Про хід реалізації проєкту планується інформувати громадськість шляхом поширення відеороликів у Ютубі, Фейсбуці та Інстаграмі на сторінках, створених тренерами федерації «Спас». Частота виходу повідомлень – не рідше, ніж двічі на тиждень.
Інформування громадськості про проєкт та хід його реалізації відбуватиметься з використанням наявних ресурсів у соціальних мережах на сторінках
Facebook:
1. Семен Монах https://www.facebook.com/grozamonah/ - 4000 підписників. На цьому профілі інформуватиметься громадськість про хід реалізації проєкту та викладатимуться ролики.
2. Спас Рівне https://www.facebook.com/SpasRivne - 2000 підписників. На цьому каналі викладатиметься відеокурс, з нього також відбуватиметься платна реклама.
3. Національно-патріотичне виховання https://www.facebook.com/groups/patriotspas/about - 12000 підписників. У цій групі інформуватиметься громадськість про хід реалізації проєкту та викладатимуться ролики. Періодичність - один раз на тиждень.
Instagram:
1. @symonmonk - 3000 підписників. На цьому каналі викладатиметься проморолики відеокурсу, з нього також відбуватиметься платна реклама. Періодичність - один-два рази на тиждень.
Youtube
1. Семен Монах https://www.youtube.com/channel/UCgLc1wsjeftzrSWdtI0Z_Xg - 1100 підписників. На цьому каналі викладатиметься відеокурс, з нього також відбуватиметься платна реклама. Періодичність викладання матеріалів на каналі - 1-2 рази на тиждень.