Ключове повідомлення для прямої цільової аудиторії проєкту: “Приходь на NGO Event Course і створюй з нами круті івенти!”.
Методи комунікації із цільовою аудиторією: візуальний контент, відеоконтент, промокампанія і дописи у соціальних мережах.
Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram), соцмереж партнерів проєкту, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ.
Канали комунікації включають такі соціальні мережі:
https://www.facebook.com/molodvizhcenter
https://www.instagram.com/molodvizhcenter.lviv/
Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: Zaxid.net, Твоє місто, Галінфо, Пресслужба Львівської міської ради, Galnet, Перший західний, 032 афіша, 24 канал, Сихів Медіа, радіо Вголос, Львівське Радіо, радіо Сковорода, Люкс ФМ.
Кількість підготовлених публікацій/матеріалів складає принаймні 15 публікацій.
Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме принаймні 100 згадок.
Строки інформування громадськості: квітень - вересень 2022 року.