Короткострокові
600 учасників пройде комплексний курс «Junior MBA», що дозволить їм під наставництвом менторів розробити власні проєкти
• Напрацьовано 600 бізнес-ідей учасниками курсу
• 600 осіб покращили свої навички з дизайн-мислення та технологій розробки стартапів
• 600 учасників пройшли навчання та отримали знання та навички для старту в ІТ, навчилися працювати у команді, сформували своє портфоліо
• 600 учасників отримали комплексне розуміння бізнесу: учасники отримали глибоке та комплексне розуміння бізнес-процесів, зокрема, їхньої ролі в економіці та сучасному суспільстві;
• 600 учасників отримали можливість розвинути м'які навички: програма спрямована на розвиток ключових м'яких навичок, таких як критичне мислення, творчість, комунікація, ефективна робота в команді, що дозволить учасникам впевнено виходити на ринок праці.
• 600 учасників розробили реальну бізнес-ідею, її стратегію, кошторис, маркетингову складову, відшукали унікальні та інноваційні аспекти та зотримали можливість захисту її перед справжніми інвесторами;
• підготовано та проведено 450 пітчів учасниками курсу;
• створена система постійної підтримки кар’єри учасників проєкту (менторство, онлайн консультації тощо);
• учасники, реалізуючи свої ідеї, створюючи стартапи та відкриваючи бізнес, соціалізуються у життя громади та вирішують свої фінансові проблеми;
• підтримка стартапів сприятиме розвитку підприємницького середовища, створенню нових робочих місць та сприянню економічному зростанню;
• менторство та експертна підтримка: крім фінансової підтримки, стартапи отримають можливість консультацій та менторства від досвідчених фахівців, що підвищить їх шанси на успіх;
• стимулювання Інновацій, фінансова підтримка: надання фінансової підтримки для 25 молодіжних стартапів вирішує фінансовий аспект розвитку стартапів, забезпечуючи їм засоби на запуск та розвиток. сприяння створення нових та інноваційних продуктів або послуг, що зміцнить конкурентоспроможність на ринку стимулювання інновацій: формування фонду для
Довгострокові
• Промоція неформальної освіти, привернення уваги до молодіжних ініціатив, краща обізнаність молоді про неформальну освіту.
• Покращення рівня освітніх курсів для молоді.
• Збільшення молодіжних лідерів та підвищення активності, спроможності і впевненості в своїх силах молоді, ініціативність до поширення важливих для молоді ідей та реалізації проєктів від учасників курсу.
• Громадські та молодіжні організації будуть створюватись чи поповняться молодими членами і як наслідок молодіжний сектор буде розвиватись. Також буде розвиватись молодіжний бізнес
• Збільшення молодіжних лідерів та підвищення активності, спроможності і впевненості в своїх силах молоді, ініціативність до поширення важливих для молоді ідей та реалізації проєктів від учасників курсу.
• Створення молодіного бізнесу та молодіжних проєктів учасниками які пройшли навчання в проекті.
• 20-30% молоді яка пройде навчальну програму «Junior MBA» відкриє власний бізнес, як наслідок буде позитивний вплив на економіку України.
• Учасники проекту отримають повний комплекс знань і технологій, спрямованих на розвиток власної кар’єри та власного бізнесу, отримають не тільки знання, але й інструменти для успішної самореалізації за досить короткий термін; розвинуть у молоді бізнес-навички та креативне мислення.
Кількісні показники досягнення
600 учасників пройде комплексний курс «Junior MBA», що дозволить їм під наставництвом менторів розробити власні проєкти. • 600 учасників пройшли навчання та отримали знання та навички для старту в ІТ, навчилися працювати у команді, сформували своє портфоліо
Якісні показники досягнення
• 600 учасників отримали комплексне розуміння бізнесу: учасники отримали глибоке та комплексне розуміння бізнес-процесів, зокрема, їхньої ролі в економіці та сучасному суспільстві;
• 600 учасників отримали можливість розвинути м'які навички: програма спрямована на розвиток ключових м'яких навичок, таких як критичне мислення, творчість, комунікація, ефективна робота в команді, що дозволить учасникам впевнено виходити на ринок праці.
• 600 учасників розробили реальну бізнес-ідею, її стратегію, кошторис, маркетингову складову, відшукали унікальні та інноваційні аспекти та зотримали можливість захисту її перед справжніми інвесторами;
• підготовано та проведено 450 пітчів учасниками курсу;