Здійсювати постійно прес-релізи національні та регіональні.
Почати з оголошення про початок та графіки заходів по містам проведення, результати проєкту публікувати в регіональних і національних ЗМІ: З 01.09.24 - Громадське телебачення Полтава, ІРТ Полтава, Полтавська телевізійна студія «Місто», PTV, UA: Полтава, VPoltave.info , Кременчуцька міська телерадіокомпанія, приватна телекомпанія «Візит», ю-туб, фейсбук: створити сторінки проєкту. Звертатися до прес служб міст проведення заходів для охоплення широкої аудиторії. Надсилати повідомлення та планувати заходи по регіонам у співпраці з департаментами освіти, школами, ПТУ та ВУЗами. Здійснити повідомлення для регіональних літературних об"єднань та ГО ветеранів, ГО сімей ветеранів, ГО загиблих ветеранів, ГУРТ, ПРОСТІР (Громадський простір) про графіки заходів проєкту. Передбачається створити спецсторінку проєкту на фейсбуці, інстаграмі та ютубі з описом етапів проєкту, місць проведення та їх особливостей, графіки заходів, фото та відео із заходів з регулярним їх оновленням, влогами, публікаціями з подій, історій учасників (за їх згодою та побажаннями.), використовувати хештеги, групові спільнотии з метою залучення нових учасників, гарних відгуків, оперативності і можливостіх в масштабуванні, публікації відгуків та побажань від учасників виставок як тих, що пройшли. так і майбутніх, щоб використовувати в моніторингу проєкту. Використовуємо електронні розсилки з інформацією про заходи, учасників, теми, хід проєкту, план заходу, досягнення проєкту, наявність укриття, які відправляються регулярно новим та попереднім учасникам. Створюємо групи у вайбері, вотсапі, фейсбуці і розміщаємо інфо в інших групах по містам проведення, як на прикладі Кременчука, так і в інших: АЙ ЛАВ КРЕМЕНЧУГ43400чол, Місто Кременчук 9 464 чол, Громада Кременчука 5 065 чол. – і таким же чином сторінки інших областей та міст! Також заплановані інструменти: активація Linkedin Google Instagram Twitter та через відгуки, блогінг, ТБ (новини), банери, колаборацію та статті, ютуб.