Ключове повідомлення для прямої цільової аудиторії проєкту: “Стань учасником Літньої Академії Бізнесу!”
Методи комунікації із цільовою аудиторією: візуальний контент, відео контент, промокампанія у соціальних мережах (Instagram, Facebook, TikTok), поліграфічні матеріали (постери, флаєри), опитування, комунікація між учасниками
Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram), Youtube каналу Lviv Open Lab, реклами у транспорті (постери), постерів для шкіл, соцмереж партнерів проєкту, розсилки електронною поштою до шкіл та їх представників, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ!.
Посилання на соціальні мережі:
https://www.facebook.com/LvivOpenLab
https://www.instagram.com/lviv.openlab/
https://vm.tiktok.com/ZM8ywYf3g/
Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: Zaxid.net, Твоє місто, Львівський портал, Галінфо, Dailylviv, Дивись інфо, leopolis.news, Пресслужба Львівської міської ради, Львівська Пошта, Galnet, Сихів Медіа, Радіо Перше, Дуже Радіо, Львівське Радіо.
Кількість підготованих публікацій/матеріалів складає принаймні 5 публікацій.
Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме принаймні 15 згадок.
Строки проведення інформаційної кампанії; червень - вересень 2022 року.