Навчальна програма для молоді із стратегічного фандрейзингу та проєктного менеджменту “FUNDRAISER”
Статус
Не допущено
Проєкт подано
05 лютого 2024 року
Період реалізації проєкту
01 квітня 2024 - 31 жовтня 2024
Номер проєкту
20240205-5194
Бюджет
706000 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Підвищення рівня компетентностей молоді з метою формування у молоді культури підприємництва (у тому числі соціального), професійного та кар’єрного розвитку, стимулювання до відкриття власної справи, адаптації до ринку праці в умовах війни та післявоєнний період
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
підвищення рівня компетентностей молоді, у частині стратегічного фандрейзингу та проєктного менеджменту, шляхом впровадження 3-ох місячної навчальної програми та подальшого менторського ссупроводу задля здобуття ними практичних навичок із стратегічного фандрейзингу та проєктного менеджменту у 450 молодих людей віком 14 - 35 років
Актуальність програми
Повномасштабне вторгнення росії стало каталізатором глибинних суспільних трансформацій в Україні. На поверхню вийшли та загострилися численні проблеми, які раніше ігнорувалися чи вважалися незначними. Наприклад, болючим стало питання працевлаштування вразливої частини населення: внутрішньо-переміщених осіб, людей з інвалідністю чи тих, хто залишився без даху над головою внаслідок російського терору. Одним із ефективних інструментів для розвʼязання подібних проблем є соціальне підприємництво, яке дозволяє не лише створити критично важливі робочі місця, але й здійснювати глобальний вплив на життя суспільства через свої соціальні ініціативи. В Європі соціальне підприємництво як бізнесова модель із значущою соціальною метою почало розвиватися у 80-90 роках минулого століття. Тоді у Бельгії, Франції та Ірландії для зниження рівня безробіття запроваджували програми вторинного ринку праці, яка передбачала інтеграцію безробітних на ринку праці. За даними доповіді "Глобальний погляд на соціальне підприємництво", у 2022 році у світі налічувалося понад 11,5 млн соціальних підприємств. У Великій Британії нараховують близько 130 тис. таких організацій, у Німеччині - понад 100 тис, у Польщі – 30 тис, в Італії – близько 20 тис, в Австрії – понад 2,5 тис, а в Чехії – близько 500. Світова практика доводить, що соціальне підприємництво починає розвиватися тоді, коли держава не в змозі відповісти на зростання проблем у соціальній сфері. В українських же реаліях нездатність держави комплексн
Очікувані результати
Короткострокові
1.Навчальна програма проведена (пройдено 15 навчальних модулів, 3 практичні завдання, пітчинг проєктів). 2.450 учасників опанували основні навички та компетенції із стратегічного фандрейзингу та проєктного менеджменту 3.50 учасників навчальної програми розробили проєкти, які зможуть бути реалізовані на практиці. 4.Не менше 50% учасників програми - жінки.
Показати повний опис
Довгострокові
1. Щонайменше 50 учасників навчальної програми, започаткували та розвивають власне соціальне підприємництво після завершення впровадження проєкту. 2. 10% учасників навчальної програми реалізували власні проєкти протягом року після проходження програми 3. 10% учасників навчальної програми залучили передбачені у їхніх проєктах кошти на реалізацію своїх соціальних ініціатив та бізнес проєктів
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1. Кількість учасників програми - 450 осіб із числа молоді віком 14 - 35 років; 2. 10% учасників навчальної програми реалізували власні проєкти протягом року після проходження програми 3. Щонайменше 50 учасників започаткували власне соціальне підприємство.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1. Учасники отримали знання та навички, які дозволять їм розвинути та реалізувати власні соціальні та бізнес проєкти та ініціативи. 2. Учасники отримали практичні навички зі стратегічного фандрейзингу та організації роботи .
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Навчальна програма
Всього учасників (з них жінок)
450 (250) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
100 (0) осіб
Захід
Менторський супровід
Всього учасників (з них жінок)
100 (50) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
30 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
1. Молоді люди віком 14 - 35 років, що зацікавлені у здобутті не лише теоретичних, але й практичних навичок із стратегічного фандрейзингу та проєктного менеджменту. 2. Молодіжні громадські організації.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
-розробити та затвердити план заходів впровадження навчальної програми для молоді «FUNdraiser»; -розробити та затвердити інформаційну кампанії навчальної програми «FUNdraiser»; провести відбір учасників навчальної програми «FUNdraiser»;
Опис заходів для здійснення етапу
Розробка та затвердження детального плану заходів щодо запуску та проведення навчальної програми із та стратегічного фандрейзингу на веб-платформі «FUNdraiser»; Розробка та затвердження інформаційної кампанії в рамках впровадження навчальної програми для молоді «FUNdraiser»; Відкриття та проведення набору учасників для участі у навчальній програмі «FUNdraiser» серед молоді;
Строк реалізації етапу
01 квітня 2024 — 15 травня 2024
Відповідальний виконавець
Анна Мохонько, проєктний менеджер
Етапи реалізації
Навчальний етап
Завдання
-провести відбір учасників навчальної програми; - впровадити навчальну програму із та стратегічного фандрейзнгу для відібраних учасників;
Опис заходів для здійснення етапу
підготовка критеріїв відбору учасників та навчально-методичних матеріалів курсу (6 методичок: 5 - до навчальних модулів та 1- до трьох практичних занять; 5 відеоуроків; 5 домашніх завдань) оголошення реєстрації на навчальну програму та відбір учасників (розміщено оголошення про старт реєстрації на навчальну програму на інформаційних ресурсах організації та партнерів: 200 зареєстрованих учасників; 30 відібрано) проведення онлайн навчання (пройдено 5 модулів; 80% учасників - задоволені програмою): учасники проходитимуть 5 онлайн модулів.
Строк реалізації етапу
15 травня 2024 — 15 серпня 2024
Відповідальний виконавець
Анна Мохонько, проєктний менеджер
Етапи реалізації
Етап менторського супроводу
Завдання
-провести практичні вебінари для учасників менторської підтримки; -організувати та провести пітчинг проєктів учасників менторської підтримки;
Опис заходів для здійснення етапу
-проведення 3-х практичних вебінарів щодо залучення коштів та реалізації розроблених учасниками проєктів на практиці під час яких будуть опрацьовані розроблені ними проєкти та надані рекомендації щодо їх доопрацювання -підготовка фінальних проєктів, які можуть бути реалізовані на практиці -проведення пітчингу проєктів учасників під час яких вони презентують свої фінальні напрацювання. Буде надано зауваження чи рекомендації з метою зробити проєкт максимально ефективним.
Строк реалізації етапу
15 серпня 2024 — 15 вересня 2024
Відповідальний виконавець
Анна Мохонько, проєктний менеджер
Етапи реалізації
Звітування
Завдання
-підготувати змістовий та фінансовий звіти
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка змістового та фінансового звітів за результатами впровадження проєкту
Строк реалізації етапу
15 вересня 2024 — 29 вересня 2024
Відповідальний виконавець
Анна Мохонько, проєктний менеджер
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Буде організовано PR-супровід навчальної програми. Для цього буде проведена масштабна кампанія для просування інформації про запуск навчальної програми, зокрема проведення прес-конференції, публікація прес анонсу на сторінка МАЗ, FUNdraiser та компаній-партнерів у соціальних мережах, публікація відповідних статей у ЗМІ; проведення емейл розсилки із запрошенням прийняти участь у програмі; запуск рекламної діджитал-кампанії у соціальних мережах Facebook, Instagram, поширення візуальної та текстової інформації про проєкт у тематичних телеграм-каналах/пабліках. 

Також буде проведена інформаційна кампанія з підтримки учасників та публікація історій їх успіху на веб-сторінках організації та партнерів та у соціальних мережах Facebook, Instagram.

В рамках впровадження PR-кампанії проєкту усі оголошення та інформування щодо активностей в рамках програми будуть розміщені зокрема на наступних  інформаційних ресурсах МАЗ та партнерів:

Очікується, що в рамках PR-кампанії проєкту охоплення цільової аудиторії буде становити 2500 осіб на місяць.


Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
В рамках подальшого розвитку проєкту, після завершення фінансування, команда навчальної програми із стратегічного фандрейзингу розглядає наступні можливості: Залучення грантового фінансування від організацій-донорів, які працюють із темами підтримки та розвитку молоді, сприяння розвитку в українському суспільстві та інших пріоритетних напрямах. Команада проєкту також планує заручитись підтримкою місцевих громад та міжнародних партнерів та розвивати напрямок онлайн та оффлайн навчання з стратегічного фандрейзингу та проєктного менеджменту, який буде корисним для молоді по всій території Україні та за її межами.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux