Координати ідентичності
Опис проєкту
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Формування української громадянської ідентичності у дітей та молоді на основі суспільно-державних (національних) цінностей (самобутність, воля, соборність, гідність) шляхом створення освітнього курсу у форматі онлайн
Актуальність програми
В умовах гібридної інформаційної війни, втрати соціальної ідентичності суспільства, екологічної кризи, обмеженості освітнього розвитку громадян України, що проживають на Сході України та на прифронтовій зоні АТО, актуальність проекту обумовлена необхідністю національно-патріотичного виховання дітей та молоді та суттєвого покращення культурного, соціального, освітнього та екологічного стану прифронтової зони завдяки реалізації освітньо-просвітницького онлайн проекту – «Координати ідентичності».
Очікувані результати проєкту
Короткострокові
1) Створення освітнього онлайн курсу з 10 роликів 2) Залучення до реалізації проекту щонайменше 5 організацій, які працюють з дітьми та молоддю через систему громадянської освіти. 3) Розповсюдження освітнього курсу через заклади формальної та неформальної освіти, обласні та районні державні адміністрації, пріоритетно на Сході України та у інших областях України. 4) Проведення інформаційної кампанії проекту. 5) Проведення прес-конференції проекту «Координати ідентичності».
Показати повний опис
Довгострокові
1)Утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культури та історії України 2)формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій 3) утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства серед дітей та молоді. 4)культивування кращих рис української ментальності - працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності /Всі результати спрямовані в першу чергу на дітей та молодь/
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
- знято 10 роликів з експертами- лекторами програми (не менше 5 експертів) - залучено не менше 25 національних ЗМІ, що опублікували не менше 25 згадок про проект - опубліковано не менше 40 постів у соціальних мережах - охоплення аудиторії публікаціями становить не менше 20 тис., - залучено не менше 15 міст до проекту через співпрацю з державними та приватними установами.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
- більшість опитуваних після курсу учасників оцінюють вплив курсу на їх громадянську ідентичність та розвиток як "вагомий" та "більш ніж вагомий" - не менше чверті учасників курсу реєструються в інших ініціативах фундації та партнерських програмах
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Координати ідентичності
Всього учасників (з них жінок)
30 (20) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
5 (5) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Безпосередня цільова аудиторія проекту: - щонайменше 6000 осіб дітей та молодих людей віком від 12 до 35 років, що проживають на території прифронтової зони ООС, діти переселенців та діти учасників бойових дій з усіх регіонів України. Опосередкована цільова аудиторія: - споживачі культури, які подивляться відзняті відеоматеріали проекту; - Діти та молодь віком 12-35 років з усіх куточків України; - професіонали сектору креативних та культурних індустрій, нових медіа та журналістики, які можуть зацікавитися у подальшій співпраці та роботі над проектом. - спеціалісти з громадянської освіти в Україні. - Доросле населення України: підписники соціальних мереж організації та партнерів, батьки дітей та молоді. В середньому це - 30 тис осіб, які слідкують за проектами фундації. - Представники облансих та районних державних адміністрацій, закладів формальної та неформальної освіти.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап. Команда
Завдання
Збори команди
Опис заходів для здійснення етапу
1. Розміщення оголошення в мережі інтернет на ресурсах організації та на партнерських ресуурсах 2. Розсилка по базах даних організації 3. Проведення співбесід, відбір учасників команди
Строк реалізації етапу
01 лютого 2022 — 01 березня 2022
Відповідальний виконавець
Блощинський Д.В. (керівник, координатор проєкту)
Етапи реалізації
Підготовчий етап. Структура курсу
Завдання
Робота над структурою курсу
Опис заходів для здійснення етапу
- Брейншторм учасників освітнього процесу. - Робота з методолгом, - пропрацюва ння освітніх матеріалів
Строк реалізації етапу
01 лютого 2022 — 01 березня 2022
Відповідальний виконавець
Блощинський Д.В. керівник та координатор
Етапи реалізації
Активна фаза реалізації проекту
Завдання
Робота над освітньою програмою
Опис заходів для здійснення етапу
Зйомка та монтаж лекцій
Строк реалізації етапу
01 березня 2022 — 01 квітня 2022
Відповідальний виконавець
Блощинський Д.В. керівник та координатор
Етапи реалізації
Комунікаційна кампанія
Завдання
Проведення інформаційної компанії
Опис заходів для здійснення етапу
- Підготовка матеріалів, - робота дизайнера, - комунікаційного менеджера - та СММ менеджера,. - Робота зі ЗМІ. - Організація та проведенння прес-конференції
Строк реалізації етапу
14 лютого 2022 — 23 лютого 2022
Відповідальний виконавець
Керівник Блощинський Д.В. Та координатор
Етапи реалізації
Розповсюдження результатів
Завдання
Створення та розилка курсу по базі закладів
Опис заходів для здійснення етапу
Контроль за кількістю переглядів курсу
Строк реалізації етапу
18 березня 2022 — 30 травня 2022
Відповідальний виконавець
Блощинський Д.В. Керівник Та координатор
Етапи реалізації
Звітування
Завдання
Звітування
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка звітів
Строк реалізації етапу
01 травня 2022 — 30 травня 2022
Відповідальний виконавець
Керівник Блощинський Д.В. Та координатор
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Висвітлювати реалізацію та результати проєкту плануємо за допомогою таких національних

ЗМІ як, Hromadske, UAПерший, Espresso.TV, Новий канал, 1 + 1, 5 канал, СТБ, ТРК

«Україна», ICTV, Радіо "Свобода", Радіо "Рокс", Радіо «НВ», Українське національне

інформаційне агентство, УНІАН, Інтерфакс-Україна, Газета по-українськи, The Village,

Освіторія, Новий час, Фокус, Український тиждень, Сьогодні, Ukrpravda, platfor.ma та інші.

Показники реалізації інформаційної підтримки: залучено національних 25 ЗМІ, що

опублікували не менше 25 згадок про проект, опубліковано не менше 40 постів у соціальних

мережах.


Вільний доступ до результатів проектів буде забезпечений через публікацію усіх відео-лекцій

на каналі YouTube та в соціальних мережах проекту. Також на сторінках проекту постійно

буде публікуватися інформація про проект. Національні ЗМІ будуть висвітлювати перебіг

проекту на широку аудиторію. Після проведення проекту буде проведена аналітика

результатів проекту, зроблені висновки щодо їх покращення.

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Після завершення термінів реалізації проету заплановано участь у таких освітніх закладав задля презентації результатів та обміну досвідом з колегами: 1) Всеукраїнська науково-практична конференціїя«Національно-патріотичне виховання дітей та учнівської молоді в системі роботи закладів освіти: проблеми й рішення» 2) Всеукраїнська науково-практична конференція «Діяльнісний підхід у реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді». 3) Всеукраїнська науково-практична конференціїя«Актуальні проблеми психолого- педагогічного проектування процесу національно-патріотичного виховання дітей і молоді. Також організація заявник планує ділитись досвідом та результатами проекту в рамках Фестивалю «З країни в Україну» та Освітнього марафону. В рамках діяльності організації партнерів буде презентовано та розповсюджено серед дітей та молоді, що беруть участь в діяльності цих організацій.
Документи проекту
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux