Робочим планом передбачено проведення інформаційної кампанії щодо висвітлення діяльності в рамках проєкту перед початком його реалізації та по завершенню (веб-сайти органів місцевого самоврядування, сторінки у соціальних мережах, друковані видання). Заздалегідь перед проведенням заходів буде розсилатись прес-анонс події, після завершення заходів – поширюватиметься прес-реліз.
Буде забезпечено інформаційний супровід усіх заходів, матеріали розміщуватимуться на веб-сайті ГО «Сприяння розвитку села» та сторінках в соціальних мережах. Також, зважаючи на важливість теми проекту, будуть підготовлені матеріали для регіональних друкованих і онлайн-видань та обласного радіо, з якими налагоджена співпраця щодо висвітлення діяльності громадської організації. Передбачено публікацію новин на порталі "Гурт" і "Громадський простір".
Для залучення і комунікації з учасниками буде створена фейсбук-подія, де публікуватиметься вся важлива інформація про план заходів, акутальні способи транспортного сполучення та ін.
Співпраця зі ЗМІ передбачає не менше 15 місцевих публікацій про діяльність і результати проєкту (новини, інтерв'ю, репортажі, статті), з них 8 публікацій в районних онлайн-виданнях, 2 ефіри на місцевих телеканалах, 4 статті про проєкт у друкованих виданнях (новини, репортажі), 2 ефіри на радіо з інтерв'ю учасника проєкту. Кожного дня буде виходити як мінімум один матеріал, що популяризуватиме проєкт.