Інформування відбуватиметься через два основні канали інформації – соціальні мережі та засоби масової інформації.
Соцмережі
Студентське братство Волині працює через групи організацій-партнерів, які сумарно налічують більше як 50 000 підписників в соцмережах Facebook та Instagram. Після заходу застосовується унікальний хештег, за допомогою якого можна слідкувати за відгуками учасників.
ЗМІ
За роки діяльності організація напрацювала тісні партнерські зв’язки з рядом ЗМІ по країні. Свідченням тому є масові публікації після проведення заходів.
Після проведення заходу, вказаного в проекті, організація робить підбірку згадок заходу в ЗМІ
Планується розміщення згадок про захід у виданнях "Волинські новини", "ВолиньPost", "ВолиньOnline", "Громадське Волинь", "Суспільне Волинь", "ICTV", "1+1" в строк 1-3 днів після проведення заходу