Здійсювати постійно прес-релізи національні та регіональні.
Почати з оголошення про початок та графіки заходів по містам проведення, результати проєкту публікувати періодично в регіональних і національних ЗМІ: З 01.06.2025 - Кременчуцька міська телерадіокомпанія, приватна телекомпанія «Візит», ю-туб, фейсбук: створити сторінку проєкту. Звертатися до прес служб міст проведення заходів для охоплення широкої аудиторії. Надсилати повідомлення та планувати заходи по регіонам у співпраці з департаментами освіти, школами, ПТУ та ВУЗами. Здійснити повідомлення для регіональних літературних об"єднань та ГО ветеранів, людей з інвалідністю, ГО сімей ветеранів, ГО загиблих ветеранів, ГУРТ, ПРОСТІР (Громадський простір) про графіки заходів проєкту. Передбачається створити спецсторінку проєкту на фейсбуці, інстаграмі та ютубі з описом етапів проєкту, місць проведення та їх особливостей, графіки заходів, фото та відео із заходів з регулярним їх оновленням, влогами, публікаціями з подій, історій учасників (за їх згодою та побажаннями.), використовувати хештеги, групові спільнотии з метою залучення нових учасників, гарних відгуків, оперативності і можливостіх в масштабуванні, публікації відгуків та побажань від учасників виставок як тих, що пройшли. так і майбутніх, щоб використовувати в моніторингу проєкту. Використовуємо електронні розсилки з інформацією про заходи, учасників, теми, хід проєкту, план заходу, досягнення проєкту, наявність укриття, які відправляються регулярно новим та попереднім учасникам. Створюємо групи у вайбері, вотсапі, фейсбуці і розміщаємо інфо в інших групах по містам проведення, як на прикладі Кременчука, так і в інших: АЙ ЛАВ КРЕМЕНЧУГ43400чол, Місто Кременчук 9 464 чол, Громада Кременчука 5 065 чол. – і таким же чином сторінки інших областей та міст! Також заплановані інструменти: активація Linkedin Google Instagram Twitter та через відгуки, блогінг, ТБ (новини), банери, колаборацію та статті, ютуб.