YouTube-проєкт “Ідентичність”
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
08 листопада 2021 року
Період реалізації проєкту
01 лютого 2022 - 30 червня 2022
Номер проєкту
20211108-1899
Бюджет
248740 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1.1. Підвищення рівня компетентностей молоді з метою розвитку серед молоді громадянських компетентностей (у тому числі формування розуміння потреби у навчанні протягом життя, критичного мислення, готовності та вміння діяти самостійно, знати і відстоювати свої права, вміння швидко адаптуватися до нових умов, нести відповідальність за свої дії та власне життя, об’єктивно оцінювати і реагувати на нові виклики, приймати рішення, керувати емоціями, розв’язувати проблеми, висловлювати і логічно обґрунтовувати власну думку, розвиток медіаграмотності, лідерства, утвердження принципів доброчесності і антикорупційних принципів, посилення відповідального ставлення до навколишнього природнього середовища тощо)
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Мета проєкту полягає у підвищенні рівня самосвідомості молодих українців, громадянських компетентностей молоді (критичне мислення, лідерство, адаптивність, відповідальність тощо) та поінформованості населення України про розвиток українськомовних проєктів і продуктів шляхом створення відеоісторій, що розповідають про українську ідентичність через призму життя свідомих та успішним українців.
Актуальність програми
У рамках проєкту передбачено створення трьох відеоісторій, які розповідатимуть про українську ідентичність через призму життя відомих українців. Герої відео поділяться наступним: Євген Клопотенко покаже, що ми маємо пишатися "Не борщем єдиним"; Андрій Зелінський пояснить, чому не "Краще бути ізнасілованной, нєжелі украінізірованной"; Ярослава Гресь переконає, що, насправді, "Україна - це WOW", Павленко Катерина українська співачка, фольклористка, композиторка, солістка гурту Go_A розповість про ідентичність через призму музики і молодіжної роботи (адже Катерина - випускниця тренінгу “Молодіжний працівник”). Наш проєкт - перший проєкт в Україні, який спрямований саме на дослідження питання "української ідентичності", адже тут ми прагнемо не лише розповісти про новинки української культури, але й розібратися, що актуальні вектори розвитку і явища говорять про нас, як націю, встановити причинно-наслідкові зв'язки й, можливо, розвінчати стереотипи про нашу ментальність і культуру. Також ми прагнемо розвивати компетенції молоді, а проєкт дасть таку можливість шляхом розширення світогляду молодих людей, їхнього інформування про актуальний стан речей, заохочення до аналізу й критичної оцінки, формування лідерства через приклад успішних українців. Наша організація вирішила створити такий проєкт також для того, щоб сприяти розвитку україномовного Youtube й контенту загалом, адже відеоконтент, без сумніву, зараз є елементом нової цифрової культури.
Очікувані результати
Короткострокові
1) Cтворено 4 відеоісторії; 2) охоплено завдяки промокампанії 40 тис. осіб; 3) охоплено завдяки відеоісторіям 55 тис. осіб; 4) залучено на наш Youtube-канал принаймні 1500 підписників; 5) сформовано актуальне розуміння "української ідентичності"; 6) охоплено 10% закордонних глядачів від загальної аудиторії проєкту.
Показати повний опис
Довгострокові
1) Підвищено рівень поінформованості українців про українські ініціативи й проєкти; 2) Збільшено кількість молодіжних проєктів різноманітного спрямування; 3) підвищено рівень розвитку громадянських компетентностей молоді; 4) сформовано проукраїнське креативне ком'юніті; 5) підвищено рівень туризму, пов'язаного саме з культурними заходами, проєктами, фестивалями тощо.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1) Створено 4 відеоісторії; 2) залучено до зйомок 4 героїв відеоісторій, інтерв'юера, знімальну команду; 3) охоплено завдяки промокампанії 40 тис. осіб; 4) охоплено завдяки відеоісторіям 55 тис. осіб; 5) залучено на наш Youtube-канал принаймні 1500 підписників; 6) охоплено принаймні 10% закордонник глядачів із загальної аудиторії проєкту.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1) Сформований попит на продукт - поінформованість потенційного споживача інтелектуального продукту про його новизну і якість; 2) рівень задоволення аудиторії загальною якістю проєкту (підбір героїв, візуальне оформлення, якість та інформативність матеріалу) склав принаймні 70% (визначається шляхом опитування через наші канали комунікації); 3) рівень задоволення спікерів співпрацею у межах проєкту складає принаймні 85% (визначається шляхом аналізу форми зворотного зв’язку);
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
YouTube-проєкт “Ідентичність”
Всього учасників (з них жінок)
95000 (52250) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
9500 (4750) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
9500 (4750) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Цільова аудиторія - молодь віком 14-35 років. Конкретизуючи, можна виділити два цільових портрети: 1) Андрій - 23 роки, працює в IT-сфері, рівень прибутку середній. Серед захоплень: зацікавлення кіно, тому він частий відвідувач кінотеатрів, а також подорожі. Він поверхово обізнаний в тому, що відбувається в Україні, включаючи політику й мистецьку сферу. Він надає перевагу купівлі продукції українського виробника. 2) Оленка - 19 років, навчається у ЗВО, зацікавлена або є членкинею ГО, відвідує освітні події, які їй цікаві. Вона не планує виїжджати на роботу закордон, але зацікавлена стажуваннями закордоном. Оленка читає цікаві українські блоги, цікавиться екологією й старається впроваджувати у щоденне життя еко-принципи, любить готувати, слідкує за українськими інфлюенсерами. Проєкт включає : 4 героїв відеоісторій, інтерв'юера, знімальну команду (10 осіб); Заплановано охопити завдяки промокампанії 40 тис. осіб, завдяки відеоісторіям 55 тис. осіб. Доступність відео для слухачів з-за кордону буде забезпечено шляхом створення англійських субтитрів. Доступність для людей людей з вадами слуху буде забезпечено завдяки сурдоперекладу.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
1) Визначення цілей і завдань проєкту, узгодження термінів, розподіл завдань між членами команди; 2) розробка сценарію; 3) Оформлення договірних відносин з членами команди і партнерами.
Опис заходів для здійснення етапу
1) Проведення принаймні 3 зустрічей команди; 2) визначення і розподіл завдань між членами команди; 3) створення графіку індивідуальних і командних зустрічей; 4) встановлення дедлайнів; 5) визначення героїв і сюжетних ліній; 6) створення сценарію; 7) збір усієї необхідної документації для укладання договорів безпосереднє укладання договорів
Строк реалізації етапу
01 лютого 2022 — 31 березня 2022
Відповідальний виконавець
Мартинюк Юлія - керівниця проєкту; Кіцанюк Олеся - координаторка проєкту; Кухар Дарина - координаторка проєкту; Бойко Наталія - юристка.
Етапи реалізації
Інформаційний супровід
Завдання
1) Поширення прес-анонсу; 2) розробка дизайну візуальних матеріалів, постерів для промоції проєкту у соцмережах і для зовнішньої реклами; 3) написання, узгодження і розміщення промоматеріалів у соціальних мережах; 4) розповсюдження зовнішньої реклами проєкту; 5) публікація матеріалів про проєкт та його результати на сайтах партнерських ЗМІ.
Опис заходів для здійснення етапу
1) Створення і публікація прес-анонсу; 2) налагодження партнерств зі ЗМІ; 3) створення візуального оформлення проєкту і постерів як елементів зовнішньої реклами; 4) створення промоматеріалів; 5) розміщення промоматеріалів у соціальних мережах; 6) аналіз ефективності промоматеріалів; 7) створення дизайну й макетів зовнішньої реклами; 8) розміщення зовнішньої реклами; 9) підготовка матеріалів; 10) публікація матеріалів.
Строк реалізації етапу
01 квітня 2022 — 30 червня 2022
Відповідальний виконавець
Бакай Юрій - дизайнер; Мартинюк Юлія - керівниця проєкту; Кухар Дарина - координаторка проєкту; Кіцанюк Олеся - координаторка проєкту.
Етапи реалізації
Етап реалізації
Завдання
1) Погодження участі героїв та інтерв’юера; 2) підготовка приміщення, монтаж світлового і звукового обладнання; 3) безпосередня зйомка відео-історій; 4) здійснення оплат виконаних послуг (монтаж).
Опис заходів для здійснення етапу
1) Контакт із інтерв’юером; 2) контакт із героями відеоісторію; 3) погодження участі героїв та дат знімального процесу; 4) підготовка приміщення; 5) монтаж обладнання; 6) студійна зйомка; 7) контроль дотримання запису за сценарієм; 8) своєчасна оплата наданих послуг.
Строк реалізації етапу
01 березня 2022 — 30 квітня 2022
Відповідальний виконавець
Мартинюк Юлія - керівниця проєкту; Кухар Дарина - координаторка проєкту, Богданов Дмитро - оператор; Маселко Оксана - бухгалтерка.
Етапи реалізації
Звітування
Завдання
1) Підготовка фінансового звіту; 2) Підготовка змістового звіту.
Опис заходів для здійснення етапу
1) Контроль відповідності формальним вимогам; 2) контроль, що логіка розподілу коштів відповідає обсягу і складності робіт/послуг; 3) контроль відповідності мети, цілей і завдань проєкту до його результатів, охоплення комунікативної кампанії тощо.
Строк реалізації етапу
01 червня 2022 — 30 червня 2022
Відповідальний виконавець
Маселко Оксана - бухгалтерка; Пігура Марія - фандрейзерка.
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Методи комунікації із прямою цільовою аудиторією включають: відео контент, візуальний контент, рекламу у фізичних просторах мережі молодіжних просторів "ТВОРИ!".

Основний канал комунікації: Youtube.


Методи комунікації із непрямою цільовою аудиторією: візуальний контент, амбасадори, промокампанія у соціальних мережах.

Канали комунікації передбачають використання: соцмереж (Facebook, Instagram), Youtube каналу “Молодвіж”, зовнішньої реклами (сітілайти), реклами у транспорті (постери), соцмереж партнерів проєкту, мультимедійної реклами у громадських місцях, реклами у фізичних просторах мережі молодіжних просторів ТВОРИ!.


Засоби масової інформації, які висвітлюватимуть інформацію щодо реалізації та результатів проєкту включають: Zaxid.net, Твоє місто, Львівський портал, Галінфо, Dailylviv, Дивись інфо, leopolis.news, НТА, Пресслужба Львівської міської ради, Львівська Пошта, Galnet, Перший західний, От-от, 032 афіша, 24 канал, Сихів Медіа, радіо Вголос, радіо Люкс, Радіо Перше, Дуже Радіо, Львівське Радіо, радіо Сковорода, Люкс ФМ.


Посилання на соцмережі:

https://www.facebook.com/molodvizhcenter

https://www.facebook.com/tvorylviv

https://www.instagram.com/molodvizhcenter.lviv/

https://www.instagram.com/tvory.lviv/

https://www.youtube.com/channel/UCAu1S-9G6OcCkkHh_XDarrA/featured


Строки:

  • публікація анонсів про інфокампанію (включно із зовнішньою рекламою та ЗМІ) - березень 2022;
  • публікація проміжних результатів проєкту (процес зйомки, публікація перших відео, публікації в соцмережах) - квітень - травень 2022;
  • публікація результатів проєкту (ЗМІ, соцмережі) - травень - червень 2022.


Кількість підготовлених публікацій/матеріалів складає 5 публікацій.

Кількість згадок у цифрових ЗМІ орієнтовно складатиме понад 20 згадок.



Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Діяльність за проєктом передбачає подальше поширення едукаційних відео на платформі YouTube серед цільової і опосередкованої авдиторії. Передбачається масштабування проєкту шляхом запуску 2-го сезону проєкту і запрошення нових учасників. Також відбудеться можливе масштабування команди проєкту із залученням нових координаторів. Інституційна сталість проєкту визначатиметься його позитивним впливом на місцевий розвиток, завдяки формуванню нових кроссекторальних партнерств, налагодженню взаємодії закладів формальної і неформальної освіти, що сприятиме оптимізації навчального процесу шкільної молоді й у перспективі також сприятиме формуванню майбутніх професійних кадрів, які володіють комплексним й креативним підходом до вирішення проблем. В результаті, існування таких професіоналів створить умови для економічного зростання на місцевому, регіональному та національному рівнях. Фінансова сталість проєкту буде забезпечена шляхом надходження фінансування з місцевого бюджету; залучення спонсорської підтримки з боку локального і загальнонаціонального бізнесу; аплікації на грантові можливості завдяки диверсифікації донорів. Також можливий запуск краудфандингової кампанії.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux