Спас для початківців
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Популяризація та збереження культурної спадщини та культурних цінностей України
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Протягом 4 місяців 2022 року виготовити не менше 12 відеоуроків для початківців з козацького бойового мистецтва «Спас» і поступово розмістити їх на Ютубі, що дозволить залучити до вивчення і популяризувати українську воїнську культуру серед не менше 100 тисяч учнів шкіл Рівненської області та України.
Актуальність програми
Проєкт «Відеокурс з козацького бойового мистецтва «Спас» подається ГО «Рівненська обласна федерація козацького бойового мистецтва «Спас». В інформаційному просторі України край мало інформації про українську воїнську культуру. Тим більше, у відкритому доступі практично відсутні відео уроки чи відеокурси, які дозволяють самостійно вивчати українські бойові мистецтва. А кількість тренерів – край мала, особливо у сільських регіонах. Особливо актуальним можливість самостійного вивчення систем українського воїнсько-фізичного виховання стає у карантинний період, коли зачинені усі гуртки та секції. Таким чином, проблема, на вирішення якої спрямовано проект є: відсутність, або недостатня кількість у відкритому доступі, зокрема на Ютубі, навчальних матеріалів які дозволять молоді самостійно вивчати українські національні види бойових мистецтв. Впродовж терміну реалізації планується виготовити відеокурс з українського рукопашу «Спас» для початківців, який складається з не менше 12 відеоуроків тривалістю не менше 15 хвилин кожен. А також розмістити його у відкритому доступі на каналі в Ютубі з супутньою рекламною кампанією у соціальних мережах: Ютуб, Фейсбук та Інстаграм. Це дасть можливість зацікавити молодь області та України у заняттях національними видами бойових мистецтв.
Очікувані результати
Короткострокові
1. Буде підготовлено 1 сценарій для не менше 12 відеоуроків навчального курсу з українського рукопашу «Спас» для початківців з урахуванням можливості самостійного навчання. 2. Буде знято не менше 12 відеоуроків навчального курсу з українського рукопашу «Спас» для початківців з урахуванням можливості самостійного навчання. Тривалість кожного – не менше 15 хвилин. 3. 12 відеоуроків поступово будуть розміщені на каналі у Ютубі з частотою 1-2 ролики на тиждень і оптимізовані у пошуковій видачі. 4. Буде проведено рекламну кампанію на Ютубі, Фейсбуці та Інстаграмі для максимального залучення молоді Рівненською області до перегляду відео уроків з українського рукопашу «Спас». Буде поширено не менше 20 інформаційних повідомлень на Фейсбуці та Інстаграмі про проєкт та його результати. Очікується, що загальна кількість переглядів до кінця 2022 року складе не менше 5 тисяч.
Показати повний опис
Довгострокові
- Прогнозується, що завдяки проведеній рекламній кампанії, кількість підписників каналу збільшиться на не менше 500 осіб протягом пів року від початку реалізації проєкту. - Прогнозується, що загальна кількість переглядів відео курсу, виготовленого в рамках проєкту складе не менше 50 тисяч протягом пів року від початку реалізації проєкту. - Очікується, що не менше 50 молодих людей зацікавляться і почнуть самостійно вивчати національні бойові мистецтва. - Очікується, що не менше 2 осіб з числа молоді зацікавляться можливістю проходження очного навчання на інструкторів козацького бойового мистецтва «Спас» і в результаті стануть викладати його у своїх населених пунктах. - Очікується, що показаний приклад спонукає не менше 5 тренерів національних бойових мистецтв створити власні аналогічні канали та викладати на них тематичні відеоролики.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1. Буде підготовлено 1 сценарій для не менше 12 відеоуроків навчального курсу з українського рукопашу «Спас» для початківців з урахуванням можливості самостійного навчання. 2. Буде знято не менше 12 відеоуроків навчального курсу з українського рукопашу «Спас» для початківців з урахуванням можливості самостійного навчання. Тривалість кожного – не менше 15 хвилин. 3. 12 відеоуроків поступово будуть розміщені на каналі у Ютубі з частотою 1-2 ролики на тиждень і оптимізовані у пошуковій видачі. 4. Буде проведено рекламну кампанію на Ютубі, Фейсбуці та Інстаграмі для максимального залучення молоді Рівненською області до перегляду відео уроків з українського рукопашу «Спас». Буде поширено не менше 20 інформаційних повідомлень на Фейсбуці та Інстаграмі про проєкт та його результати. Очікується, що загальна кількість переглядів до кінця 2022 року складе не менше 5 тисяч.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
- Прогнозується, що зросте кількість показів вдіеоматеріалу українською мовою на Ютубі. Планова кількість показів - 50 тисяч до кінця 2022 року. - Прогнозується, що загальна кількість переглядів відео курсу, виготовленого в рамках проєкту складе не менше 10 тисяч протягом пів року від початку реалізації проєкту. - Очікується, що не менше 50 молодих людей зацікавляться і почнуть самостійно вивчати національні бойові мистецтва. - Очікується, що не менше 2 осіб з числа молоді зацікавляться можливістю проходження очного навчання на інструкторів козацького бойового мистецтва «Спас» і в результаті стануть викладати його у своїх населених пунктах. - Очікується, що показаний приклад спонукає не менше 5 тренерів національних бойових мистецтв створити власні аналогічні канали та викладати на них тематичні відеоролики.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Зйомки відеокурсу
Всього учасників (з них жінок)
2 (0) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Потенційно цільовою групою проєкту є 166 тисяч учнів шкіл Рівненської області, вчителі фізичної культури та Захисту України. Враховуючи відкритий доступ до інформації, виготовленої в рамках проєкту, то сюди можна включити також дітей та молодь з усієї України.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий
Завдання
Виконати технічну підготовку до зйомок відеокурсу
Опис заходів для здійснення етапу
1. Підготувати сценарій для відеокурсу. 2. Орендувати приміщення для відеозйомок. 3. Обрати оператора та спеціаліста з відомонтажу.
Строк реалізації етапу
01 квітня 2022 — 17 квітня 2022
Відповідальний виконавець
Пражмовський Віктор, керівник проекту
Етапи реалізації
Етап реалізації
Завдання
Зняти відеокурс та викласти його на платформу Youtube
Опис заходів для здійснення етапу
1. Здійснити відео зйомку і монтаж не менше 10 відеоуроків з українського рукопашу «Спас», тривалістю не менше 15 хвилин кожен. 2. Розмістити і оптимізувати відео уроки на Ютубі. 3. Здійснити рекламу відеокурсу та каналу на Ютубі та інших соціальних мережах з використанням методів маркетингу у соціальних мережах та платної реклами.
Строк реалізації етапу
18 квітня 2022 — 10 липня 2022
Відповідальний виконавець
Пражмовський Віктор, керівник проекту
Етапи реалізації
Заключний етап
Завдання
Підготовка та подача звітності за результатами проєкту.
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка та подача звітності за результатами проєкту.
Строк реалізації етапу
11 липня 2022 — 31 липня 2022
Відповідальний виконавець
Пражмовський Віктор, керівник проекту
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Про хід реалізації проєкту планується інформувати громадськість шляхом поширення відеороликів у Ютубі, Фейсбуці та Інстаграмі на сторінках, створених тренерами федерації «Спас». Частота виходу повідомлень – не рідше, ніж двічі на тиждень.

Інформування громадськості про проєкт та хід його реалізації відбуватиметься з використанням наявних ресурсів у соціальних мережах на сторінках

Facebook:

1.    Семен Монах https://www.facebook.com/grozamonah/ - 4000 підписників. На цьому профілі інформуватиметься громадськість про хід реалізації проєкту та викладатимуться ролики.

2.    Спас Рівне https://www.facebook.com/SpasRivne - 2000 підписників. На цьому каналі викладатиметься відеокурс, з нього також відбуватиметься платна реклама.

3.    Національно-патріотичне виховання https://www.facebook.com/groups/patriotspas/about - 12000 підписників. У цій групі інформуватиметься громадськість про хід реалізації проєкту та викладатимуться ролики. Періодичність - один раз на тиждень.


Instagram:

1.    @symonmonk - 3000 підписників. На цьому каналі викладатиметься проморолики відеокурсу, з нього також відбуватиметься платна реклама. Періодичність - один-два рази на тиждень.

Youtube

1.    Семен Монах https://www.youtube.com/channel/UCgLc1wsjeftzrSWdtI0Z_Xg - 1100 підписників. На цьому каналі викладатиметься відеокурс, з нього також відбуватиметься платна реклама. Періодичність викладання матеріалів на каналі - 1-2 рази на тиждень.

 

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Після закінчення фінансування буде здійснюватися просування відеороликів у соціальних мережах для збільшення охоплення аудиторії та популяризації української воїнської культури. Також планується вивчення можливості використання відзнятих матеріалів для викладання на платформі Тік Ток для розширення кількості україномовного контенту. Крім того, за результатами реалізації проєкту та отриманих відгуків планується продовжити пошук фінансування для зйомок наступних відео курсів з козацького бойового мистецтва «Спас».
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux