«Пишайся рідною, українською!» - інформаційна кампанія з популяризації української мови
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
21 лютого 2022 року
Період реалізації проєкту
01 червня 2022 - 31 серпня 2022
Номер проєкту
20220219-3074
Бюджет
70350 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Підвищення ролі української мови як національної цінності та важливого атрибута національної ідентичності, подолання мовно-культурної меншовартості українців
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Головна мета проекту – організувати інформаційну кампанію з популяризації української мови та її використання у різних сферах діяльності населення. Спільно з молоддю шляхом створення відеороликів соціальної реклами, фотовиставки та промо продукції утвердити цінність української мови, як визначальної складової ідентичності української нації, викликати відчуття гордості за вміння вільно володіти українською мовою.
Актуальність програми
Мова — найважливіший засіб спілкування. Без мови не зможе існувати народ, не розвиватиметься його культура. Але мовна проблема і досі залишається актуальною. Нам постійно нав’язують думку - неважливо якою мовою спілкуватися, однак саме мова є тим ідентифікатором нації який не приховаєш, і не прикрасиш національною атрибутикою. Вишиванку називають – кодом нації, то мова з якою ти народився - є мовою серця, і саме вона визначає ким ти є, які цінності несеш і частинкою якої нації себе відчуваєш. Молодь потрапляючи у великі міста часто переходить на спілкування російською та суржиком у повсякденному житті, втрачаючи ті ниточки які зв’язують їх з цінностями які їм прививали батьки, у тому числі і рідну мову. Окрім того контент, який споживають діти та молодь з інтернету та телебачення (мультфільми, серіали та блогери) переважно звучить російською. Так нав’язується думка, що російська важливіша у спілкуванні з однолітками, що саме російська допомагає ствердитися та стати популярним. Однак - це хибна думка, яку необхідно спростовувати. Плануємо через творчих, успішних, активних, відомих рівнян продемонструвати приклади любові до рідної мови, використання її у творчості, повсякденному житті. Для героїв соціальних роликів мова стала однією зі складових досягнення успіху, цілей та визнання. Отже актуальність проекту полягає у підсиленні ролі української мови та її цінності для кожного українця та нації в цілому та сприятиме подоланню мовно-культурної меншовартості українців.
Очікувані результати
Короткострокові
10 відеороликів-інтерв’ю соціального змісту; 10 фотоісторій, які будуть представлені на фотовиставці, яка підсилить ідею популяризації мови що була закладена у інтерв’ю; 10 соціальних слоганів, які супроводжуватимуть інформаційну кампанію проекту; 2000 закладок для книг, які стануть частинкою інформаційної кампанії, будуть поширені у бібліотеках Рівненщини, та шкільних бібліотеках міста; Підготовлено 20 молодих амбасадорів популяризації української мови та її утвердження в різних сферах життя.
Показати повний опис
Довгострокові
Результати проекту в довгостроковій перспективі: - утвердження думки про те що Рівненщина є осередком популяризації української мови через мистецькі засоби такі як фото, відео контент серед молоді; - використання відео та фотоматеріалів після завершення проекту. Наприклад, перегляд відео у класах на виховних годинах чи уроках – української мови та літератури у школах, де навчається молодь учасники проекту; - збільшення кількості переглядів у соцмережах, на YouTube каналі та розповсюдження матеріалів серед молодіжної аудиторії іншими шляхами; - створення групи зацікавленої молоді яка і надалі буде працювати у сфері медіа та створюватиме контент українською мовою; - участь учасників проекту в організації культурно-мистецьких подій Рівненщини, які пов’язані з промоцією українського слова (Шевченківські читання, концерти та конкурси); - участь у профільних фестивалях, конкурсах – Всеукраїнського та міжнародного рівня.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Група молоді 20 осіб, 10 відеороликів соціального змісту. Розміщення на фб сторінці ГО “Нація талантів”, на ютуб каналі ГО «Нація Талантів» https://www.youtube.com/channel/UCDOnAnXKa5I-H0Xle5rQxsg Кількість переглядів на фб ГО “Нація талантів” - 1000 переглядів кожне відео, на ютубі - 200 переглядів кожне відео. Буде залучено 10 рівнян різних професій до відеозйомок. Представлення відеоробіт у 2 конкурсах та фестивалях.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Відеоісторії будуть створені творчою командою підлітків та молодих людей, які люблять українську мову, демонструють це публічно і бажають на прикладах свідомих українців зробити промоцію важливості рідної мови як національної цінності. При цьому отримають практичний досвід створення відео контенту соціального значення, опанують шлях виробництва відеоконтенту. У відео будуть представники різних громад Рівненщини, як з міст так і сіл. Молодь учасники проекту стануть амбасадорами популяризації української мови серед своїх однолітків та у своєму колі спілкування.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Реалізація усього проекту
Всього учасників (з них жінок)
36 (22) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2 (1) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
1 (1) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Цільова аудиторія на яку спрямований наш проект це молодь учасники проекту у кількості 20 осіб віком 14 -18 років, до участі у зйомках соціальних залучимо активних та дієвих рівнян різних професій у кількості 10 осіб, керівники та фахівці культурних інституцій області, друзі, однолітки, однокласники та активні батьки учасників проекту. Команда проекту – 6 осіб. Соціальні відеоролики будуть розміщені у соцмережах на сторінках заявника, відтак глядацька аудиторія планова – 10000 переглядів. Глядачі телеканалу в ефірі якого будуть розміщені готові соціальні ролики – глядацька аудиторія біля 500000 осіб. Відвідувачі фотовиставки – 10000 осіб Глядачі YouTube каналів на яких будуть розміщені відеролики – 1000 осіб Відеоматеріали як продукт, який був створений у результаті реалізації проекту, будуть знаходитися у відкритому доступі на YouTube каналі заявника.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий
Завдання
Сформувати групу молоді. Обрати теми для відео. Здійснити попередні домовленості з героями соціальних роликів.
Опис заходів для здійснення етапу
Старт інформаційної кампанії та запрошення до участі у проекті. Створення Гугл форми для реєстрації. Публікації у соціальних мережах. Публікації в місцевих ЗМІ.
Строк реалізації етапу
01 червня 2022 — 16 червня 2022
Відповідальний виконавець
Ігас О.М.
Етапи реалізації
Препродакшн
Завдання
Організувати навчання групи з 20 учасників, та провести репетиції.
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення 10 занять по 2 год. Проведення 10 репетицій до відеозйомок. Написання 10 сценаріїв до відеопрограм. Проведення індивідуальних занять - 20.
Строк реалізації етапу
16 червня 2022 — 15 липня 2022
Відповідальний виконавець
Пивовар Н.Г.
Етапи реалізації
Продакшн
Завдання
Здійснити зйомку відео та фото матеріалів 10.
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення відеозйомок згідно сценаріїв – 10. Проведення фотозйомок для виставки – 10.
Строк реалізації етапу
11 липня 2022 — 05 серпня 2022
Відповідальний виконавець
Броновицька Р.П.
Етапи реалізації
Постпродакшн
Завдання
Змонтувати 10 відеоробіт. Підготувати фото для виставки.
Опис заходів для здійснення етапу
Монтаж згідно сценаріїв, тривалість готового відео – 3-4 хв. Друк фото.
Строк реалізації етапу
01 серпня 2022 — 20 серпня 2022
Відповідальний виконавець
Пивовар Н.Г.
Етапи реалізації
Інформаціна кампанія
Завдання
Підготувати матеріали для промоції та розміщення у відкритих джерелах та ЗМІ.
Опис заходів для здійснення етапу
Розміщення готового відеоматеріалу у соцмережах та на ютуб каналі. Проведення фотовиставки та презентації за результатами проекту. Трансляція відео в ефірі місцевих телеканалів.
Строк реалізації етапу
20 серпня 2022 — 31 серпня 2022
Відповідальний виконавець
Ігас О.М.
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

1.    Сторінка ГО "Нація Талантів" в Facebook та Instagram – ARTMODELS.

2.    Сторінки учасників  проекту в Facebook та Instagram.  

3.    Участь організаторів проекту у теле ефірах місцевих каналів. 

4.    Розміщення інформаційних матеріалів про початок проекту у провідних ЗМІ Рівненщини – Чарівне.інфо, Район.культура, Горинь інфо, Новини по Рівненськи, Сфера ТВ, ITVmedia group та інші.

5.    Приватні сторінки організаторів та волонтерів проекту в соцмережах.

6.    Приватні сторінки учасників проекту  в соцмережах.

7.    Стріми під час під час фото та відео зйомок у  Facebook та Instagram.

8.Інформаційні сюжети та статті про результати проекту у провідних ЗМІ Рівненщини.

В результаті отримаємо: 

15  публікацій у ЗМІ Рівненської області про діяльність і результати проєкту (новини, інтерв'ю, репортажі, статті); 

3 телеефіри на місцевих телеканалах за участю команди проекту; 

60 дописів на офіційних сторінках заявника у Facebook та Instagram;

Ротація соціальних відео у кількості 10 шт. в ефірі місцевих телеканалів та у соцмережах.(серпень)


Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
1. Готові відео у кількості 10 шт. будуть розміщені у вільному доступі на YouTube каналі ГО “Нація Талантів” та у соціальних мережах Заявника, може використовуватися на уроках української мови та літератури у загальноосвітніх школах, представлення відео у фестивалях та конкурсах, це стане додатковою промоцією для Рівненщини, як україномовного регіону. 2. Після завершення проекту відбудеться підведення підсумків реалізації проекту, буде проаналізовано результативність та вплив на цільові групи. 3. В результаті реалізації проекту буде сформовано робочий кейс з метою популяризації української мови, матеріали можна буде використовувати у школах та позашкіллі під час заходів до дня писемності, дня рідної мови тощо.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux