Короткострокові
Актуальне в умовах мобілізації та напруження сил Української держави, спростування одного з найсистемніших російських нарративів про Україну, як недодержаву без історичного коріння, доведення юнацтву цінності патріотизму для збільшення чисельності молоді, готової до виконання обов’язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України. Поширення особистих зв`язків представників молоді зі сходу та заходу України. Поширення серед молоді історичних даних про Запорізьку Січ (16-18 століття) та Карпатську Січ (20 століття), про європейські історичні документи якими підтверджується історія українського козацтва з 16-го сторіччя до сьогодні.
Довгострокові
Посилення інформаційного спротиву російськими маніпуляціями на тему Західної і Східної України, формування української громадянської ідентичності у юнацтва на основі суспільно-національних цінностей українського козацтва (самобутність, воля, гідність), збільшення чисельності молоді, готової до виконання обов’язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України
Кількісні показники досягнення
В роботі табору приймуть участь 30 юнаків та дівчат (хор та танцювальна група «Чайка») з міста Запоріжжя та близько 300 їхніх однолітків (13-17 років від народження) з міста Ужгород, а також активна молодь із Західного, Східного, Центрального та Південного регіонів близько 60 осіб, що позитивно вплине на їх громадянську ідентичність.
За участі до 600 юнаків та дівчат буде проведено Інтернет – відео-мости між учасниками табору в місті Ужгород (захід України) та учнями ЗПО «Міський палац дитячої і юнацької творчості» Запорізької міської ради з обговорення конкретних дій та успіхів з підтримки культурно - творчими заходами ідеї вивчення та наслідування в юнацькому середовищі суспільно-національних цінностей українського козацтва (самобутність, воля, гідність) на прикладі Запорізької Січі (16-18 століття) та Карпатської Січі (20 століття), героїчного спротиву нащадків козацтва російській навалі.
Кількість представників ЗМІ та інститутів громадянського суспільства які відвідали табір або прийняли участь в відео-мостах проєкту – 20.
Якісні показники досягнення
Кількість бенефіціарів проєкту, які виявили в соціальних мережах та Інтернет свою обізнаність метою та результатами реалізації проєкту – 500;
Склад жінок в кількості бенефіціарів проєкту, які виявили в соціальних мережах та Інтернет свою обізнаність метою та результатами реалізації проєкту – 60%.
Відсоток обізнаних бенефіціарів, які задоволені результатами проєкту – 95%.