Хід реалізації проєкту буде детально висвітлюватись у друкованих ЗМІ:, а саме, газетні видання «Голос України» (1), «Слово Просвіти» (1), «Культура і життя» (1). Просування проєкту проводитиметься в таких напрямках: Інформація про хід проєкту регулярно публікуватиметься на Facebook сторінці ( не меньше 10 повідомлень в місяць), сайтах бібліотек України за регіонами. проєкт здійснюватиметься за інформаційної підтримки мас-медіа: регіональних філій суспільного телебачення (2), «Суспільне радіо» (1), газетних видань: Таргетингова реклама у соціальній мережі Facebook- приблизне охоплення 150 осіб за добу, YouTube каналі Запорізького ОМЦКіМ (5)., електронних та інших засобах масової інформації Запорізької, Херсонської, Одеської, Миколаївської, Дніпропетровської, Харківської, Донецької, Луганської областей, таких як власне сам веб-сайт проєкту, щотижневі видання «МіГ» (https://mig.com.ua/), «Індустріальне Запоріжжя» (http://iz.com.ua/), «Запорізька правда» (https://zp-pravda.info/), «Чорноморські новини» (http://chornomorka.com/), «Рідне Прибужжя» (https://rp.mk.ua/), «Новий день» (https://newday.kherson.ua/), «Днепр вечерний» (https://dv-gazeta.info/), «Маріуполь-Експрес» (http://www.mariupol-express.com.ua/catalog/media/newspapers), «Вечірній Харків» (https://vecherniy.kharkov.ua/). Буде створена офіційна сторінка проєкту у соціальній мережі Facebook.