Інтернаціональний мистецький конкурс «Українська мужність»
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
Формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Формування української громадянської ідентичності та консолідація українців різних вікових груп населення, представників не менш 9 областей України, через започаткування мистецького конкурсу "Українська мужність" загальнодержавного рівня (з поширенням на деякі країни Європи) -конкурсів фотографій, малюнків та картин на тему української громадянської ідентичності, через відбір переможців та проведення інформаційних акцій -11 виставок з творами лавреатів конкурсу у формі оф-лайн та он-лайн для 620 відвідувачів.
Актуальність програми
Захист України є за збереження ідентичності, мови, культури, історичної пам'яті і саме зараз росія знищує це. Чому важливий цей конкурс? 1. Збереження нац. ідентичності через мистецтво Конкурс закарбовує історії героїзму, сприяє аналізу, створенню візуальних меседжів цінності гуманізму 2. Протидія культурній агресії Доробки про українську Мужність -креативний спротив викривленій пропаганді, демонстрація розвитку української культури. 3. Формування єдності через спільні цінності: Твори про героїзм військових, волонтерів, медиків...об'єднують нас як націю, є символом спільної боротьби, гордості, незламності, згуртованості громади та зміцнення національного духу. 4. Мотивація, психологічна підтримка, висловлення своїх почуттів щодо війни через творчість є психологічною реабілітацією, сприяє перетворенню травматичного досвіду в творчий процес. Одночасно малюнки надихають воїнів, показуючи, що їхній героїзм цінується і пам’ятається. 5. Міжнародний сигнал Роботи учасників - меседж для світу: українці борються за свободу і продовжують творити, аспект культурної дипломатії. 6. Виховання патріотизму як платформа для навчання важливості мужності, самовідданості, любові до Батьківщини. Через мистецтво українці пізнають історії героїв та їх внесок у майбутнє України. Конкурс і популяризує, і стає інструментом зміцнення національної ідентичності, передає історичну правду через творчість, доводячи всьому світу, що Україна – народ із незламною душею та унікальним культурним обличчям.
Очікувані результати
Короткострокові
Партнери, що долучалися до раніш проведених презентацій трьох книг на тему українського опору збройній агресії росії проти України, а саме книг: "Відкритий світ. Книга2. Історії воєнного часу" - збірки оповідань переможців всеукраїнського конкурсу малої прози «Open world» по результатам конкурсу 2022 року "Україна 4.5.0" та "До Перемоги" 2023 року, "Ангели світла" - книги споминів членів сімей загиблих ветеранів та збірки патріотичних віршів Яна Онікса "Осіння”, активно долучилися до мистецького конкурсу і проведення виставок відібраних робіт лавреатів конкурсу з розповсюдженням інформації та запрошенням відвідувачів на акції. Проведено круглий стіл на 20 осіб (в Кременчуці) з поширення способів зацікавлення в долученні до популяризації української національної ідентичності, а також інформації про подвиги ветеранів війни, проявлені під час захисту суверенітету, територіальної цілісності та недоторканості України. Проведено 11 виставок робіт, в т ч он-лайн з долученням до участі в конкурсі представників з 9 регіонів України і закордоном (Румунія, Фінляндія), до яких видано 300 арт-буків з творами конкурсантів. На виставки долучилися молодь, ветерани, члени їх сімей та представники учбових закладів, бібліотек. Всього долучено до виставок від 620 відвідувачів, в т ч молоді, учнів, Захисників, ветеранів та членів їх сімей та сімей загиблих ветеранів, авторів. Творчі доробки проєкту, окрім авторів, ветеранів та членів їх сімей та сімей загиблих ветеранів, отримали і бібліотеки та школи міст-учасників презентацій, закордонні організації українців. Електронні матеріали проєкту розповсюджені серед учбових закладів міст проведення презентацій, розміщені у вільному доступі та надіслані електронними розсилками партнерам та зацікавленим особам, перспективних читачів- 60000 осіб. Отримано 280 відгуків від охоплених осіб на продукти проєкту.
Показати повний опис
Довгострокові
Виходячи з отриманих відгуків керівників департаментів освіти, учбові заклади потребують посібників для уроків мужності та військово-патріотичного виховання молоді. В містах проведення заходів навчаються від 1млн 200 тис учнів та студентів. Займаючись 10 років напрямом популяризації історії українського опору збройній агресії рф проти України, після початку дій в цьому проєкті, бачимо значну потребу в продовженні розпочатого конкурсу і акцій по просуванню його робів як метод в формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей. Цей напрям потребує продовження (нові конкурси та розширення партнерств, масштабування -школи, ВУЗи, є потреба від ветеранів, членів їх сімей, від учнів, викладачів (уроки мужності, патріотичне виховання), для людей більш зрілого віку, які теж мають інтерес до вивчення досвіду, відстоювання своїх поглядів, їх аргументування, виховання дітей і батьків теж. Тож, попит на продовження довгостроково є в соціумі, значить, це підтримує влада, від бізнесу, для праці на закордонному напрямі, де теж можуть працювати як гранти, так і спонсори. Напрям розповсюдження та й продаж за певну невелику ціну електронних версій робіт для підтримки нашої діяльності має місце, на відміну від збору членських внесків -не є популярними. Перспективи продовження: надання лекцій, інформпослуг, новинок цього напряму, сценаріїв, фільмів як документальних, так і художніх, створення та розповсюдження подкастів на підставі виданого і їх монетизація через спеціалізовані мережі, масштабування на підставі наших незадіяних філій в нові регіони та відкриття нових філій ГО. Бюджетування: місцеві ради (школи), УКФ, УВФ, благод. фонди. Створення власної мережі учасників проєкту для його продовження з метою підтримки один-одного, долучення нових учасників, створимо спільні групи на фейсбук, в месенджерах (вайбер, скайп, вотсап, телеграм канали, почнемо вести стріми, робити відеозаписи, вебінари.
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Проведена значна робота по організації конкурсу: сформована команда проєкту та команди підтримки в регіонах, розроблено Положення про конкурс із публікацією його на сторінці конкурсу як договору публічної оферти до учасників конкурсу з правами та обов’язками сторін. Сформоване журі відібрало з присланих від не менш як 9 регіонів України конкурсантів на конкурс 40 робіт лавреатів конкурсу, оголосило призові місця та призи для переможців в кожній з 4 вікових груп серед них. Роботи переможців видані електронному варіанті (он-лайн виставка) та в 300 арт-буках, розповсюджені в шкільні, вузівські, міські бібліотеки, реабілітаційні заклади, лікарні, шпиталі, госпіталі, учбові заклади, закордонні заклади (деякі автори закордоном). Також проведені офлайн виставки в Одесі, Славуті, Київській області, Кременчуці, Чернівцях, Полтаві, Вінницькій, Львівській області та Закарпатті. Від відвідувачів як офлайнових, так і віртуальних відвідувачів отримано 280 відгуків. Посилання на он-лайн виставку розміщені вільно на фейсбук сторінці організації та партнерів проєкту Внаслідок круглого столу (Кременчук) рівень задоволення попиту на методики популяризації української національної ідентичності зріс на 25%. Проведені 11 виставок продуктів проєкту в Україні та закордоном (Румунія, Фінляндія) долучилися від 620 відвідувачів. Зміни після проведення виставок-презентацій продуктів проєкту є у задоволенні попиту на матеріали та акції з формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей на 50% серед Захисників, ветеранів, членів їх сімей, сімей загиблих, учнів та відвідувачів виставок, що завітали до бібліотек шкіл, вузів, музеїв, палаців культури, лікарень, шпиталів та госпіталів.
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
В населення, що було охоплено проєктом, на 35% збільшилося розуміння і відбулися значні зміни в усвідомленні необхідності покращення підготовки до військового опору, до вивчення досвіду війни, до шанування та підтримки ветеранів та членів їх сімей, до об"єднання та відкилання незначних розбіжностей з сусідом по парті, житлу, гендеру, до формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей .. Внаслідок проведення виставок-презентацій з долученням ветеранів, що фактично є уроками мужності, збільшилася на 12% згуртуваність середовище ветеранів, членів їх сімей, сімей загиблих, відвідувачів виставок через комплексний вплив робіт як посібників уроків мужності, рівень до їх проведення зріс на 30% з тенденцією до покращення внаслідок отримання набору тематичних матеріалів, що розміщені на он-лайн версії конкурсу, для підготовки і планування уроків, лекцій. Якісні зміни через задоволення попиту на посібники містах проведення заходів та закладів, які були долучені чи отримали інформацію про проєкт, внаслідок отримання як емоційного впливу під час відвідувань виставок і спілкуванні відвідувачів, так і робіт в електронному форматі. Таким чином, проєкт повністю відповідає напряму пріоритету формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей оскільки не тільки долучив широке коло конкурсантів, але й провів заходи про загостренню проблеми про недостатність посібників для шкіл для уроків мужності, провів 11 виставок створених робіт в Україні, закордоном і ці роботи он-лайн продовжують свою справу.
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Робота в підготовчих групах
Всього учасників (з них жінок)
15 (12) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Семінар підготовчого етапу по організації круглого столу та виставок з представниками філій
Всього учасників (з них жінок)
15 (12) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Круглий стіл (Кременчук)
Всього учасників (з них жінок)
8 (6) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
11 виставок-презентацій створених продуктів в Україні та закордоном
Всього учасників (з них жінок)
620 (390) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Заключний вебінар підбиття підсумків з брифінгом для ЗМІ
Всього учасників (з них жінок)
8 (6) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
0 (0) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
План реалізації програми
Етапи реалізації
Підготовчий
Завдання
Розподіл ролей (уточнення задач і термінів робіт) в команді, розробка індивідуальних задач кожного члена команди як штатного, так і волонтерів. Затвердження положення конкурсу та його публікація. Робота в підготовчих групах та з журі конкурсу (безпечні, з наявністю укриття), завершення погоджень, відкриття рахунку в держказначействі, оплата послуг. Проведення вебінару підготовчого етапу по організації круглого столу та виставок (безпечні, з наявністю укриття). Планування на випадок загострення військового стану (заходи з підготовки переносимо в Трускавець в нашу філію, що діє з 2023 року)
Опис заходів для здійснення етапу
Робота в підготовчих групах, вебінар підготовчого етапу по організації круглого столу та виставок
Строк реалізації етапу
15 квітня 2025 — 15 травня 2025
Відповідальний виконавець
Алла Лебедєва, голова ГО
Етапи реалізації
Конкурсний
Завдання
Поширення інформації про конкурс, організація конкурсу і його проведення, оголошення переможців, видання 300 арт-буків з творами конкурсантів, погодження графіків виставок
Опис заходів для здійснення етапу
Круглий стіл (Кременчук) (безпечний, з наявністю укриття ) Робота з командою по організації та заходам конкурсу: на круглий стіл запрошення спікерів з числа експертів та ветеранів, членів їх сімей, сімей загиблих. Запрошення ЗМІ, призначення відповідальних волонтерів за відео та фото Оголошення про захід. Запрошення молоді, учнів, ветеранів. членів їх сімей, сімей загиблих. Запрошення лідерів думок та творчих колективів, включення їх до програми заходів Запрошення членів інших ветеранських ГО, працівників департаментів ветеранів, освіти, молоді Запрошення учнів студентів викладачів бібліотекарів керівників учбових закладів та департаментів освіти і науки розробка сценарію та програм до виступів Розробка таймінгу заходів та обладнання з попередньою організацією їх наявності, перевірки робочого стану, доставки необхідного, спланувати, провести конкурс, визначити переможців, оголосити, розіслати призи. Відібрати твори конкурсантів та видати 300 арт-буків до проведення виставок. Провести виставки он-лайн за наявності чітко виражених запитів та потреб (особливо в регіонах, що потерпають від бойових дій та в залежності від рішень обласних місцевих адміністрацій (формат тільки он-лайн), погодити графіки оф-лайн виставок, закупити та доставити необхідне обладнання для виставок, роздрукувати в містах проведення принти робіт переможців до виставок
Строк реалізації етапу
01 травня 2025 — 15 липня 2025
Відповідальний виконавець
Юлія Гунцева, директор виконавчий
Етапи реалізації
Виставковий
Завдання
проведення виставок-презентацій оф-лайн та он-лайн, проміжний звіт
Опис заходів для здійснення етапу
Виставки по регіонах погоджуються з керівником проєкту, партнерами, відповідальні направляються у відрядження та організовуються партнерами, регіональними філіями ГО, долучаються лавреати конкурсу по наступній схемі: запрошення спікерів з числа експертів та ветеранів, членів їх сімей, сімей загиблих. Запрошення ЗМІ, призначення відповідальних волонтерів за відео та фото Оголошення про захід. Запрошення ветеранів. членів їх сімей, сімей загиблих, авторів, учнів, молоді, викладацького складу учбових закладів, читачів і працівників бібліотек. Запрошення лідерів думок та творчих колективів, включення їх до програми заходів Запрошення членів інших ветеранських ГО, працівників департаментів ветеранів, освіти, молоді Запрошення учнів студентів викладачів бібліотекарів керівників учбових закладів та департаментів освіти і науки розробка сценарію та програм до виступів Розробка таймінгу заходів та обладнання з попередньою організацією їх наявності, перевірки робочого стану, доставки необхідного. В місті проведення друкуються принти 40 творів лавреатів, які вставляються в закуплені рамки і надаються до місць проведення виставок. Провести виставки за наявності чітко виражених запитів та потреб (формат змішаний, та (або) офлайн, он-лайн (в залежності від рішень обласних та місцевих адміністрацій (формат тільки он-лайн), на випадок загострення військових дій передбачаються спеціальні запасні варіанти дій та заходів, провести проміжний звіт за результатами заходів проєкту
Строк реалізації етапу
16 липня 2025 — 09 листопада 2025
Відповідальний виконавець
Юлія Гунцева, директор виконавчий
Етапи реалізації
Завершальний
Завдання
Підбиття підсумків, інформація про роботу, підготовка та подача звіту
Опис заходів для здійснення етапу
Заключний вебінар, підбиття підсумків з брифінгом для ЗМІ, підготовка і подача фінансового та підсумкового звітів
Строк реалізації етапу
10 листопада 2025 — 30 листопада 2025
Відповідальний виконавець
Алла Лебедєва, голова ГО
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

Здійсювати постійно прес-релізи національні та регіональні.

Почати з оголошення про початок та графіки заходів по містам проведення, результати проєкту публікувати періодично в регіональних і національних ЗМІ: З 01.06.2025 - Кременчуцька міська телерадіокомпанія, приватна телекомпанія «Візит» (встановлені давні робочі контакти), а також налагоються контакти з телеканалами Суспільне, Громадське ТБ та Експресо (мали одноразові сюжети) та іншими, ю-туб, фейсбук: створити сторінку проєкту. Звертатися до прес служб міст проведення заходів для охоплення широкої аудиторії. Надсилати повідомлення та планувати заходи по регіонам у співпраці з департаментами освіти, школами, ПТУ та ВУЗами. Здійснити повідомлення для регіональних літературних об"єднань та ГО ветеранів, людей з інвалідністю, ГО сімей ветеранів, ГО загиблих ветеранів, ГУРТ, ПРОСТІР (Громадський простір) про графіки заходів проєкту. Передбачається створити спецсторінку проєкту на фейсбуці, інстаграмі та ютубі з описом етапів проєкту, місць проведення та їх особливостей, графіки заходів, фото та відео із заходів з регулярним їх оновленням, влогами, публікаціями з подій, історій учасників (за їх згодою та побажаннями.), використовувати хештеги, групові спільнотии з метою залучення нових учасників, гарних відгуків, оперативності і можливостіх в масштабуванні, публікації відгуків та побажань від учасників виставок як тих, що пройшли. так і майбутніх, щоб використовувати в моніторингу проєкту. Використовуємо електронні розсилки з інформацією про заходи, учасників, теми, хід проєкту, план заходу, досягнення проєкту, наявність укриття, які відправляються регулярно новим та попереднім учасникам. Створюємо групи у вайбері, вотсапі, фейсбуці і розміщаємо інфо в інших групах по містам проведення, як на прикладі Кременчука, так і в інших: АЙ ЛАВ КРЕМЕНЧУГ43400чол, Місто Кременчук 9 464 чол, Громада Кременчука 5 065 чол. – і таким же чином сторінки інших областей та міст! Також заплановані інструменти: активація Linkedin Google Instagram Twitter та через відгуки, блогінг, ТБ (новини), банери, колаборацію та статті, ютуб. Долучити партнерів до інформаційних заходів згідно графіку проведення, телебачення долучати впродовж всього проєкту поетапно.







Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Виходячи з отриманих відгуків керівників департаментів освіти, учбові заклади потребують посібників для уроків мужності та військово-патріотичного виховання молоді. В містах проведення заходів навчаються від 1млн 200 тис учнів та студентів. Займаючись 10 років напрямом популяризації історії українського опору збройній агресії рф проти України, після початку дій в цьому проєкті, бачимо значну потребу в продовженні розпочатого конкурсу і акцій по просуванню його робів як метод в формування української громадянської ідентичності у населення на основі суспільно-державних (національних) цінностей. Цей напрям потребує продовження (нові конкурси та розширення партнерств, масштабування -школи, ВУЗи, і від ветеранів та членів їх сімей є потреба, і від учнів та викладачів (уроки мужності, патріотичне виховання), для людей більш зрілого віку, які теж мають мати можливість і мають інтерес до вивчення досвіду, відстоювання своїх поглядів, їх аргументування, виховання дітей і батьків теж. Тож, попит на продовження довгостроково є в соціумі, значить, це підтримує влада, від бізнесу, для праці на закордонному напрямі, де теж можуть працювати як гранти, так і спонсори. Напрям розповсюдження та й продаж за певну невелику ціну електронних версій робіт для підтримки нашої діяльності має місце, на відміну від збору членських внесків -не є популярними. Перспективи продовження: надання лекцій, інформпослуг, новинок цього напряму, сценаріїв, фільмів як документальних, так і художніх, створення та розповсюдження подкастів на підставі виданого і їх монетизація через спеціалізовані мережі, масштабування на підставі наших незадіяних філій в нові регіони та відкриття нових філій ГО. Бюджетування: місцеві ради (школи), УКФ, УВФ, благод. фонди. Створення власної мережі учасників проєкту для його продовження з метою підтримки один-одного, долучення нових учасників, створимо спільні групи на фейсбук, в месенджерах (вайбер, скайп, вотсап, телеграм канали, почнемо вести стріми, робити відеозаписи, вебінари
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux