Інформування громадськості про хід та результати реалізації проекту "Створення волонтерського багатопрофільного артпростору" може здійснюватися за допомогою різноманітних способів, серед яких можна виділити наступні:
1. Соціальні мережі: Використання популярних соціальних мереж, таких як Facebook, Instagram, LinkedIn тощо, для публікації оновлень, фото- та відеоматеріалів про хід реалізації проекту, а також результати його виконання. Свою інформацію будемо подавати і через регіональні ЗМІ, а також групи у ФБ, такі як ГРОМАДА КИЄВА, Київрада, ДЕПУТАТИ КИЇВРАДИ, КИЇВСЬКЕ ВІЧЕ, ШПАРГАЛКИ ДЛЯ ДЕПУТАТІВ, ВАРТА КИЄВА, Новини Київ, Карпатський об'єктив,МУКАЧЕВО SOS (Володимир Горішняк),Мукачево Лайв (Сергій Радчук), Мукачево інфо, НОВИНИ ЗАКАРПАТТЯ, ЗАКАРПАТТЯ ІНФО, Мукачево новини,Мукачево європейське,Мукачево,Мукачево Айно,Мукачево нет,Мукачево net,Куди піти -цікаві події (Мукачево),Мукачево-munkacs-mukacevo (Вікторія Гудак),Екскурсії з Максом Адаменко (Максим Адаменко) тощо Закарпаття,Закарпаття-інфо (се Закарпаття детка),Закарпаття (відпочинок),Закарпаття (оголошення),Історичне Закарпаття,Люблю Закарпаття,Дзеркало Закарпаття,Стоп корупції Закарпаття та загальноукраїнські УКРАЇНА тощо з великою кількістю підписників.Вайбер групи Мукачево БТ, Наше Мукачево,Мукачево Оголошення тощо , месенджер-групи, ютуб та телеграм-канали тощо..
2. Веб-сайт та лендінгові сторінки Створення окремого веб-сайту проекту, де будуть розміщені інформація про хід робіт, новини, фотозвіти, звіти про досягнуті результати та інша важлива інформація.
3. Прес-релізи та статті: Публікація прес-релізів та статей у місцевих та національних ЗМІ для розповсюдження інформації про наш проект серед широкої аудиторії. "Українсьа правда", "Україна молода" тощо) Будемо звертатись і до вищеперерахованих ЗМІ по співпрацю в реалізації даного проекту, але "ставку будемо робити" на перевірені у співпраці організаційї-ЗМІ. Через публікації в газетах "Ратуша","Мукачево"“Україна молода”, ”Ділова столиця”, журналах “Наука і суспільство”, ”Бізнес”, “Депутат”, ”Народний депутат”, “Роботодавець”, інформація на сайтах "Карпатський об'єктив", Мукачівської міської ради, Закарпатської обласної ради тощо , каналах "Мистецька хвиля +"в соціальних мережах Facebook,Viber,Telegram,Instagram,Tik-Tok,Reels,Stories,сайтах art-max.biz.ua, molod.org, а також новостворених під час реалізації проєкту сайтах та сторінках проекту (україномовних та англійською мовою) тощо. Заплановані публікації та ефір, а також по результатам проекту будуть підведені підсумки, з результатами яких буде ознайомлена громадськість через громадські ради, громадські форуми, соціальні мережі,через різні громадські платформи, в HUBах столиці та регіонах України тощо . Співпраця зі ЗМІ, а також з Інтернет-ЗМІ, пов’язана із інформаційним супроводом проєкту, у зв’язку з тим, що керівник проєкту Людмила Черватюк є членом Національної спілки журналістів та Національної спілки художників України і є автором багатьох публікацій в різних виданнях, тому і будемо співпрацювати із всеукраїнськими та регіональними виданнями ЗМІ (газета «Україна молода» ,журнал «Наука і суспільство» тощо), але все таки акцент будемо робити на можливостях Інтернет ЗМІ, соціальних мереж та додатків тощо. Керівник проєкту Людмила Черватюк також підписана на 300 груп у фейсбуці, Інстаграм та Телеграм і є адміністратором декількох з них ( у ФБ «ШПАРГАЛКИ ДЛЯ ДЕПУТАТІВ», «ГРОМАДСЬКА ПЛАТФОРМА КИЄВА» тощо), а також є адміністратором 15 сторінок у фейсбуці , а саме: «ДЕПУТАТИ КИЇВРАДИ», «Київрада», «ВСЕУКРАЇНСЬКЕ КИЇВСЬКЕ ВІЧЕ», «ВАРТА КИЄВА»,"Артпространство в Пассаже",Громадська організація "Молодь та діти за самоврядування","Агентство діджитал-технологій в креативних індустріях" тощо, тому оперативно розповсюджувати інформацію про хід проєкту та його результати виконавці даного проєкту зможуть, але не будуть обмежуватись тільки цими можливостями соціальних мереж. Заплановані по 2 публікації в кожному ЗМІ про старт, хід виконання проекту та результати проекту.
Враховуючи той факт, що публікації у ЗМІ та соцмережах плануємо розмістити з широкою аудиторією читачів та підписників від 5 тисяч до 75 тисяч і більше, а також плануємо розмістити вже результат проекту на різних медіаплатформах і в регіоні і в столиці (наприклад тільки в Мукачеві та районі зареєстровано 186 майданчиків , де можна транслювати відеоконтент),то сміливо можна заявляти про мільйон і більше протягом півроку зможуть людей ознайомитись із проектом і ключовим посиланням про необхідність залучення молоді до волонтерської діяльності, яка, будемо сподіватись, стане захисником нашої України,. Плануємо ознайомити з результатами проекту від 5 млн.до 10 млн. за 3 роки та долучити їх до лав захисників спадщини.
4. Організація заходів: Проведення прес-конференцій, виставок, відкриття тартпростору та інших заходів, що привертають увагу громадськості та ЗМІ.
5. Електронна пошта: Розсилка новин та оновлень проекту підписникам через електронну пошту,SMM-розсилка тощо.
6. Листівки та буклети: Розповсюдження листівок, буклетів та інших рекламних матеріалів у місцевих закладах, офісах та громадських місцях.
7. Інформаційні стенди: Розміщення інформаційних стендів з фотоматеріалами та описом проекту на популярних місцях у місті чи районі.
8. Національні телевізійні канали: (1+1) Багато країн мають спеціалізовані програми або передачі, присвячені волонтерській спільноті, а також новинні блоки, де можуть висвітлюватися події та проекти , що виконуються силами волонтерів
9.. Газети та журнали: Журналісти часто пишуть статті про волонтерів та молодь, включаючи новини про окремі успішні проекти молоді та волонтерів.та інші події, пов'язані з цією темою.
10.Онлайн-платформи та портали: Існують спеціалізовані веб-сайти, блоги та інші онлайн-ресурси, які присвячені висвітленню досягнень волонтерів.
11. Радіостанції: Розмовні передачі, інтерв'ю та новини на радіо також можуть включати теми про волонтерські проекти.(Радіо Свобода тощо)
Комбінація цих способів може забезпечити ефективне інформування громадськості про хід та результати реалізації проекту "Створення волонтерського багатопрофільного артпростору".