Хто, якщо не ти
Статус
Учасник конкурсу
Проєкт подано
07 листопада 2021 року
Період реалізації проєкту
01 лютого 2022 - 31 грудня 2022
Номер проєкту
20211107-1862
Бюджет
846320 гривень
Опис проєкту
Пріоритетне завдання
3. Активізація залучення молоді до процесів ухвалення рішень
Формат проведення проєкту
Проєкт
Показати повний опис
Мета програми
Активізація залучення молоді до процесів консультацій з громадськістю через впровадження діджитал-інструментів у співпраці з громадами 9 областей
Актуальність програми
Країна потребує інтеграції молоді у суспільне життя, що дає можливості для успішної реалізації і соціалізації, спроможність бути самостійним, життєстійким, активним, патріотичним і відповідальним учасником її широкого долучення до змін на краще. 56 відсотків молоді в Україні не знають, не цікавляться, не виявляють бажання та інтересу до участі у суспільному житті; 27,3 відсотка молоді поінформовані про ті чи інші форми участі, знають про різні інструменти участі, вагаються та не користуються ними; 16,7 відсотка молоді так чи інакше беруть участь у суспільному житті
Очікувані результати
Короткострокові
Дія проекту 2021 розширена, виконано планові тренінги в сфері консультацій з громадськістю та долученням молоді та її інклюзивних груп, впроваджено іноваційних шлях взаємодії громадськості з владою реагування, апробація збору інформації та фіксації даних проведена, отримано сертифікати про навчання, пройдено початкові стажування, індикатори відбору активних учасників, кількість проведених тренінгів та занять, конкурсів - виконано
Показати повний опис
Довгострокові
Учасники утвердилися в вміннях, долучаються до суспільного життя, створений по результатам досвід іструментилізації, відео про це поширює зацікавленість молоді, її залучення в життя і молодь серед громад задоволена, затрачені ефективно держкошти сприяють залученню молоді до процесів ухвалення рішень, гармонійний розвиток забезпечується новими знаннями, це долучає і інклюзивні прошарки молоді, в ГО - сталість діяльності в сфері впровадження діджитал інструментів консультацій з громадськістю
Показати повний опис
Кількісні показники досягнення
Відібрано по 10 учасників з 9 областей (студенти, випускники педагоги, психологи, проведено тренінги: 3 теоретичні, 1 екзамен, отримання сертифікатів; тренінги навчальні (81); практичні – (81), всього разом – 166, підготовлено 90 чоловік; знято відеоролики (9) в кожній області, загальний відеофільм про проект, здійснено конкурс, вибрано і нагороджено призами команди переможців. % долученої та проінформованої молоді зріс на 35%, частка неактивних зменшилася на 5%
Показати повний опис
Якісні показники досягнення
Покращено компетенції членів ГО. Володіння сертифікатами по роботі з розвитку публічних консультацій громад перспективне, створюють рівень зацікавленості, що впливає на зменшення безробіття. Отримані рекомендації про здійснене тривале волонтерство-стажування надають переваги в працевлаштуванні. Ставлення молоді та рівень довіри молоді зросли. Вплив на молодь – повноцінне задоволення в розширенні можливих активностей; на осіб з інвалідністю та ветеранів АТО – рівний до рівного, престиж та честь
Показати повний опис
Учасники програми
Захід
Навчально-практичні тренінги з роботи інструментів діджиталізації (кожного місяця в 9 областях=81)
Всього учасників (з них жінок)
90 (55) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
15 (10) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Тренінги з особливостей комунікативної психології (3)
Всього учасників (з них жінок)
90 (55) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
15 (10) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Захід
Практичні тренінги роботи з цільовими групами впливу разом 91 (кожного місяця з 9 в кожній області 4 дні )
Всього учасників (з них жінок)
90 (55) осіб
Всього учасників осіб з інвалідністю (з них жінок)
15 (10) осіб
Всього учасників тимчасово переміщених осіб (з них жінок)
0 (0) осіб
Завантажити ще
План реалізації програми
Етапи реалізації
початковий
Завдання
1 реклама 2 набір 3 договори
Опис заходів для здійснення етапу
Предпроектна інформкапанія проекту, відібрати учасників на навчання, заключити договори та погодити програми
Строк реалізації етапу
01 лютого 2022 — 28 лютого 2022
Відповідальний виконавець
Бусел Наталія, керівник напряму
Етапи реалізації
реалізація
Завдання
Навчально-практичні тренінги, разом 91 2. Тренінги теорії (3) 3. практичні тренінги роботи з цільовими групами впливу разом 91 4. Проектний моніторинг
Опис заходів для здійснення етапу
Проводиться навчання роботі, вивчення, на теоретичних курсах особливостей психології, волонтерів та спеціалістів (психологи, педагоги), а також практичні заняття по напрямам (діти, жінки після насильства, ветерани, особи з інвалідністю, ВПО; виробництво фільмів в кожній з областей про проект
Строк реалізації етапу
01 березня 2022 — 30 листопада 2022
Відповідальний виконавець
Олександра Чирва, заступник голови
Етапи реалізації
звітний
Завдання
Оцінка та звіт
Опис заходів для здійснення етапу
Оцінюються результати, опрацювання та звітність, виробництво фільму про проект, он-лайн конкурс серед команд та нагородження переможців
Строк реалізації етапу
01 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Відповідальний виконавець
Сергій Чирва, голова
Завантажити ще
Способи інформування громадськості про хід та результати реалізації програми

З 01.02.22 -Громадське ТБ, Кременчуцька міська телерадіокомпанія, приватна

телекомпанія «Візит», ю-туб, фейсбук https://www.facebook.com/angelanimalsua, інші

місцеві та всеукраїнські телерадіоканали та соціальні мережі: творча молодь та поети з

груп фейсбуку (Спілка літераторів "Славутич" м.Кременчук-537чол., Творчий Кременчук -

арт-група 1257 чол., Слово єднає серця-1286 чол., ПОЭЗИЯ, РОЖДЕННАЯ ВОЙНОЙ

-333чол., АЙ ЛАВ КРЕМЕНЧУГ43400чол, Місто Кременчук 9 464 чол, Громада Кременчука

5 065 чол. – і таким же чином сторінки інших областей та міст! З 01.03.22 до30.11.22

Інфо на вищевказаних ресурсах+ в проведенні концертів та фестивалей

реклами проекту) Також заплановані інструменти: активація Linkedin Google Instagram

Twitter та через відгуки, блогінг, ТБ (новини), банери, колаборацію та статті, ютуб та

фейсбук. сайт www.911angels.online ; а також і на інших

соціальних мережах та платформах: тік-ток, телеграм-каналі (початок проекту, під час

його дії, звіт після закінчення та продовження

Перспективи подальшого використання результатів виконання програми після завершення періоду фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів, можливі джерела фінансування та/або план використання організацією результатів реалізації програми
Результатом проекту, окрім його роботи в цих громадах, будуть підготовлені спеціалісти в громадах, нашій організації з навичками закріплення навчання, а також масштабування проекту на інші громади як області, так і через наші осередки на інші області. Ми зможемо боротися за фінансування по лінії соціальних замовленя як при домашньому насиллю, фонду осіб з інвалідністю і серед молоді, тому, що програми волонтерства дотичні і до програм національно-патріотичного виховання (МІНМОЛОДЬСПОРТ та МІНВЕТЕРАНІВ), а також і по лінії УКФ. Серед можливих джерел фінансування також є і спонсори, які, побачивши результати зацікавлення громад в практичні справи, будуть допомагати, особливо перед виборами).
Документи проекту
Простір електронних конкурсів працює в режимі дослідної експлуатації
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux