Методи комунікації із прямою цільовою аудиторією включають: відео контент, візуальний контент, рекламу у фізичних просторах мережі молодіжних просторів "ТВОРИ!".
Основний канал комунікації: Youtube.
Методи комунікації із непрямою цільовою аудиторією: візуальний контент, амбасадори, промокампанія у соціальних мережах.
Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram), Youtube каналу “Молодвіж”, зовнішньої реклами (сітілайти), реклами у транспорті (постери), соцмереж партнерів проєкту, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ!.
Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: Zaxid.net, Твоє місто, Львівський портал, Галінфо, Dailylviv, Дивись інфо, leopolis.news, НТА, Пресслужба Львівської міської ради, Львівська Пошта, Galnet, Перший західний, От-от, 032 афіша, 24 канал, Сихів Медіа, радіо Вголос, радіо Люкс, Радіо Перше, Дуже Радіо, Львівське Радіо, радіо Сковорода, Люкс ФМ.
Посилання на соцмережі:
https://www.facebook.com/molodvizhcenter
https://www.facebook.com/tvorylviv
https://www.instagram.com/molodvizhcenter.lviv/
https://www.instagram.com/tvory.lviv/
https://www.youtube.com/channel/UCAu1S-9G6OcCkkHh_XDarrA/featured
Строки:
- публікація анонсів про інфокампанію (включно із зовнішньою рекламою та ЗМІ) - березень 2022;
- публікація проміжних результатів проєкту (процес зйомки, публікація перших відео, публікації в соцмережах) - квітень - травень 2022;
- публікація результатів проєкту (ЗМІ, соцмережі) - травень - червень 2022.
Кількість підготовлених публікацій/матеріалів складає 5 публікацій.
Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме понад 20 згадок.