Буде організовано PR-супровід навчальної програми. Для цього буде проведена масштабна кампанія для просування інформації про запуск навчальної програми, зокрема проведення прес-конференції, публікація прес анонсу на сторінка МАЗ, FUNdraiser та компаній-партнерів у соціальних мережах, публікація відповідних статей у ЗМІ; проведення емейл розсилки із запрошенням прийняти участь у програмі; запуск рекламної діджитал-кампанії у соціальних мережах Facebook, Instagram, поширення візуальної та текстової інформації про проєкт у тематичних телеграм-каналах/пабліках.
Також буде проведена інформаційна кампанія з підтримки учасників та публікація історій їх успіху на веб-сторінках організації та партнерів та у соціальних мережах Facebook, Instagram.
В рамках впровадження PR-кампанії проєкту усі оголошення та інформування щодо активностей в рамках програми будуть розміщені зокрема на наступних інформаційних ресурсах МАЗ та партнерів:
- https://i-agency-change.org/#partners (заплановано 2 публікації);
- https://www.facebook.com/fundraiser.games (заплановано 2 піблікації на місяць);
- https://www.instagram.com/fundraisergames/ (заплановано 4 публікації на тиждень);
- https://fundraiser.games/ (заплановано 3 публікації на місяць).
Очікується, що в рамках PR-кампанії проєкту охоплення цільової аудиторії буде становити 2500 осіб на місяць.