Стежками Скаутів: Мапа Сучасного Патріотизму
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
05 лютого 2024 року
Період реалізації проєкту
01 травня 2024 - 31 липня 2024
Номер проєкту
20240205-5147
Бюджет
851690 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Популяризація та збереження культурної спадщини і культурних цінностей України.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Мета - популяризація українських скаутських рухів різних регіонів серед молоді шляхом запущення багатоформатної інформаційної кампанії із залученням українських ЗМІ.
Актуальність програми
Протягом більш ніж 100 років скаутські організації були рушіями національно-патріотичного виховання в Україні, зокрема, серед молоді. Вони доносили важливі цінності з ранніх років, які вплинули на формування національної ідентичности. Насамперед скаути змалечку виховували партіотизм та зацікавленість до державних процесів. Важливою частиною було й фізичне та моральне загартовування дітей - скаути робили спорт та активний відпочинок невід’ємною частиною життя. Скаутський рух несе в собі значну частину української культури. У кожному скаутському осередкові зібрана незліченна кількість національних ігор, танців, пісень, звичаїв, вірувань тощо. Проте значна частина історії скаутського руху з часом почала забуватися.
У сучасному стані, коли наслідки війни триватимуть роками, потрібно звертати увагу на розвиток молоді. Скаутські рухи це інструмент який дає молоді лідерські якості, розуміння держаних процесів та допомагає відстоювати державні цінності. Багато скаутів стають державотворцями та захищають інтереси громад/суспільства як на фронті, так і в політичних рухах. Але з технічним прогресом та засиллям інформаційного простору іншою більш критичною інформацією інтерес до скаутства почав знижуватися. Наразі найпопулярнішим рухом в Україні є “Пласт”, який налічує близько 10 000 учасників, проте переважна більшість осередків розташована на західній частині країни, так що багато людей зі сходу нерідко не знають про функціонування цієї організації. Не говорячи про інші, менш популярні
Очікувані результати
Короткострокові
Створення та висвітлення відеорепортажів про скаутські організації України.
Створення односторінкового лендінгу з інтерактивною мапою.
Запуск інформаційної кампанії проєкту в Tiktok та Instagram.
Медійна співпраця зі скаутськими організаціями.
Показати повний опис
Довгострокові
Збільшення кількості учасників скаутських організацій.
Збільшення вагомості скаутських рухів у суспільстві та у національно-патріотичному вихованні.
Батьки розглядають скаутські рухи як один із можливих варіантів позашкільної освіти.
Молодь стає більш фізично підготовленою.
Молодь цікавиться державними та культурними процесами.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Створено 4 відеорепортажі про скаутські організації України та висвітлено їх у медіа.
Створено односторінковий лендінг з інтерактивною матою, де показано розміщення скаутських організацій, які існують або існували на території України, а також інформацію про них.
Запущено інформаційну кампанію проєкту в Tiktok та Instagram, спрямовану на максимальне охоплення молоді.
Всім проєктом охоплено не менш ніж 2 500 000 осіб, переважна частина з яких буде молодь.
Залучено до участі в проєкті 4 скаутські організації.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Привернуто увагу молоді до скаутських рухів.
Підвищено рівень обізнаності підлітків щодо скаутських організацій та їх історій.
Порушено тему скаутських організацій у суспільстві.
Молодь не забуває історію скаутів та просуває її.
Молодь обізнана щодо скаутських рухів у своїх регіонах та їх головних цінностей.
Патріотичні настрої суспільства, культурні цінності держави стали більш відомі українцям.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Створення 4 відеорепортажів
Всього учасників (з них жінок)
4
(2)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Публікація репортажів у медіа та соціальних мережах (Tiktok, Reels, каруселі в Instagram)
Всього учасників (з них жінок)
120000
(0)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Проведення інформаційної кампанії
Всього учасників (з них жінок)
1500000
(0)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Захід
Створення інтерактивного лендінгу
Всього учасників (з них жінок)
300000
(0)
осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0
(0)
осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0
(0)
осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Очікуване охоплення - 2 500 000 осіб.
План реалізації програми
Етапи реалізації
І
Завдання
Створити 4 відеорепортажі
Опис заходів для здійснення етапу
Створення 4-ох відеорепортажів про 4 скаутські організації країни з участю їхніх представників та публікація в медіа.
Строк реалізації етапу
01 травня 2024
—
30 червня 2024
Відповідальний виконавець
Володимир Галузинський, редактор
Етапи реалізації
ІІ
Завдання
Розмістити 4 відеорепортажі в соцмережах
Опис заходів для здійснення етапу
Розміщення вижимки з відеорепортажів у Tiktok, а також у Instagram Reels та постах
Строк реалізації етапу
01 травня 2024
—
30 червня 2024
Відповідальний виконавець
Володимир Галузинський, редактор
Етапи реалізації
ІІІ
Завдання
Створити інформаційний лендінг
Опис заходів для здійснення етапу
Створення окремого сайту та розміщення на ньому лендінгу з інтерактивною мапою з розташуванням усіх скаутських організацій і інформації про них
Строк реалізації етапу
01 липня 2024
—
15 липня 2024
Відповідальний виконавець
Ольга Гринь, креативний продюсер
Етапи реалізації
ІV
Завдання
Запустити інформаційну кампанію
Опис заходів для здійснення етапу
Запуск таргетованих публікацій у Tiktok та Instagram для максимального залучення цільової авдиторії
Строк реалізації етапу
15 липня 2024
—
31 липня 2024
Відповідальний виконавець
Надія Топчій, комунікаційний менеджер
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми
Для інформування про проєкт буде здійснена співпраця з такими медіа на їхніх сайтах та в соціальних мережах:
- https://shotam.info/ Шо там
- https://cukr.city/ ЦУКр
- https://vgoru.org/ Вгору
- https://gwaramedia.com/ Гвара
Також буде запущена інформаційна кампанія, спрямована на молодь. Буде створено низку інформаційних відео в Tiktok, а також каруселі та Reels в Instagram адже ці соцмережі є найбільш популярними серед молоді.
Усього в межах проєкту буде створено та розміщено 4 відеорепортажі, а також буде створена інтерактивна мапа на окремому сайті.
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Після завершення фінансової підтримки проєкт буде продовжувати своє існування. Мета проєкту - популяризація скаутських рухів, і по закінченню фінансування проєкт залишить за собою велику кількість матеріалів щодо цієї теми на відкритих джерелах, якими матимуть змогу користуватися інші. Також одним із заходів є створення інтерактивної мапи на окремому сайті, який після завершення проєкту буде підтримуватися командою The Tellers. Крім того, інформаційною кампанією ми сподіваємося підняти тему культури серед молоді, яку також підхоплять та оживлять медіа у своїх майбутніх матеріалах.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації