Наша ГО має утверджену комунікаційну стратегію, ми відкриті та зацікавлені в тому, щоб про нашу діяльність дізнатися якомога більше людей. Для даного проекту є розроблений попередній контент план який узгодимо з відповідальним представником від міністерства молоді та спорту України. В рамках реалізації проекту передбачено 12 публікацій у ЗМІ та соціальних мережах. Для більшого охоплення деякі публікації будуть запущені на таргетовану рекламу для досягнення показника охоплення цільової аудиторії 20000 осіб. Після основного етапу реалізації буде відзняти відео про табір та опубліковано на каналі організації в YouTube.
Поширення інформації через молодіжні соціальні мережі та офіційні сайти організації та партнерів про досвід реалізації проекту, задля збільшення чисельності молоді, яка знає, цікавиться чи шукає шляхи формування своїх ціннісних орієнтирів та національно-патріотичної свідомості цінностей.
Інформацію про перебіг та результати реалізації проекту з метою його популяризації буде висвітлено на офіційних сторінках у соціальних мережах громадської організації. Крім того, інформація про проект буде поширена через мережу партнерських організацій, активне використання медіа.