Соціальна реклама «Будь на своєму місці!»
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1.2. Підвищення рівня компетентностей молоді з метою свідомого вибору життєвого шляху молоді, її ознайомлення з процесами державотворення, механізмами функціонування і взаємодії інститутів політичної системи, діяльністю органів державної влади та органів місцевого самоврядування, професійного та кар’єрного розвитку в України, популяризації роботи в креативних індустріях, формування культури підприємництва (у тому числі соціального), стимулювання до відкриття власної справи, вивчення STEM та STEAM-дисциплін
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Збільшити кількість молодих людей, які свідомо обирають майбутню професію, збільшити кількість молоді, яка почне займатися своєю справою (стимулювати розвиток приватного підприємництва), зменшити кількість незадоволених своєю теперішньою посадою та місцем роботи.
Актуальність програми
Частина випускників ВУЗів не працевлаштовані за спеціальністю, або, зрозумівши суть роботи, змінили свою думку та прагнуть змінити місце роботи або навіть професію. Такі працівники неохоче виконують свою роботу, відповідно, страждає якість товарів або послуг, бізнес розвивається повільніше. У людей, які працюють на роботі, яка дратує, яка не викликає захоплення, виникають психологічні проблеми, неврози, депресії, що безпосередньо впливає на якість робіт/послуг. Такі люди часто виїжджають за кордон на некваліфіковані роботи. Адже вони не можуть знайти себе, своє місце на ринку праці в Україні.
Очікувані результати
Короткострокові
Молоді спеціалісти побачать соціальне відео і зможуть зрозуміти суть проблеми, яка викникла і можливі варіанти вирішення питань з роботою,
Показати повний опис
Довгострокові
Завдяки проекту «Будь на своєму місці!» молоді люди Тернополя та області побачать мотиваційне відео, задумаються над тим, чи правильно вони обирають професію, якщо робота не влаштовує, то вони побачать історії інших людей, усвідомлять можливість почати нову діяльність і досягнути успіху незалежно від освіти, виду діяльності та віку. Частина з них зробить крок до відкриття власної справи та розвитку підприємництва. Кількість людей, які знайдуть або змінять місце роботи на краще збільшиться.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Понад 50000 мешканців Тернопільської області побачать соціальне відео з мотивацією до розвитку приватного підприємництва та зміни роботи на кращу
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Мотиваційні соціальні відео покажуть шляхи вирішення проблемних питань щодо пошуку робочого місця та будуть стимулювати ро створення власної справи. Це збільшить кількість працевлаштованих молодих спеціалістів.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Соціальне відео "Будь на своєму місці!"
Всього учасників (з них жінок)
50000 (38000) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
мешканці Тернопільської області: молоді спеціалісти, які закінчили навчання, але не знайшли місце роботи. молоді спеціалісти, які мають досвід роботи, але не задоволені поточною ситуацією, прагнуть більшого.
План реалізації програми
Етапи реалізації
підготовчий етап
Завдання
чітко сформувати запит цільової аудиторії для створення соціального відео
Опис заходів для здійснення етапу
перед зйомкою соціального відео провести опитування серед цільової аудиторії про надважливі питання і проблеми, які у них є, що вони хочуть вирішити. розробити кілька робочих варіантів і обрати серед них актуальний.
Строк реалізації етапу
01 березня 2022 — 31 березня 2022
Відповідальний виконавець
Лукіян Людмила Петрівна, заступник голови ГО АТОМ
Етапи реалізації
Основний етап
Завдання
Створення соціального відео
Опис заходів для здійснення етапу
Пошук героїв для відеоролику. Створення сценарію. Підготовка необхідних локацій, реквізиту, образів. Зйомка відео. Монтаж, обробка.
Строк реалізації етапу
01 квітня 2022 — 15 травня 2022
Відповідальний виконавець
Лукіян Людмила Петрівна, заступник голови ГО АТОМ
Етапи реалізації
завершальний етап
Завдання
поширення соціального відео серед цільової аудиторії
Опис заходів для здійснення етапу
Максимальне поширення відеороликів серед цільовох аудиторії. Співпраця з партнерами та іншими громадськими організаціями з метою розповсюдження відео. Співпраця з телеканалами та поширення в соцмережах
Строк реалізації етапу
15 травня 2022 — 31 травня 2022
Відповідальний виконавець
Лукіян Людмила Петрівна, заступник голови ГО АТОМ
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

інформування про проєкт та про його реалізацію буде відбуватися за допомогою співпраці з ЗМІ: інтернет видання «Доба», «Погляд», «Терен», телеканал «Тернопіль1», :UA Суспільне Висвітлення в соціальних мережах : «Фейсбук», «Інстаграм» (новинні локальні групи).

Висвітлення інформації на сайтах та сторінках в соц. мережах організацій-партнерів: ГО «АТОМ», ГС «Молодіжний центр - Тернопіль» @youthcenter_te, @tntutv, @galcol.news, @itstepternopil, @goman.te, @language.school_te, @stud.liga.te

Для висвітлення інформації про реалізацію проекту та показ відео буде запрошено місцеве телебачення : «ТТБ», «ТВ-4», «:UA Суспільне», «Тернопіль1».

Поширення інформації про соціальне відео в період15-31 травня 2022.

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Створені соціальні відео можна буде використовувати тривалий час, на різних заходах, профорієнтаційних заходах, днях кар'єри, у тематичних блогах, сторінках в соцмережах. Такі відео можна поширювати на території всієї Украхни, популяризуючи Тернопільську область у цих питаннях.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux