Буде створено сторінку проєкту на сторінці організації у Facebook та проведено промокампанію в соціальних мережах (зокрема буде розміщено 25 публікацій в соціальних мережах Facebook та Instagram). Очікувана кількість переглядів публікацій в соціальних мережах станом на 31.12.2022: 20000 переглядів. Зокрема буде поширена фотогалерея «Мій захисник» в електронному вигляді (3 публікації, кількість переглядів: 3000). Послуги з таргетованої реклами надасть маркетингова компанія (розробка медіаплану, налаштування і ведення таргетованої реклами у Facebook, підготовка і розміщення 10 постів). Додатково до 10 постів, які розмістить маркетингове агентство, PR-менеджер і асистент PR-менеджера проєкту розмістять 15 публікацій в соціальних мережах та на сторінці «Усна історія російсько-української війни». Крім того, інформація про проєкт буде поширена через всеукраїнські ЗМІ.