Інформування відбуватиметься в три етапи: Промо кампанія, спрямована на залучення молодих фотохудожників до пленеру: будуть використані сторінки в соціальних мережах ГО та дружніх організацій, групи в fb відповідного спрямування. Передбачається не менше 80 поширень в спільнотах та на особистих сторінках. Термін інформування – квітень-травень 2022. Перебіг резиденції: будуть використані сторінки і групи в соціальних мережах, описані в попередньому пункті, особисті сторінки молодих фотографів. Оскільки в процесі реалізації проєкту буде створено досить багато фотоматеріалів, планується велика кількість публікацій в соціальних мережах, а саме близько 80 (по 4 публікації від кожного резидента), публікації на сторінках ГО та профільних спільнот з охопленням аудиторії 3500-10000 осіб. Термін інформування – червеньлипень 2022. Підсумки проєкту: інформація про реалізацію та результати проєкту буде поширена через згадувані вище канали комунікації, опублікована в місцевій пресі; газетах регіональних; журнал «Культурна спадщина» (1) та національних: «Україна молода» (1) ЗМІ. Також будуть використані офлайн події: презентація результатів проєкту, мобільна експозиція. Термін інформування – березень-червень 2022 р.