Проект працюватиме з наступними комунікаційними каналами: (1) соціальні мережі, (2) веб-сторінки організаторів та партнерів, (3) традиційні мас медіа, (4) інформаційні онлайн ресурси, у тому числі професійні онлайн платформи, (5) зовнішня цільова реклама, (6) публічні презентації
Супровід усіх етапів проекту буде здійснюватися через сторінки у соціальних мережах - FB, Instagram -
Ключові події у підготовці, під час табору, та по його завершенню будуть висвітлені на сторінках
Мальтійської Служби Допомоги Івано-Франківська, та партнерів та фундаторів Світлиці - Фундації Святого Миколая
Команда планує згенерувати 20 медіа матеріалів (публікації та сюжети) у локальних, національних та міжнародних медіа (газети, телерадіокомпанії, онлайн ресурси). А саме: "Репортер", "Нова Зоря", часопис "Кредо", "Афіша Прикарпаття", радіокомпанія "Дзвони", радіокомпанія " Західний полюс", "Галка", Комуналка.If, Галицький кореспондент, КУРС, Твоє Місто, UA.карпати, ТРК Вежа, ОТБ Галичина, канал 402 та інші. Перелік медіа ще буде доопрацьовуватися.
Публічні презентації, ознайомчі події про табір будуть проводитися серед учасників та батьків та опікунів Світлиці.