Мова нації
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
01 листопада 2021 року
Період реалізації проєкту
17 січня 2022 - 17 березня 2022
Номер проєкту
20211028-1317
Бюджет
330400 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
1. Підвищення ролі української мови як національної цінності та важливого атрибута національної ідентичності, подолання мовнокультурної меншовартості українців.
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Створити цикл із 6 відеороликів під назвою «Мова нації». Ми залучимо та відзнімемо 6 відомих українців, які читатимуть вірші українських класиків по черзі з голосом самих поетів (їхній голос звучатиме на фоні їхніх анімованих малюнків). Плануємо запросити таких як, напр.: Валерій Харчишин, Майкл Щур, Саша Кольцова, Онука, Сашко Положинський, Яніна Соколова, Сергій Жадан або подібні.
Актуальність програми
Українську мову ненавиділи та боялися імперії та тоталітарні режими. Її забороняли, а її носіїв репресували, садили по тюрмах, вбивали. Українські письменники – одні із тих, хто розвивав мову, хто не боявся писати та говорити українською. Зараз нарешті Верховна Рада прийняла доленосний мовний закон, який покликаний захищати та розвивати українську мову. Чому б і нам не долучитися до естафети популяризації української мови та літератури? Ми – медійники. Наша зброя – українське слово та якісна картинка. Чому б не скористатись тим, що ми вміємо робити професійно? З останню сотню років українське телебачення та радіо записали десятки голосів відомих українських письменників. В цих записах поети, такі як, Максим Рильський, Володимир Сосюра, Василь Стус та інші, читають власні твори. Ці вірші є українським культурним надбанням, їх вивчають в школах, вчать напам’ять мільйони українців. Вони відомі усім, як і письменники, що їх написали. Що важливо – вони українською мовою. Сьогодні багато сучасних письменників, журналістів, співаків, громадських діячів продовжують далі розвивати українську мову та культуру як в Україні, так і в світі. Вони пишуть твори, роблять програми та репортажі, пишуть пісні – українською. Їх слухають, читають. Мільйони повторюють їх стиль життя, говорять мовою, якою говорять вони. Ми хочемо об`єднати їх в один спільний проєкт аби створити сучасний український контент. Відомі імена та голоси сучасних зазвучать разом з голосами класиків
Очікувані результати
Короткострокові
Жінки та чоловіки згадають українську поезію, яку можливо читали ще у школі. А в такому форматі побачать, що українська мова та поезія - це реально модно та круто, а не просто "нудні уроки в дитинстві". Що скажуть "біля кулера": Хм, а в Стуса крутий голос. Я вчив (читав) цей вірш у школі, - треба глянути що він ще написав.
Показати повний опис
Довгострокові
Українці, які ще соромилися української, почнуть мінімум цікавитися українським продуктом: читати літературу, музику, обирати український переклад для фільмів. Максимум повторювати за відомими людьми і почнуть послуговуватися українською в побуті або принаймні навчать це робити власних дітей, адже, за українською - майбутнє в нашій країні. Що скажуть "біля кулера": Треба купити українську книгу. Давно не слухав українську музику, що цікаво нового вийшло. Переходимо на українську
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Більше мільйона охоплення
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Поширення, коментарі, вподобайки, використання як приклад для друзів та знайомих
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Мова нації
Всього учасників (з них жінок)
6 (3) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Мова нації
Всього учасників (з них жінок)
12 (4) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
2 (0) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Молоді жінки й чоловіки 22-35. Дорослі жінки й чоловіки 36-65
План реалізації програми
Етапи реалізації
Препродакшн
Завдання
Проведення підготовчого періоду проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
(пошук героїв, локацій, формування команди, узгодження логістичних формальностей, отримання дозволів, написання сценарію та розробка покадровки)
Строк реалізації етапу
17 січня 2022 — 31 січня 2022
Відповідальний виконавець
Томчук Назарій Вікторович, керівник проєкту, продюсер
Етапи реалізації
Продакшн
Завдання
Проведення знімального періоду проєкту
Опис заходів для здійснення етапу
(виїзд на локації, інтерв'ю з героями, оренда транспорту і апаратури тощо)
Строк реалізації етапу
01 лютого 2022 — 14 лютого 2022
Відповідальний виконавець
Томчук Назарій Вікторович керівник, продюсер
Етапи реалізації
Постпродакшн
Завдання
Створення матеріалу
Опис заходів для здійснення етапу
(перегляд відзнятого відео, монтаж та накладення звуку, корекція кольору, графіка, персонажна анімація; титри і текстові написи, розшифрування та створення субтитрів, накладення субтитрів)
Строк реалізації етапу
14 лютого 2022 — 21 лютого 2022
Відповідальний виконавець
Томчук Назарій Вікторович керівник, продюсер
Етапи реалізації
Завершення
Завдання
Підготовка випусків до показів
Опис заходів для здійснення етапу
Експорт готових відео, робота з інтернет платформами (заливка та смм на Youtube, Fb), підготовка та здача актів і усіх матеріалів
Строк реалізації етапу
22 лютого 2022 — 17 березня 2022
Відповідальний виконавець
Томчук Назарій Вікторович керівник, продюсер
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Відзняті 6 відеороликів ми плануємо запускати в соцмережах: фейсбук (групи, сторінки учасників), ютьюб (власна сторінка, а також по домовленості з партнерською "Ом Тв", реклама). Презентація проєкту в режимі онлайн у фейсбуці. Адже, зараз соцмережі - це ефективний та сучасний спосіб донести наш контент.

22.02-22.03.

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
В планах збір коштів на другу частину на Спільнокошті та подача на Відродження.
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux