і відстоювати свої права, вміння швидко адаптуватися до нових умов, нести відповідальність за свої дії та власне життя, об’єктивно оцінювати і реагувати на нові виклики, приймати рішення, керувати емоціями, розв’язувати проблеми, висловлювати і логічно обґрунтовувати власну думку, розвиток медіаграмотності, лідерства, утвердження принципів доброчесності і антикорупційних принципів, посилення відповідального ставлення до навколишнього природнього середовища тощо)
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Мета всеукраїнського 24-годинного заходу “Молодвіж” полягає у підвищенні рівня компетентностей молоді (14-35 років) шляхом формування платформи для навчання, комунікації, взаємодії молоді й підняття дискусій у руслі молодіжної політики, роботи і досліджень на рівні всієї України.
Актуальність програми
"Молодвіж" - точка входу молоді у громадянське суспільство, адже захід сприяє розвитку громадянських компетентностей (критичне мислення, вміння відстоювати власні права й адаптуватися до змін, лідерство тощо) й ознайомлює із процесами державотворення й інформує про діяльність органів державної влади й місцевого самоврядування. Рівень громадської участі молоді у Львові складає 0.72 (з 1) згідно із дослідженням у межах ініціативи “Індекс благополуччя молоді”. Даний показник свідчить, що молодь дійсно зацікавлена в участі в житті своєї громади, проте, існує необхідність у підвищенні рівня поінформованості молодих людей про можливості участі у громадському житті. “Молодвіж” - платформа для ефективного нетворкінгу, обміну думками та ідеями і гуртування молоді. Варто зазначити, що потреба існування такої платформи є актуальною, тому що, згідно зі статистичною інформацією, близько 36% молоді вважають, що кількість однодумців, з якими можна покращувати якість життя громади є доволі низькою. “Молодвіж” у свою чергу, сприяє налагодженню комунікації і взаємодії між різноманітними молодіжними середовищами й пошуку однодумців. Важливо, що “Молодвіж” сприяє налагодженню комунікації між молоддю з різних куточків України і є вагомим об’єднавчим фактором Сходу і Заходу України. “Молодвіж” - також приклад неформальної освіти, адже захід включає у себе лекції, воркшопи, тренінги, дискусії, які стосуються актуальних проблем і тематик, що турбують і цікавлять молодь.
Очікувані результати
Короткострокові
1) Проведено 1 захід; 2) кількість відвідувачів заходу склала мінімум 3000 осіб (55% - жінки, 45% - чоловіки); 3) кількість залучених спікерів склала принаймні 80 осіб (50% - жінки, 50% - чоловіки); 4) кількість волонтерів заходу склала принаймні 60 осіб; 5) кількість партнерів і донорів, які долучилися до організації заходу, склала мінімум 20; 6) кількість реєстрацій для участі у заході - 3500; 7) охоплення промокампанії у соцмережах - 50 тис. осіб.
Показати повний опис
Довгострокові
1) Підвищено рівень зацікавлення молоді неформальною освітою на принаймні 10% за 3 роки (зараз близько 62% молоді зовсім не відвідують курси неформальної освіти; джерело статистичних даних - дослідження “Як живе молодь України у час Covid-19?”); 2) підвищено рівень громадської участі молоді з 0.72 до 0.82 через 3 роки; 3) підвищено рівень ключових компетентностей молоді; 4) підвищено рівень взаємодії молоді із різних регіонів України (створення спільних проєктів, проведення презентації ГО тощо).
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1) Кількість відвідувачів заходу склала мінімум 3000 осіб (55% - жінки, 45% - чоловіки); 2) кількість залучених спікерів склала принаймні 80 осіб (50% - жінки, 50% - чоловіки); 3) кількість партнерів і донорів, які долучилися до організації заходу, склала мінімум 20; 4) промокампанією у соцмережах охоплено принаймні 50 тис. осіб.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1) Рівень загального задоволення якістю проведення заходу серед відвідувачів складає принаймні 80% (визначається шляхом опитування після заходу); 2) рівень задоволення програмою заходу серед відвідувачі складає принаймні 80%; 3) рівень задоволення партнерів і донорів якістю співпраці у межах заходу складає принаймні 75% (визначається шляхом опитування після заходу); 4) рівень задоволення волонтерів умовами волонтерства складає принаймні 80% (визначається шляхом опитування після заходу);
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Всеукраїнський 24-годинний захід “Молодвіж”
Всього учасників (з них жінок)
3000 (1650) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
150 (75) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
150 (75) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Пряма цільова аудиторія проєкту - це молодь 16 - 25 років, котра цікавиться станом справ у місті, соціально активна, волонтерить, взаємодіє із владою, громадськими організаціями та цікавиться політичною ситуацією в країні, це молодь, у котрої є активна громадянська позиція, вона спрагла до отримання нових знань та досвіду. Відповідно до цього ми можемо виокремити два портрети цільової аудиторії: 1) Андрій, 24 роки, львів’янин, працює у сфері креативних індустрій, бюджет: 300 грн/день, хобі: подорожі, дозвілля: паби, кафе, ресторани. Мріє про хобі, за яке будуть платити, його проблеми: самоствердження та самореалізація. 2) Оля, 17 років, знімає тіктоки учениця 10-11 класу Львова, хоче стати блогером, хоче уникнути сварок з батьками, тому багато тусить з друзями у дворах/ТЦ, але наш захід може стати для неї альтернативою таким тусовкам, відвідує різні гуртки, має хобі, шукає свою сферу діяльності, цікавиться модою, тією, що зараз актуальна, її забезпечують батьки, але вона хоче і готова працювати сама, підхоплює те, що у тренді, цікавиться екологічною тематикою, її теми - це бунтарство і пошук себе. Поточна цільова аудиторія (аудиторія людей, котрі відвідали "Молодвіж 2021") - 58% жінки, 42% чоловіки, середній вік 21, частка Львівської ОТГ у 2021 році склала - 75.1%, відповідно аудиторії залученої з інших міст - 24,9%.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Ініціювання проєкту
Завдання
1) Формування команди проєкту 2) Напрацювання концепції проєкту 3) Визначення зацікавлених сторін
Опис заходів для здійснення етапу
1) Публікація оголошення про формування команди проєкту; 2) проведення відбору кандидатів до команди; 3) проведення зустрічі команди і визначення зон відповідальності кожного члена команди; 4) здійснення аналізу потреб цільової аудиторії; 5) здійснення аналізу результатів попереднього досвіду; 6) проведення стратегічної сесії із формування концепції; 7) проведення аналізу зацікавлених сторін проєкту.
Строк реалізації етапу
01 квітня 2022 — 30 квітня 2022
Відповідальний виконавець
Цудний Роман - керівник проєкту
Етапи реалізації
Підготовка проєкту
Завдання
1) Напрацювання програми заходу 2) Розробка фандрейзингової стратегії 3) Розробка комунікативної стратегії 4) Визначення наявних ресурсів
Опис заходів для здійснення етапу
1) Проведення зустрічей команди для напрацювання програми заходу; 2) здійснення опитувань аудиторії щодо програми заходу; 3) аналіз наявних ресурсів організації; 4) проведення зустрічей щодо розробки комунікативної стратегії; 5) створення документу із прописаною комунікативною стратегією; 6) проведення зустрічей щодо розробки фандрейзингової стратегії; 7) створення документу із прописаною фандрейзинговою стратегією.
Строк реалізації етапу
01 травня 2022 — 31 травня 2022
Відповідальний виконавець
Цудний Роман - керівник проєкту; Мартинюк Юлія - комунікаційниця; Пігура Марія - фандрейзерка.
Етапи реалізації
Виконання проєкту
Завдання
1) Розподіл і управління ресурсами 2) Залучення нових ресурсів 3) Реалізація фандрейзингової кампанії 4) Реалізація комунікативної кампанії 5) Наповнення програми заходу 6) Здійснення оплат послуг підрядників
Опис заходів для здійснення етапу
1) Організація заходів у рамках фандрейзингової кампанії (контактування потенційних партнерів і донорів, проведення зустрічей, узгодження умов співпраці тощо); 2) публікація запланованих матеріалів на інформаційних ресурсах проєкту; 3) налагодження співпраці із медіа-партнерами; 4) контактування спікерів і партнерів заходу з метою обговорення їхньої участі; 5) запуск реєстрації для відвідувачів заходу; 6) планування і вирішення логістичних питань заходу; 7) набір команди волонтерів і їх менеджмент; 8) укладання договорів із підрядниками і проведення оплат наданих послуг.
Строк реалізації етапу
01 червня 2022 — 02 вересня 2022
Відповідальний виконавець
Цудний Роман - керівник проєкту; Мартинюк Юлія - комунікаційниця; Пігура Марія - фандрейзерка; Бойко Наталія - юристка; Маселко Оксана - бухгалтерка.
Етапи реалізації
Проведення заходу
Завдання
1) Реалізація програми заходу 2) Забезпечення медіа висвітлення проєкту 3) Менеджмент команди 4) Комунікація зі спікерами, партнерами, учасниками 5) Вирішення форс-мажорних питань
Опис заходів для здійснення етапу
1) Підготовка локації; 2) забезпечення супроводу й інформування спікерів та партнерів заходу; 3) менеджмент дотримання часових рамок.
Строк реалізації етапу
03 вересня 2022 — 04 вересня 2022
Відповідальний виконавець
Цудний Роман - керівник проєкту; Мартинюк Юлія - комунікаційниця;
Етапи реалізації
Оцінка і звітування
Завдання
1) Оцінка якості проведення заходу 2) Звітування
Опис заходів для здійснення етапу
1) Проведення зустрічі команди для аналізу проєкту; 2) проведення зустрічі з волонтерами для аналізу заходу; 3) запуск опитування серед відвідувачів заходу; 4) запуск опитування серед партнерів заходу; 5) аналіз результатів опитувань; 6) документація усіх результатів обговорень щодо оцінки заходу; 7) подання описового звіту; 8) подання фінансового звіту.
Строк реалізації етапу
05 вересня 2022 — 31 жовтня 2022
Відповідальний виконавець
Цудний Роман - керівник проєкту; Пігура Марія - фандрейзерка; Маселко Оксана - бухгалтерка; Бойко Наталія - юристка.
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Ключове повідомлення для прямої цільової аудиторії проєкту: “Стань учасником Молодвіжу!”. 

Методи комунікації із цільовою аудиторією:візуальний контент, амбасадори, промокампанія у соціальних мережах. 

Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram), зовнішньої реклами (сітілайти, білборди), реклами у транспорті (постери), соцмереж партнерів і донорів проєкту, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ.


Канали комунікації включають такі соціальні мережі: 

https://www.facebook.com/molodvizh

https://www.instagram.com/molodvizh/


Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: Zaxid.net, Твоє місто, Львівський портал, Галінфо, Dailylviv, Дивись інфо, leopolis.news, НТА, Пресслужба Львівської міської ради, Львівська Пошта, Galnet, Перший західний, От-от, 032 афіша, 24 канал, Сихів Медіа, радіо Вголос, радіо Люкс, Радіо Перше, Дуже Радіо, Львівське Радіо, радіо Сковорода, Люкс ФМ, Lviv.Media. 


Кількість підготовлених публікацій/матеріалів складає  принаймні 15 публікацій.

Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме принаймні 100 згадок.

Строки реалізації промокампанії: червень-вересень 2022 року.



Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Сталість проєкту буде забезпечена завдяки: - наявності партнерств (члени громади залучені до реалізації проєкту (волонтери, представники ГО і МГО, діти і молодь); бізнес, медіа-партнери, донори підтримують реалізацію проєкту); - ефективному менеджменту та людським ресурсам (проєкт добре інтегрований у діяльність організації; керівництво проєкту здійснює ефективне управління персоналом і ресурсами; проєкт має належний кадровий ресурс для досягнення цілей проєкту); - системі моніторингу і оцінки (результати моніторингу й оцінки використовуються під час планування і реалізації проєкту); - адаптивності проєкту (доказова база проєкту постійно оновлюється, організація здійснює адаптацію проєкту до змін у зовнішньому середовищі під час його реалізації); Фінансова сталість проєкту буде забезпечена завдяки наявності стабільного фінансування з бюджету міста; наявності фандрейзера у проєкті, який безпосередньо займається залученням ресурсів ззовні; наявності різних джерел фінансування (бюджет міста, донори, спонсори); використання різноманітних механізмів, спрямованих на забезпечення стабільного фінансування. Заплановане щорічне проведення заходу із перспективним масштабуванням цільової аудиторії і виходом на загальноєвропейський рівень, що передбачає залучення молоді як із близького зарубіжжя, так із інших країн. Також заплановане масштабування партнерств і започаткування та налагодження співпраці з бізнесом загальнонаціонального масштабу, а також закордонними донорами.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux