Теми захисту культурної спадщини можуть бути висвітлені в різних ЗМІ, зокрема: 1. Національні телевізійні канали: Багато країн мають спеціалізовані програми або передачі, присвячені культурній спадщині, а також новинні блоки, де можуть висвітлюватися події та проекти з охорони та збереження культурної спадщини. 2. Газети та журнали: Журналісти часто пишуть статті про культурну спадщину, включаючи новини про реставрацію пам'яток, виставки та інші події, пов'язані з цією темою. 3. Онлайн-платформи та портали: Існують спеціалізовані веб-сайти, блоги та інші онлайн-ресурси, які присвячені захисту та збереженню культурної спадщини. 4. Радіостанції: Розмовні передачі, інтерв'ю та новини на радіо також можуть включати теми про захист культурної спадщини. 5. Соціальні медіа: Багато організацій, активістів та експертів в галузі культурної спадщини активно ведуть свої сторінки в соцмережах, де вони діляться новинами, фотографіями та історіями про проекти та ініціативи з охорони спадщини. Для знаходження актуальної інформації про захист культурної спадщини можна переглядати ці джерела та шукати конкретну інформацію про проекти, події та новини у цій сфері. Ключове повідомлення "Збережемо спадщину для майбутніх поколінь" буде наскрізно проходити через усі публікації та виступи і в регіональних засобах інформації і в центральних, тому що проблеми збереження пам'яток в одній окремо виділеній області стосуються кожного українця і кожної людини на планеті Земля.У об'єктів культурної спадщини один власник -усе Людство, а окремим людям і країнам надається просто право користування цими об'єктами,хоча це ще не всі це можуть усвідомити до цієї пори.Тому свою інформацію будемо подавати і через регіональні ЗМІ, а також групи у ФБ, такі як ГРОМАДА КИЄВА, Київрада, ДЕПУТАТИ КИЇВРАДИ, КИЇВСЬКЕ ВІЧЕ, ШПАРГАЛКИ ДЛЯ ДЕПУТАТІВ, ВАРТА КИЄВА, Новини Київ, Карпатський об'єктив,МУКАЧЕВО SOS (Володимир Горішняк),Мукачево Лайв (Сергій Радчук), Мукачево інфо, НОВИНИ ЗАКАРПАТТЯ, ЗАКАРПАТТЯ ІНФО, Мукачево новини,Мукачево європейське,Мукачево,Мукачево Айно,Мукачево нет,Мукачево net,Куди піти -цікаві події (Мукачево),Мукачево-munkacs-mukacevo (Вікторія Гудак),Екскурсії з Максом Адаменко (Максим Адаменко) тощо Закарпаття,Закарпаття-інфо (се Закарпаття детка),Закарпаття (відпочинок),Закарпаття (оголошення),Історичне Закарпаття,Люблю Закарпаття,Дзеркало Закарпаття,Стоп корупції Закарпаття та загальноукраїнські УКРАЇНА тощо з великою кількістю підписників.Вайбер групи Мукачево БТ, Наше Мукачево,Мукачево Оголошення тощо ,месенджер-групи, ютуб та телеграм-канали тощо...
В Україні існує кілька ЗМІ, які активно висвітлюють теми захисту культурної спадщини. Деякі з них включають: 1. "Українська правда" - це один з найбільших онлайн-новинних порталів в Україні, який регулярно публікує статті про культурну спадщину, а також новини про реставрацію пам'яток та інші події, пов'язані з цією темою. 2. "Культура" - це щотижневий журнал, який присвячений культурному життю України. Видання регулярно публікує матеріали про захист культурної спадщини, а також інтерв'ю з експертами та активістами в цій галузі. 3. "Радіо Свобода" - медіа-платформа, яка активно висвітлює культурні та соціальні події в Україні, включаючи теми про захист культурної спадщини. 4. "Українське радіо" - національна радіостанція, яка також має програми та передачі, присвячені культурним темам, включаючи захист культурної спадщини. Це лише декілька прикладів ЗМІ в Україні, які активно пишуть про захист культурної спадщини. Щоб знайти більше інформації, можна шукати статті та матеріали на їх веб-сайтах або слухати/дивитися їх програми. Будемо звертатись і до вищеперерахованих ЗМІ по співпрацю в реалізації даного проекту, але "ставку будемо робити" на перевірені у співпраці організаційї-ЗМІ. Через публікації в газетах "Ратуша","Мукачево"“Україна молода”, ”Ділова столиця”, журналах “Наука і суспільство”, ”Бізнес”, “Депутат”, ”Народний депутат”, “Роботодавець”, інформація на сайтах "Карпатський об'єктив", Мукачівської міської ради, Закарпатської обласної ради тощо , каналах "Мистецька хвиля +"в соціальних мережах Facebook,Viber,Telegram,Instagram,Tik-Tok,Reels,Stories,сайтах art-max.biz.ua, molod.org, а також новостворених під час реалізації проєкту сайтах та сторінках проекту «Артпогляд на архітектурну спадщину Закарпаття» (україномовних та англійською мовою) тощо. Заплановані публікації та ефір, а також по результатам проекту будуть підведені підсумки, з результатами яких буде ознайомлена громадськість через громадські ради, громадські форуми, соціальні мережі,через різні громадські платформи, в HUBах столиці та регіонах України тощо . Співпраця зі ЗМІ, а також з Інтернет-ЗМІ, пов’язана із інформаційним супроводом проєкту, у зв’язку з тим, що керівник проєкту Людмила Черватюк є членом Національної спілки журналістів та Національної спілки художників України і є автором багатьох публікацій в різних виданнях, тому і будемо співпрацювати із всеукраїнськими та регіональними виданнями ЗМІ (газета «Україна молода» ,журнал «Наука і суспільство» тощо), але все таки акцент будемо робити на можливостях Інтернет ЗМІ, соціальних мереж та додатків тощо. Керівник проєкту Людмила Черватюк також підписана на 300 груп у фейсбуці, Інстаграм та Телеграм і є адміністратором декількох з них ( у ФБ «ШПАРГАЛКИ ДЛЯ ДЕПУТАТІВ», «ГРОМАДСЬКА ПЛАТФОРМА КИЄВА» тощо), а також є адміністратором 15 сторінок у фейсбуці , а саме: «ДЕПУТАТИ КИЇВРАДИ», «Київрада», «ВСЕУКРАЇНСЬКЕ КИЇВСЬКЕ ВІЧЕ», «ВАРТА КИЄВА»,"Артпространство в Пассаже",Громадська організація "Молодь та діти за самоврядування","Агентство діджитал-технологій в креативних індустріях" тощо, тому оперативно розповсюджувати інформацію про хід проєкту та його результати виконавці даного проєкту зможуть, але не будуть обмежуватись тільки цими можливостями соціальних мереж.Заплановані по 2 публікації в кожному ЗМІ про старт,хід виконання проекту та результати проекту.
Враховуючи той факт, що публікації у ЗМІ та соцмережах плануємо розмістити з широкою аудиторією читачів та підписників від 5 тисяч до 75 тисяч і більше, а також плануємо розмістити вже результат проекту на різних медіаплатформах і в регіоні і в столиці (наприклад тільки в Мукачеві та районі зареєстровано 186 майданчиків , де можна транслювати відеоконтент),то сміливо можна заявляти про мільйон і більше протягом півроку зможуть людей ознайомитись із проектом і ключовим посиланням про необхідність збереження культурної спадщини для майбутніх поколінь і будемо сподіватись, що і вони стануть захисниками пам'яток історії,культури та архітектури і не тільки столиці України та історичних та малих міст нашої Батьківщини. Плануємо ознайомити з результатами проекту від 5 млн.до 10 млн. за 3 роки та долучити їх до лав захисників спадщини. В результаті виконання інформаційної складової проєкту ми плануємо досягти ряд якісних покахників. Методи поширення інформації про хід реалізації проєкту та його результати серед широкої громадськості та цільової аудиторії-окрім всім відомих і відпрацьованих методів через друковані та телевізійні засоби масової інформації будемо використовувати автоворонки, чат-боти, таргетовану рекламу проєкту у Фейсбуці та Інстаграмі, а також можливості Ютуб та Телеграм-каналів тощо з отриманням зворотнього зв’язку, будемо працювати з рекламою в Google Adwords, з блогерами, використовуватимемо можливості лендінгових (односторінкових) сайтів, які будуть створені під проєкт, розуміючи специфіку просування в кожній із соцмереж, створюючи привабливий відео-контент тощо. Інформаційний моніторинг проекту по захисту і збереженню культурної спадщини є важливою складовою успішної реалізації проекту. Прописати процес інформаційного моніторингу можна у такому вигляді: 1. Мета інформаційного моніторингу (збір і аналіз інформації про прогрес проекту, виявлення можливих ризиків та проблем, а також оцінка впливу проекту на культурну спадщину). 2. Визначення ключових показників ефективності проекту, які потрібно буде моніторити (виконання завдань, витрати, кількість залучених учасників, результати досліджень тощо). 3. Визначення джерел інформації, з яких буде здійснюватися збір інформації (звіти учасників проекту, результати досліджень, опитування учасників та зацікавлених сторін). 4. Частота моніторингу після визначення частоти проведення моніторингу ( щотижневий, щомісячний або щоквартальний моніторинг). 5. Визначення відповідальних осіб, які будуть відповідальними за збір, аналіз та звітування інформації про моніторинг. 6. Інструменти та методи збору інформації, якими буде здійснюватися збір інформації. Це можуть бути опитування, спостереження, аналіз документації тощо. 7. Аналіз та звітування при процесі аналізу зібраної інформації та формати звітування, якими буде користуватися команда проекту та зацікавлені сторони. 8. Корекція дій через визначення процедури коригування дій на основі результатів моніторингу. Наприклад, при виявленні проблеми або ризиків треба буде прийняти заходи для їх вирішення, дотримуватись безпекових рекомендацій тощо.9. Забезпечення конфіденційності:, враховуючи питання конфіденційності та захисту особистих даних при зборі та обробці інформації. Ці пункти для ефективного інформаційного моніторингу проекту будуть включені в робочий план реалізації запропонованого проекту .