Курс тренінгів "Бренд_і_Я"
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1.2. Підвищення рівня компетентностей молоді з метою свідомого вибору життєвого шляху молоді, її ознайомлення з процесами державотворення, механізмами функціонування і взаємодії інститутів політичної системи, діяльністю органів державної влади та органів місцевого самоврядування, професійного та кар’єрного розвитку в України, популяризації роботи в креативних індустріях, формування культури підприємництва (у тому числі соціального), стимулювання до відкриття власної справи, вивчення STEM та STEAM-дисциплін
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Підготувати студентів до майбутнього працевлаштування та допомогти їм створити власний професійний бренд.
Актуальність програми
В навчальних закладах студенти отримують базові теоретичні знання та практичні навички з профільних дисциплін. Однак для подальшої професійної реалізації їм потрібно дізнатися як зарекомендувати себе на ринку праці, підібрати відповідний імідж, проявити себе як фахівця у соціальних мережах, отримати вміння, завдяки яким відчують себе впевно в спілкуванні та співпраці з роботодавцем.
Очікувані результати
Короткострокові
30 молодих людей пройдуть курс тренінгів «Бренд_і_Я» та отримають базові знання та навички із розробки персонального плану кар’єри, складання резюме, проходження співбесіди, публічних виступів, коригування самооцінки, емоційного інтелекту, створення професійного бренду в соцмережах, обрання стилю та створення професійного портфоліо.
Показати повний опис
Довгострокові
Частині випускників курс допоможе працевлаштуватися, частина зробить більш професійним вигляд своїх сторінок у соцмережах, частина підвищить свій рівень доходу завдяки роботі над особистим брендом.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
30 учасників курсу пройдуть курс із 6 тренінгів, необхідних для формування професійного бренду.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Учасники отримають теоретичні знання та практичні навички із самопрезентації, працевлаштування, ведення соцмереж, створення іміджу.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Курс тренінгів "Бренд_і_Я"
Всього учасників (з них жінок)
30 (15) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
cтудентська молодь Тернопільської області, 30 осіб
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий
Завдання
Сформувати остаточну програму курсу. Підготувати рекламно-інформаційних матеріалів
Опис заходів для здійснення етапу
Підбір тренерів. Узгодження змістовного наповнення занять. Підготовка візуальних матеріалів, текстів постів та прес-анонсу. Підготовка роздаткових матеріалів та сувенірів.
Строк реалізації етапу
10 травня 2022 — 10 травня 2022
Відповідальний виконавець
Яремчук Ірина, голова організації
Етапи реалізації
Рекламно-інформаційний
Завдання
Сформувати групу учасників курсу
Опис заходів для здійснення етапу
Співпраця з ГО, студрадами, ЗМІ щодо інформування молоді про проект. Просування проекту в соцмережах. Реєстрація учасників.
Строк реалізації етапу
11 травня 2022 — 11 травня 2022
Відповідальний виконавець
Лукіян Людмила, заступник голови організації
Етапи реалізації
Основний
Завдання
Проведення навчань
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення курсу тренінгів. Вирішення поточних оргпитань.
Строк реалізації етапу
12 травня 2022 — 14 травня 2022
Відповідальний виконавець
Яремчук Ірина, голова організації
Етапи реалізації
Підсумковий
Завдання
Оцінювання проекту. Підготовка звітності.
Опис заходів для здійснення етапу
Проведення опитування серед випускників та тренерів проекту. Підготовка фінансових та творчих звітів.
Строк реалізації етапу
15 травня 2022 — 16 травня 2022
Відповідальний виконавець
Крицька Анастасія, секретар
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Основним способом інформування учасників буде висвітлення інформації на сторінках ГО «АТОМ» в соц. мережах “Інстаграм” (go.atom.te) та “Фейсбук” (ГО АТОМ), інших молодіжних сторінках та групах (@youthcenter_te, @tntutv, @galcol.news, @itstepternopil, @goman.te, @language.school_te, @stud.liga.te тощо). Також плануємо співпрацю зі ЗМІ: інтернет виданнями «Доба», «Погляд», «Терен», «20 хвилин», каналами телебачення: «ІНТБ», «ТВ-4», «ТТБ».

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Після успішної реалізації курсу його можна буде повторювати для різних груп студентів у вищих навчальних закладах. ГО “АТОМ” має добре налагоджену співпрацю з ТНПУ, ЗУНУ, ТНТУ та іншими закладами. Зацікавлені в розвитку своїх студентів та їхньому подальшому працевлаштуванні, університети можуть покрити частину витрат на продовження проекту в їхній установі. Також, після реалізації пілотного проекту, маючи вдалий досвід, буде легше залучити до партнерства роботодавців нашого міста. Завдяки хорошим відгукам випускників першого курсу, буде можливість сформувати групу з вмотивованих учасників, які будуть готові покрити частину витрат власними внесками.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux