«УПА talks»
Статус
Переможець
Проєкт подано
05 лютого 2024 року
Період реалізації проєкту
01 квітня 2024 - 31 липня 2024
Номер проєкту
20240205-5150
Бюджет
309000 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей (самобутність, воля, соборність, гідність).
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
«УПА talks» – графічні відео в TikTok та Instagram з цитатами пам'яток, агіток, звернень, листівок УПА. Головна мета – креативно висвітлити ідеї та принципи УПА на майданчиках, де зосереджена українська молодь. Розроблення та поширення інформаційних та візуальних матеріалів для молодого сегменту україномовної інтернет-аудиторії.
Актуальність програми
Проєкт актуальний, бо за час повномасштабного вторгнення в Україні спостерігається ріст патріотичних настроїв, громадяни гуртуються навколо ворога, цікавляться історією своєї країни. Ми вважаємо доречним говорити про борців за незалежність України у контексті нашого часу, адже УПА була єдиною проукраїнською структурою у часи Другої світової війни, яка воювала одночасно і проти Третього Рейху, і проти СРСР. (джерело: https://bit.ly/33mfOrp). Тема актуальна і з огляду на протидію інформаційній війні РФ у наш час. Також проєкт підсилює один з напрямків державної політики України з формування відкритого громадянського суспільства шляхом виховання серед дітей та молоді поваги й любові до рідної землі та національних традицій, високих моральних якостей, духовних цінностей і активної громадянської позиції.
Очікувані результати
Короткострокові
Збільшення кількості якісного україномовного продукту на національно-патріотичну тематику на цифрових платформах, в тому числі в TikTok та Instagram; підвищується рівень знань українців про борців за незалежність України; тема УПА повертається в інформаційний простір української молоді; зростає кількість споживачів україномовного контенту, спрямованого на національно-патріотичне виховання.
Показати повний опис
Довгострокові
Соцмережі стануть майданчиком, що формує свідоме суспільство; розвиток критичного мислення аудиторії соцмереж, адже проєкт розвінчуватиме міфи держави-агресора; формування спільних цінностей здорового громадянського суспільства в Україні. утвердження української ідентичності користувачів соцмереж; сприяння відчуттю громадянами своєї приналежності до України; розвінчування міфів пропагандистських ЗМІ держави-агресора (у їх риториці УПА – негативні персонажі, біографія яких значно викривлена); відродження у соцмережах національної ідентичності, свободи слова.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
30 унікальних відеопродуктів виготовлено у межах проєкту; 400 000 користувачів – прогнозоване охоплення користувачів.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Аудиторія дізнається нові факти про діяльність УПА, їх цінності; для масової аудиторії вдасться спростувати поширені міфи про УПА, які досі транслюють медіа РФ; довіра суспільства до теми борців за незалежність України зросте; матеріал залишиться у вільному доступі онлайн, тож усі зацікавлені зможуть ознайомитися із ним в будь-який зручний час; аудиторія проєкту виявить глибший інтерес до теми української історії і, зокрема, теми УПА, цікавитиметься тематикою в інших джерелах.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Публікація відеопродукту
Всього учасників (з них жінок)
400000 (240000) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Прогресивна молодь, яка підтримує український продукт, обирає змістовне дозвілля, цікавиться суспільно-політичним життям країни, мова спілкування – українська. Жінки – 60%, чоловіки – 40%. Найбільший відсоток по віковим категоріям: сегментація по віку в Instagram: 18-22 роки (26,3%), 23-27 років (20,4%), 28-34 роки (18,3%), 35-44 роки (16,3%); сегментація по віку підписників у TikTok: 18-24 роки (49%), 25-34 роки (36%), локації Київ (49%), Львів (13%), Одеса (7,4%), Дніпро (6,1%), Харків (6,1%). Загалом це україномовні користувачі із різних областей України, а також ті, що виїхали за кордон.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
Актуалізація стратегій та цілей проєкту, підготовка до виробництва
Опис заходів для здійснення етапу
Оформлення договірних відносин з членами команди Розробка концепції проєкту Підготовка технічних завдань
Строк реалізації етапу
01 квітня 2024 — 07 квітня 2024
Відповідальний виконавець
Данильчук А.Л. Літвінова В.В. Окуневич А.Д.
Етапи реалізації
Виробничий етап
Завдання
Виготовлення запланованого контенту
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка текстів Озвучка Монтаж аудіо Виготовлення відеороликів
Строк реалізації етапу
08 квітня 2024 — 30 квітня 2024
Відповідальний виконавець
Окуневич А.Д.
Етапи реалізації
Промоційний етап
Завдання
Розповсюдження контенту та інформаційний супровід проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка контент-плану Написання та розміщення прес-анонсів у ЗМІ Публікація відео в соцмережах
Строк реалізації етапу
01 травня 2024 — 28 липня 2024
Відповідальний виконавець
Літвінова В.В.
Етапи реалізації
Підсумковий етап
Завдання
Підбиття підсумків, звітування
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка фінансового звіту Підготовка змістового звіту
Строк реалізації етапу
29 липня 2024 — 31 липня 2024
Відповідальний виконавець
Данильчук А.Л.
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Основний продукт (відео) буде розміщено на сторінках проєкту «УПА talks» в Instagram та TikTok. Щоб контент охопив якомога більшу кількість аудиторії, ми залучатимемо таргетовану рекламу та органічне поширення, як-от кросс-постинг з популярними сторінками, хештеґи тощо.

Очікуємо, що тема проєкту зацікавить інтернет-ЗМІ. Прес-релізи про проєкт будуть надані для публікації таким сайтам, як: Історична правда, Укрінформ, Газета День, Суспільне.Культура, Локальна історія, 24 канал, Громадське, Волинські Новини тощо.

Спікери/амбасадори для поширення інформації про проєкт:

Леся Бондарук, кандидатка історичних наук, історикиня, журналістка, співробітниця Українського інституту національної пам'яті (м.Луцьк).

Сергій Мартинюк, музикант, лідер гурту Фіолет, письменник, громадський діяч (співзасновник і артдиректор фестивалю Бандерштат, автор і виконавець пісень на патріотичну тематику)

Фестиваль «Бандерштат», громадська організація (аудиторія події ідеологічно збігається із цінностями нашого проєкту, інформацію про проєкт буде поширено в соцмережах фестивалю)

Волинська фундація, громадська організація (серед низки культурних заходів, які організовували з 2017 року, реалізували спільний проєкт з Українським інститутом національної пам'яті – історико-краєзнавчий туристичний маршрут місцями бойової слави УПА «Вовчак: Волинська Січ»)



Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Матеріали, опубліковані онлайн, залишатимуться у відкритому доступі в інтернеті. По завершенню реалізації проєкту команда очікує постійне розширення аудиторії. Відеозаписи можуть бути надані безкоштовно для розповсюдження зацікавленим організаціям. У разі успішної реалізації, можливе продовження проєкту за власні кошти громадської організації або за підтримки інших донорів.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux