Рок-фестиваль "Дунайська Січ"
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
02 листопада 2021 року
Період реалізації проєкту
01 березня 2022 - 31 серпня 2022
Номер проєкту
20211026-1238
Бюджет
1112838 гривень
Опис проєкту
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Фестиваль "Дунайська Січ" ставить за мету: -формування української громадянської ідентичність у молоді України; - збереження національну пісенну спадщину; - сприяння розвитку української пісні та культури, популяризувати українську рок-музику; - налагоджування взаємовигідних, конструктивних стосунків між учасниками рок-фестивалю. Запланована дата проведення рок-фестивалю "Дунайська Січ" 11, 12, 13 червня 2022 року
Актуальність програми
Поштовхом до заснування фестивалю у 2014 році стала анексія Криму, східних регіонів України та перебування Одеської області в зоні ризику із великими шансами створення Бессарабської Народної Республіки. Фестиваль розпочав своє існування у 2014 р. на волонтерських засадах силами Громадської спілки «Творче патріотичне об'єднання «Музичний Батальйон» з маленької сцени для одноденного концерту п'яти гуртів. З кожним роком проект рок-фестивалю "Дунайська Січ" еволюціонував та проходив шлях зі сходинок Ізмаїльського будинку культури ім. Т.Г. Шевченка до потужного рок-фестивалю із міжнародним статусом. У 2017/2019 р.р. Міністерство молоді та спорту України та Одеська ОДА України, розуміючи важливість та суспільну вагу для країни рок-фестивалю "Дунайська Січ", підтримали його проведення та виступили співорганізаторами та щорічно фінансували сцену, звук та світло рок-фестивалю. Не є секретом, що країною-агресором вкладається питоме фінансування на пропаганду російських інтересів в Україні та на розформування української громадянської ідентичності. Отже загроза виховання молоді у проросійських настроях залишається. Саме тому є актуальним проведення рок-фестивалю "Дунайська Січ", який провадиться на основі принципів суспільно-державних та національних цінностей, як-то: самобутність, воля, соборність, гідність, формуючи українську громадянську ідентичність у молоді України.
Очікувані результати проєкту
Короткострокові
Рок-фестиваль "Дунайська Січ" є семіотичною подією як українського Подунав'я так і для України в цілому. Фестиваль надає можливості маловідомим гуртам на подальший творчий розвиток. Виступи вже відомих гуртів підвищують зацікавленість молоді в українських рок-гуртах та відповідно вони можуть популяризувати саме українські гурти серед однолітків.
Показати повний опис
Довгострокові
Культурний та інформаційний ефект після фестивалю триває близько 3 місяців. Очікуємо на такі безпосередні довготривалі результати: 1. Виховання молоді на основі самобутності, гідності, поваги до мови та рідного краю. 2. Формування української громадянської ідентичності у населення території Придунав'я в Україні. 3. Позитивне емоційне комунікаційне середовище між різними етносами Придунав'я. 4. Налагоджені контакти між учасниками фестивалю, які співпрацюватимуть без посередників.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
1. Отримати понад 12 тисяч відвідувачів 2. Зацікавити якнайбільше молоді території Придунав'я творчістю виконавців-учасників рок-фестивалю "Дунайська Січ". 3. Залучити як найбільше молодих виконавців, нові рок-гурти та українських митців, національних майстринь та/або майстрів. 4. Охопити якнайбільшу кількість користувачів засобів масової інформації та інтернет ресурсів з приводу подій рок-фестивалю "Дунайська Січ".
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
1. Розширити вплив сучасної української рок-творчості на території Подунав'я в Україні. 2. Підвищити рівень національного світосприйняття у молоді Подунав'я шляхом надання якісного, українського музичного продукту. 3. Створити фестивальний майданчик для обміну корисними творчими доробками в українському стилі та популяризація українських рок-гуртів. 4. Інформувати цільову аудиторію про наявність якісного продукту культурного напрямку українською мовою.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Рок-фестиваль Дунайська січ
Всього учасників (з них жінок)
45 (20) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
5 (2) осіб
Завантажити ще
Цільова аудиторія програми
Пряма цільова аудиторія - це молодь, що проживає найближче до локації проведення фестивалю: як-то в Одеській, Миколаївській, Херсонській областях. Використовуючи місцеві та національні медіа канали, а також інтернет-ресурси, організатори планують охопити й опосередковану аудиторію - як в Україні так і поза її межами, завдяки професійному підходу щодо вибору українських рок-гуртів та змістовного сценарію фестивалю.
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий етап
Завдання
Розробка програми фестивалю
Опис заходів для здійснення етапу
- розробка програми фестивалю; -розробка сценарію; - розробка режисерської постановчої частини; -розробка прес-туру; - розробка логістики, фестивалю; - перевезення та поселення учасників, організаторів фестивалю; - розробка іміджевого дизайну фестивалю; - розробка декорацій головної сцени; - розробка PR-стратегії фестивалю; - проведення перемовин з артистами та творчими колективами по участі у фестивалі; - розробка план-схеми постановчої частини фестивалю та фестивальних майданчиків; - розробка дизайн-макету головної сцени фестивалю; - розробка та виробництво, дизайн-макетів афіші, банери, спец.одяг та інші інформаційні носії; - розробка та виробництво аудіо та відео рекламних роликів.
Строк реалізації етапу
01 березня 2022 — 05 червня 2022
Відповідальний виконавець
Керівник проекту - Володимир Гончаров Режисер та сценарист фестивалю, PR директор - Олег Вдовіченко Менеджерка з логістики фестивалю - Марія Фільчикова
Етапи реалізації
Етап реалізації
Завдання
Підготовка локації; проведення події
Опис заходів для здійснення етапу
Етап реалізації Підготовка локації: - розробка проекту виробничо-постановчих робіт; - розробка, проведення комутаційно-виробничих робіт по електротехнічному устаткуванню електроживлення (головна сцена фестивалю) фестивальних майданчиків; - проведення будівельно-косметичних робіт по вирівнюванню місця встановлення сцени та фест-майданчиків; - монтажно-виробничі роботи по устаткуванню головної сцени та фестивальних майданчиків; - організація перевезення учасників та організаторів фестивалю; організація поселення учасників та організаторів фестивалю. Проведення події: - виступи учасників фестивалю: - виступи спікерів/учасників; - виступи офіційних гостей фестивалю; - виступи закордонних музичних виконавців, гуртів (за необхідністю); - оnline трансляція фестивалю, проведення фото-, відео- фіксації фестивалю; - різноманітні заходи у рамках фестивалю, які мають патріотично-виховну функцію у молоді.
Строк реалізації етапу
07 червня 2022 — 13 червня 2022
Відповідальний виконавець
Керівник проекту - Володимир Гончаров. Режисер та сценарист фестивалю, PR директор - Олег Вдовіченко. Бухгалтерка проекту, підготовка документації для аудиторської служби - Галина Тупчієнко. Керівник групи з монтажу/демонтажу сцени та звуко-транслювальної апаратури - Володимир Різник. Менеджерка з логістики фестивалю - Марія Фільчикова.
Етапи реалізації
Інформаційний супровід
Завдання
PR стратегія щодо розповсюдження відомостей про проведення рок-фестивалю "Дунайська Січ".
Опис заходів для здійснення етапу
- розміщення прес-анонсу; - згідно з розробленою PR-стратегією розміщення інформації; - проведення прес-конференцій; - розміщення рекламних аудіо та відео роликів на радіо, інтернет мережах та телебаченні; - розміщення статей у видавництвах українських журналів, газетах; - проведення фото-, відео- зйомки фестивалю; - підготовка буклету по фестивалю, друк, та розповсюдження.
Строк реалізації етапу
01 травня 2022 — 31 серпня 2022
Відповідальний виконавець
Керівник проекту - Володимир Гончаров Режисер та сценарист фестивалю, PR директор - Олег Вдовіченко
Етапи реалізації
Фінальний етап
Завдання
Провести заходи щодо згортання місця локації проведення фестивалю.
Опис заходів для здійснення етапу
По закінченню фестивалю проведення монтажно-виробничих робіт по згортанню головної сцени та фестивальних майданчиків; проведення прес-конференції, проведення інтерв'ю із учасниками, організаторами для ЗМІ та інтернет ресурсів; - створення відеозапису фестивалю, обговорення фестивалю у соцмережах та ЗМІ. А також публікація інформації про фестиваль на місцевих та всеукраїнських телеканалах. Створення буклету з фото подій на фестивалі та учасниками фестивалю.
Строк реалізації етапу
14 червня 2022 — 18 червня 2022
Відповідальний виконавець
Гончаров Володимир - керівник проекту.
Етапи реалізації
Етап звітності
Завдання
Підготовка звітності: звіт проведення фестивалю; фінансовий звіт.
Опис заходів для здійснення етапу
Підготовка звітності: - підготовка фінансового звіту; - підготовка звіту про проведений фестиваль: досягнення, помилки, висновки, вдосконалення тощо; - підготовка висновку аудитора.
Строк реалізації етапу
19 червня 2022 — 31 серпня 2022
Відповідальний виконавець
Керівник проекту - Володимир Гончаров Бухгалтерка проекту - Галина Тупчієнко
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

В строки два місяці до початку програми рок-фестивалю та два місяці після проведення програми рок-фестивалю "Дунайська Січ" для інформування громадськості про перебіг та реалізацію проекту - рок-фестиваль "Дунайська Січ" будуть застосовані наступні методи та інструменти:


















  • офіційний сайт ГС "Музичний батальйон" https://muzbat.org/
  • офіційний сайт Фестивалю "Дунайська Січ" https://dunairock.com.ua/
  • соціальні мережі facebook https://www.facebook.com/musicbattalion
  • соціальні мережі facebook https://www.facebook.com/dunairock
  • соціальні мережі facebook https://www.facebook.com/Ukrainian.tourism
  •  друковані ЗМІ журнал "Український туризм", газета "День"
  • ТВ "Думская"
  •  радіо-партнери інтернет радіо РокРадіоUA
  • Медіа-партнер фестивалю «5 канал»
  •  Інформаційний медіа-партнер «Газета «День»
  •  Онлайн-трансляція фестивалю здійснювалася з порталу «PicuTV»
  •  Інформаційний медіа-партнер «Дзеркало тижня»
  • Інформаційний медіа-партнер «Бессарабія-інформ»:
  • Інтернет-портал «Обозреватель»:
  •  Інтернет-портал «Радіо Свобода»
  •  Інтернет-журнал «Публічні люди»
  •  Інтернет-портал «Open.ua»
  •  Інтернет-рок-енциклопедія «Київський Rock-клуб»
  •  Інтернет-газета «Gazeta.ua»
  •  Інтернет-портал «Бессарабія-медіа»
  •   Одеська обласна громадсько-політична газета «Чорноморські новини»:
  •   Інтернет-радіо «Українське радіо»
  •   інші локальні та національні ЗМІ
Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Фестиваль попереджує та нівелює можливість виникнення міжетнічних непорозумінь та конфліктів, для яких було значне підґрунтя після окупації сусіднього регіону – Криму, та підвищить управлінський досвід великими проектами органів місцевого самоврядування. Очікуємо на такі плани використання результатів у довготривалій перспективі: 1. Виховання молоді на основі самобутності, гідності, поваги до мови та рідного краю. 2. Формування української громадянської ідентичності у населення території Придунав'я в Україні. 3. Позитивне емоційне комунікаційне середовище між різними етносами Придунав'я. 4. Налагоджені контакти між учасниками фестивалю, які співпрацюватимуть без посередників. 5. Розміщення фільму про фестиваль у вільному доступі в мережі Інтернет.
Документи проекту
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux