ми маємо чітко вироблену схему інформування громадськості, яка включає наступні складові: засоби масової інформації (Інтернет-видання, друковані ЗМІ, радіо та телебачення) + власні підготовлені та поширені інформаційні матеріали (менеджер зв’язків з громадськістю) + інформування зі сторони партнерських організацій + молодіжні інформаційні видання (широке охоплення цільової аудиторії) + поліграфічна продукція.
До засобів інформування громадськості відносимо й поліграфічну продукцію, а саме листівка та буклет, які будуть надруковані за проектом. Також плануємо долучити такі всеукраїнські ЗМІ, як журнал та газету “Країна”, газету “День”, радіо “Громадське радіо”, газету "РІА, сайт " "20 хвилин" інших.
Громадськість буде поінформована про проект, хід його реалізації, напрацювання та результати завдяки добре організованій інформаційній кампанії та долученню до висвітлення проекту засобів масової інформації (Інтернет-видання, друковані ЗМІ, радіо та телебачення). Завдяки початковій пресконференції, до якої буде запрошено журналістів із різних видань, про старт проекту та можливості участі у ньому будуть з’являтись авторські матеріали у ЗМІ усіх вищезазначених видів. До інформаційного висвітлення проекту буде долучено й партнерські організації, які поширюватимуть інформацію про проект, його здобутки, можливості й результати, на своїх інтернет-сайтах, а також поширюватимуть інформацію серед своїх партнерських ЗМІ.