Канали комунікації, що будуть залучені під час реалізації проекту:
- офіційний сайт громадської організації “Національний Альянс”;
- сторінки у соціальних мережах Facebook, Instagram “Національний Альянс”, “Залізний похід”, Фестиваль українського духу “Бандерштат”.
В ході реалізації проекту ми плануємо поширення промоційний відеоролика та публікацій про Залізний похід на сторінках проекту у соціальних мережах Facebook, Instagram, обистих сторінках членів команди проекту та учасників Залізного походу 2020 року. По завершенню заходу ми опублікуємо підсумковий відео ролик з відзнятих матеріалів.
Робота у соцмережах: побудова зворотного зв'язку з аудиторією через публікації у соцмережах та за допомогою коментарів; залучення нової аудиторії, шляхом збільшення розгалуженої мережі контактів; зростання кількості охоплень та переглядів публікацій та іншого контенту на наших сторінках та каналах завдяки активному поширенню цього контенту через усі доступні канали комунікації. Розміщення публікацій на сторінках події у соціальних мережах про особливості, що чекають на учасників, інформування про учасників про особлиовості мандрівки. Робота з блогерами, лідерами думок в соціальних мережах.
Робота зі ЗМІ.
Для поширення інформації про проект будуть залучені інформаційні партнери:
Інтернет-видання «БУГ» – репортажі, інтерв’ю з організаторами, розміщення прес-релізів та прес-анонсу, тематичні матеріали про проведення мандрівки.
Громадське Волинь – репортажі, розміщення прес-релізів та прес-анонсу, тематичні матеріали про проведення мандрівки.
ІА Конкурент – репортажі, розміщення прес-релізу та прес-анонсу
Волинь24 – репортажі, розміщення прес-релізу та прес-анонсу.
ВолиньPost – репортажі, розміщення прес-релізу та прес-анонсу.
Інформування про проект через канали комунікації: 01.09.2022 - 10.09.2022.