Способом активної піар-кампанії, яка в себе включає:
1. Реклама через радіоефіри державних та приватних радіостанцій поширення аудіо ролика-анонсу фестивалю (21.07 – 21.08.2022 р.)
2. Показ відеореклами через державні та комерційні телеканали (21.07 – 21.08.2022 р.)
3. Розсилка прес-релізів через ЗМІ та інформаційних партнерів, в тому числі розміщення рекламного постеру в провідних виданнях країни (журнал «Країна», «Газета по-українські» тощо та муніципальних ЗМІ. (15.07 – 16.08.2022).
4. Розміщення інформації на власному сайті та поширення на сайтах інформаційних партнерів.
5. Поширення афіш заходу в 22 областях країни (тираж 10 000 прим.)
6. Активна робота в соцмережах.
7. Участь в прямих ефірах та записах Національних та комерційних радіостанцій та ін. А також інтерв’ю із організаторами для газет та журналів.