За 2 місяці до проведення фестивалю - розміщення анонсу про проведення заходу в соціальних мережах Facebook та Instagram на сторінках організації "Д.Крук" та партнерських організацій. Розсилка анонсу заходу організаціям, які займаються національно- патріотичним вихованням молоді, ветеранським організаціям, обласним та районним відділам культури, освіти, сім’ї, молоді та спорту. Надсилання прес-кіту (папка для журналістів) в 5 телевізійних та 5 друкованих ЗМІ з інформацією та запрошенням на захід.
Під час проведення фестивалю - щоденний репортаж про події на заході з розповсюдженням його через соціальні мережі. Створення постів з описом заходів та тезами спікерів - учасників заходу.
Протягом 15 днів після закінчення фестивалю - формування історії успіху в соцмережах, публікація фотоальбому заходу та посту за підсумками події. Виготовлення фільму про фільм, розповсюдження, рекламування його та ігрового фільму-переможця через соціальні мережі, адресна розсилка в організації національно-патріотичного спрямування, молодіжні ГО, ветеранські ГО.