Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор
Статус
Припинено участь
Проєкт подано
11 лютого 2024 року
Період реалізації проєкту
01 серпня 2024 - 31 жовтня 2024
Номер проєкту
20240211-5342
Бюджет
505830 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Популяризація та збереження культурної спадщини і культурних цінностей України.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Метою проекту є збереження та популяризації культурної спадщини України, використовуючи підходи сучасного підприємництва, збільшення кількості самозайнятої молоді віком від 16 до 35 років шляхом проведення навчально-практичного курсу з втілення бізнес-проектів «Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор»
Актуальність програми
Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор надзвичайно актуальний в сучасних умовах, коли відбулися зміни в бізнес-середовищі спочатку під впливом COVID-19, а зараз під вливом війни та її викликів. У контексті цих глобальних труднощів, збереження та популяризація культурної спадщини буде успішною лише при використанні підходів сучасного підприємництва та підтримки молодіжного підприємництва у даній сфері. На сьогодні зростання підприємницької активності серед молоді є важливим інструментом для економічного зростання в державі. Молодь, яка створює свої бізнеси у сфері збереження та популяризації культурної спадщини, сприяє не лише сприяє розквіту цих сфер, але й сприяє розквіту місцевих громад і створенню нових робочих місць. Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор акцентує увагу на важливості самозайнятості молоді у сфері культурної спадщини, як важливого чинника економічного зростання та забезпечення її збереження і популяризації. Навчальний компонент Культурно-патріотичного молодіжного бізнес-інкубатора побудований таким чином, щоб молодь максимально практично, корисно та ефективно засвоїла б необхідну інформацію і навички. Проект надає практичний досвід і можливість застосувати отримані знання в реальних ситуаціях, що сприяє зростанню професійного потенціалу та конкурентоспроможності учасників. Усі ці аспекти обґрунтовують актуальність та необхідність реалізації проекту зі збереження та популяризації культурної спадщини через підприємницький підхід.
Очікувані результати
Короткострокові
-150 учасників проекту віком від 16 до 35 років візьмуть участь у Культурно-патріотичному молодіжному бізнес-інкубаторі завдяки чому підвищать свій рівень компетентностей у сфері підприємництва та розроблять не менше 50 бізнес-ідей
Показати повний опис
Довгострокові
Довгостроковими наслідками реалізації проекту стане популяризація та збереження культурної спадщини і культурних цінностей України
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
- 150 учасників віком від 16 до 35 років візьмуть участь у Культурно-патріотичному молодіжному бізнес-інкубаторі;
- 150 учасників проекту отримають навички та знання з фінансової грамотності та основ ведення підприємницької діяльності в кільтурній сфері;
- Не менше 50 бізнес-проектів в напрямку популяризації та збереження культурної спадщини буде розроблено учасниками культурно-патріотичного молодіжного бізнес-інкубатора.
Безпосередню участь у заході візьмуть 150 осіб, загальне охоплення інформаційними матеріалами заходу планується на рівні 15000 осіб
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Залучена до проекту молодь отримає можливість працювати над популяризацією та збереженням культурної спадщини використовуючи підприємницький підхід, та можливість розвивати особисті якості, такі як лідерство, творчість та рішучість, що сприятиме їхньому особистісному та професійному зростанню у даному напрямку. Учасники отримають необхідні навички та знання для ефективного управління власним бізнесом, включаючи аспекти фінансів, маркетингу та управління персоналом. Учасники навчаться застосовувати інноваційні підходи в управлінні та розвитку своїх бізнес-ідей, сприяючи конкурентоспроможності та стійкому розвитку. Проект дозволить учасникам вивести свої ідеї в реальний бізнес, сприяючи популяризації та збереженню культурної спадщини, створенню нових робочих місць та економічному зростанню в регіоні. Проект сприятиме формуванню спільноти молодих підприємців, які будуть взаємодіяти, обмінюватися досвідом та підтримувати один одного в процесі розвитку бізнесу.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор. Перший етап
Всього учасників (з них жінок)
50
(30)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2
(1)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
10
(7)
осіб
Захід
Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор. Другий етап
Всього учасників (з них жінок)
50
(30)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2
(1)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
10
(7)
осіб
Захід
Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор. Третій етап
Всього учасників (з них жінок)
50
(30)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
2
(1)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
10
(7)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Молодь віком від 16 до 35 років, з понад 15 областей України, яка дотична, або працює в сфері культури, або тільки планує працювати в напрямку збереження та популяризації культурної спадщини і виявляє зацікавленість у підприємницькій діяльності, хоче розпочати власний бізнес у даній сфері, студенти, випускники вищих навчальних закладів, безробітна молодь, яка шукає можливості для власної самореалізації та кар'єрного росту.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
Затвердження програми проекту, розробка анкети та набір учасників, написання та публікування анонсів, проведення промоційної кампанії, комунікація з учасниками, відбір учасників, матеріально-технічна підготовка до проекту.
Опис заходів для здійснення етапу
Буде затверджено програму проекту; Проведено інформаційну кампанію; Відібрано 150 учасників для участі у проекті; Підготовлено матеріально-технічну базу для реалізації проекту;
Строк реалізації етапу
01 серпня 2024
—
16 серпня 2024
Відповідальний виконавець
Стецюк Ольга Володимирівна - керівник проекту; Устимчук Юрій Володимирович - голова ГО
Етапи реалізації
Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор. Перший етап
Завдання
Проведення культурно-патріотичного молодіжного бізнес-інкубатора
Опис заходів для здійснення етапу
Буде проведено 3-х денний Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор згідно сценарного плану
Строк реалізації етапу
06 вересня 2024
—
08 вересня 2024
Відповідальний виконавець
Стецюк Ольга Володимирівна - керівник проекту
Етапи реалізації
Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор. Другий етап
Завдання
Проведення культурно-патріотичного молодіжного бізнес-інкубатора
Опис заходів для здійснення етапу
Буде проведено 3-х денний Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор згідно сценарного плану
Строк реалізації етапу
20 вересня 2024
—
22 вересня 2024
Відповідальний виконавець
Устимчук Юрій Володимирович - голова ГО, менеджер проекту
Етапи реалізації
Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор. Третій етап
Завдання
Проведення культурно-патріотичного молодіжного бізнес-інкубатора
Опис заходів для здійснення етапу
Буде проведено 3-х денний Культурно-патріотичний молодіжний бізнес-інкубатор згідно сценарного плану
Строк реалізації етапу
04 жовтня 2024
—
06 жовтня 2024
Відповідальний виконавець
Киричик Ангеліна Миколаївна - менеджер проекту
Етапи реалізації
Заключний етап
Завдання
Підбиття підсумків. Підготовка творчого та фінансового звіту
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка творчого та фінансового звіту
Строк реалізації етапу
07 жовтня 2024
—
31 жовтня 2024
Відповідальний виконавець
Стецюк Ольга Володимирівна - керівник проекту; Устимчук Юрій Володимирович - голова ГО
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
Інформування громадськості про проект відбуватиметься за допомогою таких засобів масової комунікації:
- Робота зі ЗМІ. За попередні роки проведення заходів нами напрацьовані наші постійні інформаційні партнери (Суспільне Рівне, Острог.інфо, мережа гіперлокальних медіа Район.ін.юа, Горинь.інфо та ряд інших). Робота зі ЗМІ проводитиметься шляхом опублікування прес-анонсів до заходу, репортажів під час проведення заходу, та прес-релізу після проведення заходу.
- Робота з цільовою аудиторією. Планується розсилка на електроні адреси установ, організацій та окремих осіб, які належать до нашої цільової аудиторії (по наявній базі даних).
- Робота у соціальних мережах та сайтах. Розміщення інформації, фото і відео звіту на сторінці ГО «Центр суспільних перетворень» в Фейсбук: https://www.facebook.com/supercenter.ostroh ;
- Співпраця із громадськими організаціями. Будуть проведені зустрічі із активістами дружніх ГО, поширення інформації про захід по їхніх мережах. А також інформація буде розміщена на інформаційних ресурсах з можливостями для молоді: Ресурсний центр "Гурт", Громадський простір, Велика ідея, та інших.
- Співпраця із партнерами. Розміщення інформації на інформаційних ресурсах партнерів табору (маємо широкий список партнерів на різних рівнях, які щорічно долучаються до інформаційної підтримки табору)
- Співпраця із навчальними закладами. До заходу проводиться активна робота із учнями та студентами – проводяться лекції-запрошення, презентації, інформуються адміністрації навчальних закладів, органи самоврядування та ін.
Інформаційну кампанію плануємо розпочати за півтора місяця до проекту. Прогнозоване інформаційне охоплення через дані канали комунікації - понад 15 000 осіб.
Ми зобов'язуємося у разі зміни безпекової ситуації вжити усі необхідні заходи задля безпеки учасників враховуючи усі вимоги правового режиму воєнного стану та забезпечити виконання програми проекту та досягнення очікуваних результатів.
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Проект сприятиме популяризації та збереженню культурної спадщини через підприємницький підхід, налагодженню контактів та подальшій співпраці між учасниками з різних регіонів, що дозволить сформувати молодіжну бізнес-спільноту у даній сфері. По завершенні проекту, учасники продовжуватимуть свій шлях в популяризації та збереженні культурної спадщини використовуючи бізнес-підхід та працюватимуть над реалізацію своїх проектів та напрацювань. Це сприятиме збереженню культурної спадщини та позитивному впливу на економіку України. Набуття такого досвіду дозволить використовувати результати проекту та напрацьовані контакти для подальшого розвитку проекту та дозволить організації робити свій подальший вклад в збереження культурної спадщини, молодіжне підприємництво та економіку України.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації