Короткострокові
Партнери, що долучалися до раніш проведених презентацій трьох книг на тему українського опору збройній агресії росії проти України, а саме книг: "Відкритий світ. Книга2. Історії воєнного часу" - збірки оповідань переможців всеукраїнського конкурсу малої прози «Open world» по результатам конкурсу 2022 року "Україна 4.5.0" та "До Перемоги" 2023 року, "Ангели світла" - книги споминів членів сімей загиблих ветеранів та збірки патріотичних віршів Яна Онікса "Осіння”, активно долучилися до мистецького конкурсу і проведення виставок відібраних робіт лавреатів конкурсу з розповсюдженням інформації та запрошенням відвідувачів на акції. Проведено круглий стіл на 20 осіб (в Кременчуці) з поширення способів зацікавлення в долученні до популяризації української національної ідентичності, а також інформації про подвиги ветеранів війни, проявлені під час захисту суверенітету, територіальної цілісності та недоторканості України. Проведено 11 виставок робіт, в т ч он-лайн з долученням до участі в конкурсі представників з 9 регіонів України і закордоном (Румунія, Фінляндія), до яких видано 300 арт-буків з творами конкурсантів. На виставки долучилися молодь, ветерани, члени їх сімей та представники учбових закладів, бібліотек. Всього долучено до виставок від 620 відвідувачів, в т ч молоді, учнів, Захисників, ветеранів та членів їх сімей та сімей загиблих ветеранів, авторів. Творчі доробки проєкту, окрім авторів, ветеранів та членів їх сімей та сімей загиблих ветеранів, отримали і бібліотеки та школи міст-учасників презентацій, закордонні організації українців. Електронні матеріали проєкту розповсюджені серед учбових закладів міст проведення презентацій, розміщені у вільному доступі та надіслані електронними розсилками партнерам та зацікавленим особам, перспективних читачів- 60000 осіб. Отримано 280 відгуків від охоплених осіб на продукти проєкту.
Довгострокові
Виходячи з отриманих відгуків керівників департаментів освіти, учбові заклади потребують посібників для уроків мужності та військово-патріотичного виховання молоді. В містах проведення заходів навчаються від 1млн 200 тис учнів та студентів. Займаючись 10 років напрямом популяризації історії українського опору збройній агресії рф проти України, після початку дій в цьому проєкті, бачимо значну потребу в продовженні розпочатого конкурсу і акцій по просуванню його робів як метод в формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей. Цей напрям потребує продовження (нові конкурси та розширення партнерств, масштабування -школи, ВУЗи, є потреба від ветеранів, членів їх сімей, від учнів, викладачів (уроки мужності, патріотичне виховання), для людей більш зрілого віку, які теж мають інтерес до вивчення досвіду, відстоювання своїх поглядів, їх аргументування, виховання дітей і батьків теж. Тож, попит на продовження довгостроково є в соціумі, значить, це підтримує влада, від бізнесу, для праці на закордонному напрямі, де теж можуть працювати як гранти, так і спонсори. Напрям розповсюдження та й продаж за певну невелику ціну електронних версій робіт для підтримки нашої діяльності має місце, на відміну від збору членських внесків -не є популярними. Перспективи продовження: надання лекцій, інформпослуг, новинок цього напряму, сценаріїв, фільмів як документальних, так і художніх, створення та розповсюдження подкастів на підставі виданого і їх монетизація через спеціалізовані мережі, масштабування на підставі наших незадіяних філій в нові регіони та відкриття нових філій ГО. Бюджетування: місцеві ради (школи), УКФ, УВФ, благод. фонди. Створення власної мережі учасників проєкту для його продовження з метою підтримки один-одного, долучення нових учасників, створимо спільні групи на фейсбук, в месенджерах (вайбер, скайп, вотсап, телеграм канали, почнемо вести стріми, робити відеозаписи, вебінари.
Кількісні показники досягнення
Проведена значна робота по організації конкурсу: сформована команда проєкту та команди підтримки в регіонах, розроблено Положення про конкурс із публікацією його на сторінці конкурсу як договору публічної оферти до учасників конкурсу з правами та обов’язками сторін. Сформоване журі відібрало з присланих від не менш як 9 регіонів України конкурсантів на конкурс 40 робіт лавреатів конкурсу, оголосило призові місця та призи для переможців в кожній з 4 вікових груп серед них. Роботи переможців видані електронному варіанті (он-лайн виставка) та в 300 арт-буках, розповсюджені в шкільні, вузівські, міські бібліотеки, реабілітаційні заклади, лікарні, шпиталі, госпіталі, учбові заклади, закордонні заклади (деякі автори закордоном). Також проведені офлайн виставки в Одесі, Славуті, Київській області, Кременчуці, Чернівцях, Полтаві, Вінницькій, Львівській області та Закарпатті. Від відвідувачів як офлайнових, так і віртуальних відвідувачів отримано 280 відгуків. Посилання на он-лайн виставку розміщені вільно на фейсбук сторінці організації та партнерів проєкту Внаслідок круглого столу (Кременчук) рівень задоволення попиту на методики популяризації української національної ідентичності зріс на 25%. Проведені 11 виставок продуктів проєкту в Україні та закордоном (Румунія, Фінляндія) долучилися від 620 відвідувачів. Зміни після проведення виставок-презентацій продуктів проєкту є у задоволенні попиту на матеріали та акції з формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей на 50% серед Захисників, ветеранів, членів їх сімей, сімей загиблих, учнів та відвідувачів виставок, що завітали до бібліотек шкіл, вузів, музеїв, палаців культури, лікарень, шпиталів та госпіталів.
Якісні показники досягнення
В населення, що було охоплено проєктом, на 35% збільшилося розуміння і відбулися значні зміни в усвідомленні необхідності покращення підготовки до військового опору, до вивчення досвіду війни, до шанування та підтримки ветеранів та членів їх сімей, до об"єднання та відкилання незначних розбіжностей з сусідом по парті, житлу, гендеру, до формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей .. Внаслідок проведення виставок-презентацій з долученням ветеранів, що фактично є уроками мужності, збільшилася на 12% згуртуваність середовище ветеранів, членів їх сімей, сімей загиблих, відвідувачів виставок через комплексний вплив робіт як посібників уроків мужності, рівень до їх проведення зріс на 30% з тенденцією до покращення внаслідок отримання набору тематичних матеріалів, що розміщені на он-лайн версії конкурсу, для підготовки і планування уроків, лекцій. Якісні зміни через задоволення попиту на посібники містах проведення заходів та закладів, які були долучені чи отримали інформацію про проєкт, внаслідок отримання як емоційного впливу під час відвідувань виставок і спілкуванні відвідувачів, так і робіт в електронному форматі. Таким чином, проєкт повністю відповідає напряму пріоритету формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей оскільки не тільки долучив широке коло конкурсантів, але й провів заходи про загостренню проблеми про недостатність посібників для шкіл для уроків мужності, провів 11 виставок створених робіт в Україні, закордоном і ці роботи он-лайн продовжують свою справу.