На сьогоднішній день в організації є свій інформаційний ресурс https://robotamolodi.org/, для планування та анонсу заходів використовується інтернет-ресурс https://profitday.info/, а також групи та сторінки в соціальних мережах. Налагоджена співпраця із всеукраїнськими виданнями. Громадськість буде поінформована про проект, хід його реалізації, напрацювання та результати завдяки добре організованій інформаційній кампанії та долученню до висвітлення проекту засобів масової інформації (Інтернет-видання, друковані ЗМІ, радіо та телебачення). Завдяки початковій пресконференції, до якої буде запрошено журналістів із різних видань, про старт проекту та можливості участі у ньому будуть з’являтись авторські матеріали у ЗМІ усіх вищезазначених видів. До інформаційного висвітлення проекту буде долучено й партнерські організації, які поширюватимуть інформацію про проект, його здобутки, можливості й результати, на своїх інтернет-сайтах, а також поширюватимуть інформацію серед своїх партнерських ЗМІ. До засобів інформування громадськості відносимо й поліграфічну продукцію, а саме листівка та буклет, які будуть надруковані за проектом. Також плануємо долучити такі всеукраїнські ЗМІ, як журнал та газету “Країна”, газету “День”, радіо “Громадське радіо” інших. Таким чином, ми маємо чітко вироблену схему інформування громадськості, яка включає наступні складові: засоби масової інформації (Інтернет-видання, друковані ЗМІ, радіо та телебачення) + власні підготовлені та поширені інформаційні матеріали (менеджер зв’язків з громадськістю) + інформування зі сторони партнерських організацій + молодіжні інформаційні видання (широке охоплення цільової аудиторії) + поліграфічна продукція.