За 20 днів до проведення акції - розміщення анонсу про проведення заходу в соціальних мережах Facebook та Instagram на сторінках організації "Д.Крук" та партнерських організацій. Розсилка анонсу заходу організаціям, які займаються національно-патріотичним вихованням молоді, ветеранським організаціям, обласним та районним відділам культури, освіти, сім’ї, молоді та спорту. Надсилання прес-кіту (папка для журналістів) в 5 телевізійних та 5 друкованих ЗМІ з інформацією та запрошенням на захід.
Під час проведення акції - щоденний репортаж про події на заході з розповсюдженням його через соціальні мережі. Створення постів з описом заходів та тезами спікерів - учасників заходу.
Протягом 5 днів після закінчення акції - формування історії успіху в соцмережах, публікація фотоальбому заходу та посту за підсумками події. Виготовлення відеоролика про захід, розповсюдження та рекламування його через соціальні мережі та адресна розсилка в організації національно-патріотичного спрямування, молодіжні ГО, ветеранські ГО.