Creative way
Статус
Не допущено
Проєкт подано
02 лютого 2024 року
Період реалізації проєкту
15 квітня 2024 - 15 вересня 2024
Номер проєкту
20240130-4621
Бюджет
614000 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Підвищення рівня компетентностей молоді з метою формування у молоді культури підприємництва (у тому числі соціального), професійного та кар’єрного розвитку, стимулювання до відкриття власної справи, адаптації до ринку праці в умовах війни та післявоєнний період
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Підвищити рівень компетентності учнів 7-11 класів чотирьох областей України шляхом навчання ключовим навичкам, необхідним для започаткування власної справи, а також генерування та промоції ідеї за допомогою участі у телевізійному конкурсі з елементами шоу. Діти отримають можливість побачити себе з боку і спільно з ментором зможуть проаналізувати сильні та слабкі сторони себе та проектної ідеї.
Актуальність програми
В умовах війни в Україні діти потребують особливої уваги, оскільки вони - майбутнє країни, яку необхідно буде відбудовувати. Саме дітям властива сміливість і більша креативність, ніж дорослим, яка так необхідна для підприємництва, адже вони ще не обмежені страхами і негативним досвідом. Більше того - вони бачать світ у всіх його фарбах, і, оскільки є представниками альфа - покоління використовують всі можливості технологічного прогресу. Проте у школі дітей не навчають як саме необхідно генерувати ідеї, які необхідні для підприємництва, реалізувати їх у продукт, представляти і просувати цей продукт. Проект надає дітям такі можливості. Підвищення рівня компетентності учнів 7-11 класів у цих областях України через навчання ключовим навичкам для підприємництва та розвитку власної справи є важливим кроком у підготовці молодих людей до вимог сучасного ринку праці та підтримки економічного розвитку регіонів. Участь у телевізійному конкурсі з елементами шоу дозволить не лише підвищити інтерес до представлених ідей, а й забезпечить їх широке поширення серед громадськості та можливість отримання фінансової підтримки для подальшої реалізації. Крім цього, він сприятиме покращенню психічного здоров’я шляхом збільшення залученості учнів до активностей, які допомагають переключити увагу у період війни. Таким чином, проект сприятиме формуванню підприємницької культури та інноваційного мислення серед молоді, підтримки їх психічного здоров’я, що є ключовим для сталого розвитку країни.
Очікувані результати
Короткострокові
Зацікавлення та підвищення проінформованості учнів 7-11 класів можливістю реалізувати свої ідеї та отримувати подальшу підтримку; переключення уваги учнів на позитивні моменти, які забезпечуватиме діяльність в проекті; можливість для дітей за допомогою участі у телевізійній програмі проаналізувати свої сильні та слабкі сторони.
Показати повний опис
Довгострокові
Отримання знань та навичок, необхідних для започаткування власної справи; мотивація до підприємницької діяльності; залученість у відбудову країни, а, отже, виховання суспільно-свідомого громадянина; збільшення кількості залучених у відновлення країни, що пришвидшуватиме його темпи.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
400 учнів з 4 областей (Львівської, Івано-Франківської, Тернопільської, Рівненської) пройдуть навчання підприємницькій діяльності (“Креативне мислення та шлях до стартапу”, “Бізнес-планування та презентація проекту” , “Лідерство та робота в команді”); 100 проектів буде ініційовано за результатами навчання; 4 тренери проведуть 4 курси для учнів; 20 години консультацій буде надано представникам теле-радіокомпаній; 24 презентації (створених 96 учасниками) у вигляді відеороликів приймуть участь у телевізійному конкурсі-шоу; 8 програм (по 45 хв.) вийдуть в ефір обласних телерадіокомпаній; 12 проектів будуть розміщені на краудфандингові платформі Startera; 4000 глядачів переглянуть телевізійні програми.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
підвищення рівня зацікавленості та залучення активної молоді до участі у проектах; підвищення рівня знань та навичок учнів з 4 областей України щодо започаткування та промоції підприємницької діяльності; рівень креативності та актуальність запропонованих ідей та їх представлення; якість та різноманітність отриманих відгуків; рівень активності, взаємодії та залучення аудиторії під час голосування за проекти; надання рівних можливостей для реалізації своїх ідей, що зменшуватиме гендерну нерівність та сприятиме досягненню одній із 17 цілей сталого розвитку, які затверджені до 2030 р.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Проведення навчальних курсів
Всього учасників (з них жінок)
400 (200) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Проведення серії консультацій для представників теле-радіокомпаній
Всього учасників (з них жінок)
8 (0) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Проведення першого туру конкурсу в чотирьох областях
Всього учасників (з них жінок)
96 (0) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Проведення другого туру конкурсу в чотирьох областях
Всього учасників (з них жінок)
48 (0) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Учні 7-11 класів, місцеве населення та зацікавлені представники територіальної громади, бізнесу, регіональні ЗМІ.
План реалізації програми
Етапи реалізації
1. Підготовчий
Завдання
1.1. Інформування цільової аудиторії про можливість участі у проекті. 1.2. Формування команд для участі у конкурсі. 1.3. Узгодження плану робіт з ТРК.
Опис заходів для здійснення етапу
1.1.1. Розміщення інформації про Проект у соціальних мережах та сайтах виконавців Проекту. 1.1.2. Написання листів у відповідні Департаменти освіти для залучення до участі у Проекті закладів освіти. 1.2.1. Створення на розміщення гугл-форми для реєстрації команд (3-5 учнів). 1.2.2. Проведення інтрозустрічі з учасниками команд. 1.3.1. Проведення зустрічі з представниками ТРК з чотирьох областей
Строк реалізації етапу
15 квітня 2024 — 12 травня 2024
Відповідальний виконавець
Менеджер Проекту Назар Подольчак
Етапи реалізації
2. Проведення навчання для команд
Завдання
2.1. Проведення навчальних курсів для формування навичок ведення підприємницької діяльності
Опис заходів для здійснення етапу
2.1.1. Формування графіку проведення навчальних занять 2.1.2. Проведення навчальних курсів: “Креативне мислення та шлях до стартапу” (команди разом з тренером формують ідеї), “Бізнес-планування та презентація проекту” (команди разом з тренером прописують та презентують бізнес-модель ідеї), “Лідерство та робота в команді” (команди разом з тренером визначають ролі в реалізації ідеї)
Строк реалізації етапу
13 травня 2024 — 19 липня 2024
Відповідальний виконавець
Менеджер Проекту Назар Подольчак
Етапи реалізації
3. Менторство ТРК від Національної Асоціації Медіа
Завдання
3.1. Надання менторської підтримки фахівцям ТРК
Опис заходів для здійснення етапу
3.1.1. Проведення серії консультацій для представників теле-радіокомпаній щодо продакшину в рамках Проекту
Строк реалізації етапу
10 червня 2024 — 19 липня 2024
Відповідальний виконавець
Менеджер Проекту Оксана Панасівська
Етапи реалізації
4. Проведення конкурсу
Завдання
4.1. Організація та проведення конкурсу
Опис заходів для здійснення етапу
4.1.1. Проведення першого туру конкурсу в чотирьох областях: команди разом з менторами з ТРК розробляють презентації, розроблених під час навчання проектів, за допомогою сучасних аудіовізуальних засобів: Instagram stories, Snapchat, Midjorney, BlueWillow, NightCafe Creator, Leonardo.ai, Image Creator from Microsoft Bing, Adobe Firefly, Prompt Hunt. ТРК готує в ефір програму, де учасники презентують свої проекти (6 проектів). Під час запису у студії, учасники проектів грають у бізнес-ігри, в результаті яких члени журі обирають три команди, проекти яких виходять до фіналу. 4.1.2. Розміщення трьох учнівських проектів з кожної області (12 проектів) на краудфандинговій платформі «Стартера» для збору коштів для реалізації ідеї. 4.1.3. Проведення другого туру конкурсу (фінал) в чотирьох областях: кожна команда представляє свого амбасадора (зіркового представника) їхнього проекту та демонструють міні фільм про свій проект, успіхи у зборі коштів, пошук амбасадора та рекламну компанію шоу, для залучення глядачів у процес голосування за проект. Переможця обирає глядацька аудиторія. Голосування розпочинається на початку фінального епізоду та завершується у кінці, оголошенням переможця.
Строк реалізації етапу
22 липня 2024 — 30 серпня 2024
Відповідальний виконавець
Менеджер Проекту Оксана Панасівська
Етапи реалізації
5. Завершення проекту
Завдання
5.1. Оцінка та аналіз результатів
Опис заходів для здійснення етапу
5.1.1. Збір відгуків 5.1.2. Проведення ретроспективи з учасниками проекту 5.1.3. Висвітлення результатів та підсумків проекту у соціальних мережах та ЗМІ
Строк реалізації етапу
02 вересня 2024 — 15 вересня 2024
Відповідальний виконавець
Менеджер Проекту Назар Подольчак
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

В рамках Проекту буде підготовлено та випущено в ефір 8 епізодів тривалістю 45 хв. на наступних обласних телеканалах:

ТОВ «TV-4», м. Тернопіль, https://tv4.te.ua/

ПП «НТА» – Незалежне телевізійне агентство», м. Львів, https://www.nta.ua/

ТОВ «Івано-Франківська телерадіокомпанія «Канал-402», м. Івано-Франківськ, https://402.if.ua/

ТОВ «Телерадіокомпанія Рівне1», м. Рівне, https://rivne1.tv/

Крім того, інформування громадськості про хід та результати реалізації Проекту буде здійснюватись на сайті та сторінках в соціальних мережах ГО «Тех Стартап Скул» (https://tsus.lpnu.ua/uk, https://www.facebook.com/ltsnulp) та Національної асоціації медіа (https://nam.org.ua/, https://www.facebook.com/nam.org.ua, https://www.youtube.com/user/TheVideo23456).

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Сталість досягнутого ефекту забезпечується наявністю знань у учасників щодо подальшої діяльності для реалізації своїх ідей у вигляді підприємницької діяльності або соціального підприємництва. Крім цього, позитивний досвід участі у проекті спонукатиме учасників приймати участь в інших проектах та заохочувати однолітків бути активними та, можливо, допомагати їм також стати підприємцями. Налагоджені зв’язки з однолітками також допоможуть учасникам стати більш успішними у реалізації та монетизації своїх ідей. Залучення широкої громадськості за допомогою ТРК та розміщення проектів на Starteri сприятиме більшій вірогідності залучення інвесторів для підтримки юних підприємців.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux